Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke du skal la de tre brukerne du siterer være en bekreftelse på negative tanker du har om deg selv. Jeg lurer på om du tar til deg det positive som er blitt skrevet her også? Håper det. 

Anonymkode: d771c...476

Det tror jeg nok ikke han gjør. 

Anonymkode: d056b...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.2.2017 den 21.12, AnonymBruker skrev:

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2017 den 21.19, AnonymBruker skrev:

.

 

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner å vite noe om hva som engasjerer deg/ hva du brenner for?

 

Anonymkode: 69614...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2017 den 1.09, AnonymBruker skrev:

 

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, mann_86 skrev:

Takk. Inntekten min pr. nå bekymrer? Eller den jeg har når jeg blir ferdig med utdannelse?

Pr. nå og tildels i fremtiden. Jeg ville nok lurt litt på hva som har gjort at du er i den situasjonen du er i nå (ikke at jeg ber deg utbrodere, men sånn generelt hvorfor du tjener såpass lite), og lurt på om dette er problemer (feks: gjeld, nedsatt arbeidsevne etc) som kunne komme tilbake for å "bite oss i ræva" i mangel av bedre uttrykk om noen år hvis vi ble etablerte med barn og volvo. Jeg er veldig glad i å reise, ta en langhelg på spa, gå ut på en torsdag for å drikke et glass vin og føler at dette kanskje hadde begrenset meg litt? 

Dog er jeg riktignok veldig imponert over at du virker som en fyr som er veldig ålright og ikke er en bitterpikk på kg. Det er veldig postivt i mine øyne:fnise:

Anonymkode: bcea8...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut fra listen din; ja til date. Det er andre ting som bestemmer veien videre.

Anonymkode: 46ab9...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 3.45, mann_86 skrev:

Inspirert av de andre trådene:) Mest for gøy, og jeg blir ikke støtt av nei-svar. Helst ingen høflighets-ja, heller:P

- Jeg er 30 år gammel

- Jeg er lyshåret, blå/grønne øyne, slank kropp

- Jeg er 175 cm høy/ 73 kilo

- Jeg har bare vært i et forhold tidligere (halvt år langt)

- Inntekten min er idag under 100.000 i året(forhåpentligvis rundt 350.000 om to år)

- Pr. idag har jeg ingen utdannelse utover at jeg har studiekompetanse. Skal ta fagbrev

- Jeg har ingen karriereambisjoner utover å ha en jobb som gir meg ok inntekt.

- Jeg liker barn, jobber med barn, og ønsker meg det selv.

- Den største interessen min er fotball, og jeg er selv glad i å trene, både fotball og løping. Film og historie er også ting jeg interesserer meg for.

- Jeg er litt humørsyk, men mest når jeg er alene og tankene vandrer.

- Jeg eier verken bil eller egen bolig

- Jeg er en du definitvt vil ha på quiz-laget ditt! Har masse rare (og unyttige) kunnskaper.

- Andre sier at jeg er smart

- Jeg vet jeg er snill og høflig mot mennesker

- Jeg har gjort feil i livet som jeg er veldig klar over (arbeidsledighet osv..)

- Jeg er nervøs og usikker i en del settinger

- Min største drøm er et a4-liv, hvor familie er i hovedfokus.

Edit:

- Jeg er en ydmyk person

- Jeg ville blitt en pappa som ga alt for barna sine

 

Det høres bra ut :) Jeg ville ha datet deg, men det står lite om fritidsinteresser, verdier osv her da.. 
Men jeg er en introvert person, har barn og bor på landet. Skal aldri flytte herfra, så jeg kommer nok til å være singel lenge, da det ikke er noen her som faller i smak :fnise: Jeg fyller snart 27 :) 

Jeg liker og barn. Skal utdanne meg til høsten. Går i retning barnehage :) 

Jeg blir påvirket av andres humør, så akkurat den biten måtte jeg nok ha jobbet litt med :) At du er nervøs og usikker i en del settinger kunne skapt litt problemer, da jeg trenger en mann som er trygg på den sosiale biten. Men man skal jo aldri si aldri. Hvilken settinger blir du nervøs og usikker? 

