Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men det er hovedsakelig fordi jeg ikke ønsker barn og et a4-liv, og muligens fordi vi ikke hadde hatt så mange felles interesser dersom du ikke har noen spesielle (siden det ikke er listet opp her.) Jeg har lest andre innlegg av deg på forumet. Når jeg leser hvordan du lister opp deg selv her så tenker jeg at du virker som en fin person med gode egenskaper, selv om du har tunge dager og kan være humørsyk. Du har veldig gode egenskaper i at du er snill, høflig og flink med barn. Kunnskap, nyttig som rar og unyttig, er alltid positivt. Du virker reflektert, høres snill ut, og jeg merker at jeg håper du en gang i fremtiden har en partner som setter pris på deg og som du har det bra med, i et a4-familieliv som du ønsker. Ingen utdannelse hadde ikke gjort meg noe, fordi uttrykker at du ønsker å jobbe og skal ta fagbrev, ikke alle gjør det selv om de må for å tjene til livets opphold. Håper det var innafor at jeg skrev alt dette, og hadde det ikke vært for at vi har forskjellige ønsker på et par viktige punkter, kunne jeg svart "ja".

Anonymkode: d771c...476

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 4.10, AnonymBruker skrev:

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som lektor, har jeg slitt med en sjalu eks som ikke tålte at jeg hadde høyere inntekt og lengre utdanning. Hadde jeg vært singel, hadde jeg ikke tatt sjansen. Ta eksen min som har ødelagt for andre menn, ikke meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater fotball og du er noen år for ung for meg, men utover det ser jeg ingen grunn til å ikke date deg. 

Anonymkode: 0c8fc...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke singel, men svarer likevel. Det aller meste du lister opp er greit. Men jeg ville ikke datet deg av følgende grunner: du er for ung, jeg kunne ikke levd med noen som var glad i fotball og jeg hadde ikke orket en som var humørsyk. Jeg er sensitiv overfor andres humør, og lar meg dessverre påvirke av det. Så godt humør ville vært veldig viktig om jeg en dag skulle trenge en ny partner.

Endret av Hulderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har mange interessante kvaliteter, og ingenting av det du lister vil jeg si er negativt, og det meste er positivt. Men igjen, som jeg har skrevet før til andre, du skriver veldig lite om verdier, holdninger, meninger, politiske standpunkt osv, og for meg er det viktigst. Jeg kunne aldri vært sammen med en mann som ikke hadde det samme verdigrunnlaget som meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Fotball og familieliv er så uaktuelt at jeg ikke trenger å ta stilling til så mye av det andre. 

Anonymkode: 53e25...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 13.55, SPOCA skrev:

 

.

Endret av mann_86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dette høres helt fint og ok ut. Du kunne sikkert fått en del napp, men hva har du tenkt til å gjøre for å gjøre deg tilgjengelig for damene der ute?

Anonymkode: d056b...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, utifra innlegget ditt tror jeg ikke vi har så mye til felles og jeg har ikke spesielt lyst på et A4-liv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, KaDust skrev:

Nei, utifra innlegget ditt tror jeg ikke vi har så mye til felles og jeg har ikke spesielt lyst på et A4-liv. :)

hva med meg da, jeg er et historisk leksikon og nerd av rang samtidig som jeg kan tilby alt annet enn et A4-liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

hva med meg da, jeg er et historisk leksikon og nerd av rang samtidig som jeg kan tilby alt annet enn et A4-liv

Nei, vi er rett og slett ikke kompatible.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, KaDust skrev:

Nei, vi er rett og slett ikke kompatible.

hvorfor ikke? vi kunne ligget i senga å pratet om fysikk eller historie hele natten lang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, nei. Du høres helt ok ut, men ikke mer enn det. For min del er det for lite. Mangler ambisjoner, utdannelse, mer varierte fritidsinteresser og litt på økonomisiden... Bare ett forhold er heller ikke positivt etter min mening. Kult at du liker og ønsker deg barn da! 

Anonymkode: 6a95d...932

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mann_86 skrev:

Kan si litt om det. Politisk har jeg alltid stemt AP, men har ikke hatt det store politiske engasjementet, men jeg følger med. Spesielt når det er valg. Når det gjelder innvandring er jeg ikke for fri flyt, men vi skal ta vår del av ansvaret. Vi skal hjelpe andre som er i nød. Jeg er f.eks litt skeptisk til Islam, spesielt de som er veldig konservative, noe som strider mot mitt syn på hvordan samfunnet skal være. Men jeg er aldri fordømmende i møte med nye mennesker, og jeg er i kontakt med mange forskjellige etnisiteter og livssyn gjennom jobben.

Verdier og holdninger? Et familieliv er det jeg ønsker aller mest. For meg er jobb bare en jobb, og jeg trakter ikke etter materialisme eller goder. Et karrieremenneske blir jeg aldri.

Jeg er veldig selvkritisk, mens jeg er helt motsatt mot andre mennesker. Jeg er veldig høflig og snill mot andre mennesker.

Tenker du på noe annet når du sier verdier, holdninger og meninger?

Takk for svar.

For å si det sånn: hadde jeg vært singel ville jeg sagt ja til en date, så da er det kanskje ingen hemmelighet hva jeg stemmer på ved neste valg? ;) Jeg er kanskje ikke like skeptisk til deg, men å være skeptisk i seg selv gjør meg ingenting, det er vel grunnverdiene i seg selv som er viktige. Og så trenger man jo ikke være enige i absolutt alt heller. :) 

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.2.2017 den 15.09, AnonymBruker skrev:

 

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mann_86 skrev:

Det største problemet ligger der. Lite nettverk og liten sosialisering utenom jobben gjør det vanskeligere. Og så er det jo dette med å ha selvtilliten til å tro at man har sjans på damer.

Altså - nå er jo jeg eldre enn deg osv, så akkurat jeg ville jo ikke datet deg da jeg ser vi er forskjellige(og det ville gått begge veier, du hadde ikke giddet date meg heller).

Men jeg vet da om mange kvinner som er som deg - og som ønsker de samme tingene. Og som i likhet med deg sliter med helt troa på seg selv som "datemateriale" uten at det er grunn til det.

I motsetning til med mange av de andre mannfolka her ikke kan jeg ikke huske at du har gitt noe negativt eller rart inntrykk, så jeg kan ikke se hvorfor det vil være et stort problem. 

Anonymkode: beb71...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...