Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Jeg er ikke særlig begeistret for menn som har fotball som hovedinteresse. Karriereambisjoner er ganske viktig i en partner da jeg selv er opptatt av dette. Barn er jeg ikke sikker på om jeg vil ha, særlig ikke i nær fremtid, så det vil vel også utelukke det. Når man har passert 30 tenker jeg det er vel på tide å anskaffe seg egen bolig. Når det gjelder tidligere feil avhenger det litt av hva det er, men med mindre det er noe spesielt alvorlig eller umoralsk er det nok ikke avgjørende.

Anonymkode: 18a50...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart i noen av trådene dne før. Jeg ha intrykk av at du er en flott mann som jeg gjerne kunne datet om det ikke var for det at du har veldig lyst på barn da jeg er litt usikker på det punktet selv :) 

Anonymkode: 36b0d...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg hadde veldig lyst til å rope ja, fordi jeg liker quiz så godt, og quizzing med kjæresten høres ut som en drøm! Men jeg er ikke så sikkert på det a4-livet. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 23.09, Rainstorm skrev:

.

Endret av mann_86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 22.20, AnonymBruker skrev:

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2/25/2017 den 3.45, mann_86 skrev:

Inspirert av de andre trådene:) Mest for gøy, og jeg blir ikke støtt av nei-svar. Helst ingen høflighets-ja, heller:P

- Jeg er 30 år gammel

- Jeg er lyshåret, blå/grønne øyne, slank kropp

- Jeg er 175 cm høy/ 73 kilo

- Jeg har bare vært i et forhold tidligere (halvt år langt)

- Inntekten min er idag under 100.000 i året(forhåpentligvis rundt 350.000 om to år)

- Pr. idag har jeg ingen utdannelse utover at jeg har studiekompetanse. Skal ta fagbrev

- Jeg har ingen karriereambisjoner utover å ha en jobb som gir meg ok inntekt.

- Jeg liker barn, jobber med barn, og ønsker meg det selv.

- Den største interessen min er fotball, og jeg er selv glad i å trene, både fotball og løping. Film og historie er også ting jeg interesserer meg for.

- Jeg er litt humørsyk, men mest når jeg er alene og tankene vandrer.

- Jeg eier verken bil eller egen bolig

- Jeg er en du definitvt vil ha på quiz-laget ditt! Har masse rare (og unyttige) kunnskaper.

- Andre sier at jeg er smart

- Jeg vet jeg er snill og høflig mot mennesker

- Jeg har gjort feil i livet som jeg er veldig klar over (arbeidsledighet osv..)

- Jeg er nervøs og usikker i en del settinger

- Min største drøm er et a4-liv, hvor familie er i hovedfokus.

Edit:

- Jeg er en ydmyk person

- Jeg ville blitt en pappa som ga alt for barna sine

 

Nei, fordi du ikke har fagbrev/utdanning i voksen alder, og fordi du sier du ikke har ambisjoner (!) Du er også for opptatt av fotball for meg, og du vil ha barn. 

Anonymkode: 68bd4...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har for dårlig selvtillit og er for usikker for min del. Også vil jeg ikke ha barn.

 

Anonymkode: 848e4...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 3.45, mann_86 skrev:

Inspirert av de andre trådene:) Mest for gøy, og jeg blir ikke støtt av nei-svar. Helst ingen høflighets-ja, heller:P

- Jeg er 30 år gammel

- Jeg er lyshåret, blå/grønne øyne, slank kropp

- Jeg er 175 cm høy/ 73 kilo

- Jeg har bare vært i et forhold tidligere (halvt år langt)

- Inntekten min er idag under 100.000 i året(forhåpentligvis rundt 350.000 om to år)

- Pr. idag har jeg ingen utdannelse utover at jeg har studiekompetanse. Skal ta fagbrev

- Jeg har ingen karriereambisjoner utover å ha en jobb som gir meg ok inntekt.

- Jeg liker barn, jobber med barn, og ønsker meg det selv.

- Den største interessen min er fotball, og jeg er selv glad i å trene, både fotball og løping. Film og historie er også ting jeg interesserer meg for.

- Jeg er litt humørsyk, men mest når jeg er alene og tankene vandrer.

- Jeg eier verken bil eller egen bolig

- Jeg er en du definitvt vil ha på quiz-laget ditt! Har masse rare (og unyttige) kunnskaper.

