Gå til innhold

Synes dere kvinner helt ærlig at dere fortjener en mann med master?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt mer unikt enn fagbrev og bachelor. Synes du ikke? Tenker du at en mann med master er mer mannemann?

Anonymkode: 0f382...ea6

Hva er det du tror egentlig? At klær skaper mannen, at master skaper mannen? At du tenker slik viser bare at du prøver å kompenserer for et eller annet. Hvorfor tror du ikke at du er god nok som du er?

(Det blir litt sånn, "jeg kjører dritdyr bil derfor er jeg attraktiv som kjæreste".... )

 

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg har en dr. grad selv så fortjener jeg så absolutt en mann med mastergrad.

 

 

:ironi:

Anonymkode: 98a8e...73f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kvinner fortjener en partner som elsker dem, samme hvilket utdanningsnivå partneren har fullført.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Master er ikke så imponerende alle kan ta det etter en 3 år høyskole, universitetet.Folk som skryter av en master gjør meg kvalm.

Som regel får dem ikke bruk for den heller.

Anonymkode: 3bf27...f59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt mer unikt enn fagbrev og bachelor. Synes du ikke? Tenker du at en mann med master er mer mannemann?

Anonymkode: 0f382...ea6

Fortjener en mann med master? Er det mennesket mer verdt enn andre altså?

Jeg tenker en mann med master ikke er en mannemann nei. Tenker mer i retning litt høyere intelligens, drikker vin og litt sånt. En mann med fagbrev og arbeidserfaring fra "gølvet" er en jeg vil karakterisere mer som mannemann. Jeg bryr jeg ikke om utdanningsnivået så lenge han har gjennomsnittlig inntekt og trives med det han gjør. Det er nok heller andre ting jeg ser mer på ved valg av partner enn enn mastergrad. 

Anonymkode: 78fe6...0d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fagbrev er uaktuelt. Han må være akademiker. Grad spiller dog liten rolle. For min del kan han ha surret rundt på universitetet i ti år uten å ha skaffet seg mer enn en bachelor. Det viktigste er måten han ser verden på. 

Anonymkode: b076e...928

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt mer unikt enn fagbrev og bachelor. Synes du ikke? Tenker du at en mann med master er mer mannemann?

Anonymkode: 0f382...ea6

Nei. Hvorfor skulle jeg det?

Jeg har 'bare' 2 bachelor og 1 fagbrev samt haugevis av diverse kurs. Aldri tatt master så hvorfor skulle jeg mene at en eventuell mann skulle hatt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg synes ikke en master gjør en mann til mer mannemann på noen måte, og nei jeg synes ikke jeg fortjener en mann med master. Om du mener at det er mer unikt fordi det er færre som som har det så er det forvidt sant. Men det er ikke av betydning.

Anonymkode: fc258...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel med tanke på at de samme menn går på rundgang så er det tydelig at kvinner har bestemte trekk de går etter. Som at han er sammen med noen allerede, f.eks. Ingenting fungerer bedre som damemagnet enn at du er gift. Damer elsker muligheten å ha seg med en annen kvinnes mann. Et annet afrodisiakum er at du er høyt utdannet, for da har du makt og status. En kvinn blir mye lettere forelsket hvis du har på deg dyr dress og rødt slips enn hvis du har på deg jeans og genser.

Så ja, kvinner erkjenner det kanskje ikke, men de oppfatter det likevel som at de "fortjener" en mann med status, med høy utdanning, med høy stilling, med høy lønn.

Anonymkode: 96c41...bd1

Angående det første du skriver så er det ingen hold i at kvinner elsker muligheten med å ha seg med en annen kvinnes mann,det er mer det at en mann som har dame sender ut signaler om hans sosiale status. At han er en bra mann liksom som har dame. Også har du de som man kan kalle homewreckers da...

Ang utdannelse og slikt så er dette tilknyttet biologi. En mann med høy utdannelse og god jobb sender ut signaler om at han kan ta vare på henne. Menn er jo visuelle som er en del av biologien og det har dere menn ingen problemer med å innrømme så hvorfor er det et problem  at kvinner følger sine biologiske instinkter også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger ikke menn ut fra utdanning da. Har litt andre og viktigere kvaliteter å gå ut fra :)

Han må være en "hunk", ha god orden på økonomien (det betyr ikke at han må ha master og tjene en mill i året - hjelper jo lite det om han sløser bort alt på tull) - være en familiemann, en handymann, være kjekk, snill, og ikke minst ha respekt for meg :)

Anonymkode: 6fd61...dc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SunnivaOslo skrev:

hvorfor er det et problem  at kvinner følger sine biologiske instinkter også?

Er det det? :klo:

Jeg tror det eneste problemet er at kvinner ikke vil medgi at de har biologiske instinkter.

Anonymkode: 96c41...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep, det syntes jeg jeg fortjener. Har fått det også og er veldig fornøyd :) 

Anonymkode: f9889...59a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det det? :klo:

Jeg tror det eneste problemet er at kvinner ikke vil medgi at de har biologiske instinkter.

Anonymkode: 96c41...bd1

Ingen som nekter for det. Kanskje sinnafeministene. Også er det Hvordan man fremlegger ting da. Skriver man "Kvinner bør holde seg hjemme og lage barn for det er deres biologiske forutsetninger!!" så er det ikke rart kvinner ikke er så keen på å være enig med deg☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonasmann

Er enig med TS, du er ikke en mann dersom du ikke har mastergrad. Derimot mener jeg ikke alle damer fortjener en mann. Det er ikke en menneskerett med mann og barn!!!

Ei kvinne derimot er en menneskerett :hug:

Endret av Jonasmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys diskusjon. Kvinner ønsker seg et forhold med en velutdannet, snill, omtenksom, oppmerksom, intelligent, våken, raus, snill og passe kjekk mann. Samtidig drømmer de samme kvinnene om en heftig affære med en svett, muskuløs, ikke like intellektuell, trent, pågående, agressiv og kåt håndverker/brannmann eller hva han nå driver med. En viss forskjell på hvem man gjerne bygger rede med og hvem man gjerne skamknuller herfra til evigheten......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NorahLudoAllis
3 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Tull og tøys diskusjon. Kvinner ønsker seg et forhold med en velutdannet, snill, omtenksom, oppmerksom, intelligent, våken, raus, snill og passe kjekk mann. Samtidig drømmer de samme kvinnene om en heftig affære med en svett, muskuløs, ikke like intellektuell, trent, pågående, agressiv og kåt håndverker/brannmann eller hva han nå driver med. En viss forskjell på hvem man gjerne bygger rede med og hvem man gjerne skamknuller herfra til evigheten......

Og så er det de av oss som får alt i samme mann :nigo: Minus "ikke like intellektuell" punktet og brannmanntittel, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdanning i seg selv er ikke viktig, men utdanningsvalget kan være ganske så beskrivende for personlighet og egnethet som partner (for meg, de kan jo passe med noen andre...).

Fagbrev tømrer, bilmekaniker eller elektriker: Jatakk

Bachelor/master i barnehagelærer, sykepleier eller teatervitenskap: Neitakk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NorahLudoAllis skrev:

Og så er det de av oss som får alt i samme mann :nigo: Minus "ikke like intellektuell" punktet og brannmanntittel, da. 

Nettopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner fortjener en partner med doktorgrad. 

Anonymkode: 2644f...3f6

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for brukerdebatt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...