Ops! Ser nå at det er flere sider her, skal lese gjennom! :) 

Endret av Minlillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2017 den 15.43, Minlillesky skrev:

 

På 27.2.2017 den 15.29, AnonymBruker skrev:

 

 

På 27.2.2017 den 9.44, AnonymBruker skrev:

 

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mann_86 skrev:

Så koslig av deg! Fritidsinteresser er trening, spiller fotball osv. Jeg har lite venner, og har nok trukket meg litt unna over flere år. Isolert meg halvveis, både fordi jeg liker alenetid og at å henge med jevnaldrende til tider har gjort meg litt nedfor, med tanke på hvor de har kommet i livet osv.

Men jeg har en sosial jobb, og fungerer fint rent sosialt. Men når jeg kommer hjem fra jobb er det sjelden rett ut igjen for å treffe venner. Så som deg, kan jeg vel kalles introvert..? Eller innadvendt.. Kan ikke helt forskjellen der:fnise:

Nå ble jeg spent på hvor på landet du bor?:P

Jeg kan bli litt taus i store sosiale sammenkomster; jeg har mye lettere for å snakke hvis det er en mindre gruppe mennesker. Føler ofte at jeg ikke har noe vettugt å si, men som regel klarer jeg å smalltalke litt likevel.

Introverte har ikke problemer med å være sosiale som regel, men man kjenner godt når dosen av den sosiale biten er nådd. Finnes jo forskjellige typer introverte og. Noen er helt ekstreme, på nivå med usunt.. Når jeg kommer hjem fra jobb, så er det sjelden rett ut her og, trives veldig godt med å tusle med mitt hjemme. :fnise:

Hvor i landet jeg bor sier jeg ikke åpent her :) :fnise: Sendte deg mld her inne :) 

 

Endret av Minlillesky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en hyggelig fyr, og hadde det ikke vært for at du ikke har ambisjoner om karriere så kunne jeg nok det. For meg blir det et for stort gap i forhold til hvor mye jeg tjener og hvor mye du tjener (selv om to år), så jeg tror vi lever veldig forskjellige liv økonomisk. Jeg eier leilighet, jeg reiser masse, og jeg vil kjøper det jeg har lyst på når jeg vil. Enten måtte jeg sluttet med den livsstilen jeg har, ellers måtte jeg forsørget deg i stor grad, og det vil jeg ikke.

Anonymkode: 57fd8...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mann_86 skrev:

:tommelsmil:

Jeg har knapt gjeld, rundt 8.000 som jeg betaler en tusenlapp i måneden på. Arbeidsevnen er ikke nedsatt, men valg jeg har gjort som å stå utenfor arbeidslivet siden videregående-slutt, har ført til mye av elendigheten. Det meste er min feil, bortsett fra angst som ofte har vært grunnen til mine valg.

Jeg har aldri reist noe særlig, men det hadde så klart vært aktuelt med litt bedre økonomi. Jeg kan ikke se at reise, langhelg på spa eller et glass vin blir problematisk om jeg hadde en lønn som var rundt middels?

Tusen takk for det siste, det satt jeg veldig pris på!:klem:

Du virker som en geuint snill person, og jeg håper du finner kjærligheten. Mitt tips til deg er å virkelig jobbe med angsten, gjør ting utenfor komfortsonen og utfordre seg selv sosialt. Det er en himla klisje, men det funker faktisk. Vær utadvent og innbydene og få deg større sosial ballast. Det kommer nok mange kvinner inn i tråden nå og sier at jeg bare snakker tull - men kvinner legger merke til om du utstråler usikkerhet/desperasjon. Ved å være trygg på seg selv blir du mer attraktiv i andres øyne :)  Drømmedama vil nok ikke sjekke deg opp, slik er dessverre realiteten i datingverden, så da må du være den som tar initativ.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.2.2017 den 19.37, skyflakes skrev:

 

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra listen - ja
Utifra noen av innleggene dine - nei.

Anonymkode: 359c9...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2017 den 6.48, AnonymBruker skrev:

 

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...