- Andre sier at jeg er smart

- Jeg vet jeg er snill og høflig mot mennesker

- Jeg har gjort feil i livet som jeg er veldig klar over (arbeidsledighet osv..)

- Jeg er nervøs og usikker i en del settinger

- Min største drøm er et a4-liv, hvor familie er i hovedfokus.

Edit:

- Jeg er en ydmyk person

- Jeg ville blitt en pappa som ga alt for barna sine

 

Nei. Selv om en del av det du lister opp er positivt, veier alt dette her skikkelig negativt og trekker ned. Det er rake motsetningen av hva jeg ser etter i en mann. Inntekten din i seg selv hadde det ikke vært noe galt med om det var midliertidig, men med alt det andre du lister opp er det ikke bra.

Anonymkode: d611e...6ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2017 den 14.34, AnonymBruker skrev:

 

 

På 26.2.2017 den 14.34, AnonymBruker skrev:

 

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, mann_86 skrev:

Tusen takk for hyggelige ord:) (Jeg kunne sikkert overbevist deg om det med barn:fnise:)

Haha. Mulig det :P 

Anonymkode: 36b0d...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mann_86 skrev:

 

 

Det er jo kjipt å bekreftet at det verste man tenker om seg selv, faktisk stemmer. Men det er vel bare sånn det er. Og da vet jeg iallefall at selvinnsikten min er bra, og ikke negativ.

Jeg synes ikke du skal la de tre brukerne du siterer være en bekreftelse på negative tanker du har om deg selv. Jeg lurer på om du tar til deg det positive som er blitt skrevet her også? Håper det. 

Anonymkode: d771c...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.2.2017 den 16.58, AnonymBruker skrev:

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen ambisjoner hadde blitt altfor ulikt meg selv.

Anonymkode: 69614...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei

Du høres ut som en hyggelig fyr, men jeg fordrar ikke fotball, jeg liker ikke barn (utelukker ikke at jeg kan finne på å verpe en egen, men jeg har det helt fint uten), og A4 livet er min store skrekk. Jeg hadde en Audi A4 en gang, det får være nok!:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,kunne aldri vært sammen med noen som ikke har noen ambisjoner,jeg liker at mennene har en jobb der de tjener greit,jeg har også mye ambisjoner å jeg jobber hardt for å nå målene mine og jeg har kommet meg ganske langt på få år og jeg tenker å fortsette å klatre på karrierestigen.

Jeg startet tidlig med familielivet,så har ganske store barn og har nå de siste årene fokusert mye mer på meg selv.

At du er et par år yngre enn meg gjør meg ingenting,men jeg ser at du ønsker barn,og siden jeg ikke ønsker flere barn selv hadde det blitt uaktuelt. 

Hadde blitt litt skremt av at du er 30 år og ikke vært i noe  langt forhold tidligere,greit at begge har prøvd å feilet flere ganger tidligere for da vet man mer hva man vil ha og ikke. 

At du ikke eier bil er greit så lenge du ikke hadde forventet at jeg skulle kjørt rundt på deg,og at du ikke eier hus gjør heller ingenting så lenge vi etterhvert kunne kjøpt oss noe sammen. 

 

Så nei,er nok såpass store forskjeller at jeg aldri kunnet date deg:)

Anonymkode: 293df...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, mann_86 skrev:

 

 

Det er jo kjipt å bekreftet at det verste man tenker om seg selv, faktisk stemmer. Men det er vel bare sånn det er. Og da vet jeg iallefall at selvinnsikten min er bra, og ikke negativ.

Snakk om å stille seg laglig til for hogg her. Hvorfor stoler du så mye på folk på et forum egentlig? Hva om alle damene som har svart i denne tråden egentlig er menn.

Anonymkode: d056b...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som en veldig fin fyr, og sosialt oppegående basert på det jeg ser du har skrevet på forumet. Men helt ærlig - inntekten bekymrer meg. Jeg trenger ikke en mann som tjener 1 mill i året eller har mastergrad, men jeg setter pris på en økonomisk stabil hverdag, og at begge bidrar like mye til husholdingen. Jeg er selv relativt karrierebevist og setter pris på samme kvaliteten i en mann.

Anonymkode: bcea8...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...