Gå til innhold

Ønsker å date menn - Problemet er at jeg ikke tenner på dem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en mann i 20 årene og har vært med mange kvinner. Faktisk litt for mange, om du forsår hva jeg mener, hahaha. Det går så fryktelig lett å både få ligg og kjæreste, det er liksom bare å gå bort å si hei, gi et kompliment, smile fint og prate litt. Så er de i løpe tida. Dette gjelder for de fleste menn, uansett hvor stygge eller fattige de er. Kvinner flest sier bare ja.

Tingen er at jeg er blitt lei. Menn i motsetning til kvinner har sjeler, jeg danner et bånd med mine brødre liksom. Det er noe helt annet enn kvinner. De er liksom bare så fryktelig mye bedre på alle måter, utenom en. Jeg tenner på kvinner i motsetning til menn. Samtidig har menn sjel, forholdet blir bare noe helt annet enn med kvinner. Det er noe magisk med det. Intelligensen er høyere, moralen er bedre, inntektsevnen er større og listen går bare videre. Det er blir bare så sterke bånd, liksom.

Så hva skal jeg egentlig gjøre?

Anonymkode: 6ed55...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er en mann i 20 årene og har vært med mange kvinner. Faktisk litt for mange, om du forsår hva jeg mener, hahaha. Det går så fryktelig lett å både få ligg og kjæreste, det er liksom bare å gå bort å si hei, gi et kompliment, smile fint og prate litt. Så er de i løpe tida. Dette gjelder for de fleste menn, uansett hvor stygge eller fattige de er. Kvinner flest sier bare ja.

Tingen er at jeg er blitt lei. Menn i motsetning til kvinner har sjeler, jeg danner et bånd med mine brødre liksom. Det er noe helt annet enn kvinner. De er liksom bare så fryktelig mye bedre på alle måter, utenom en. Jeg tenner på kvinner i motsetning til menn. Samtidig har menn sjel, forholdet blir bare noe helt annet enn med kvinner. Det er noe magisk med det. Intelligensen er høyere, moralen er bedre, inntektsevnen er større og listen går bare videre. Det er blir bare så sterke bånd, liksom.

Så hva skal jeg egentlig gjøre?

Anonymkode: 6ed55...824

Hvor mange øl har du konsumert i kveld? 😁

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er en mann i 20 årene og har vært med mange kvinner. Faktisk litt for mange, om du forsår hva jeg mener, hahaha. Det går så fryktelig lett å både få ligg og kjæreste, det er liksom bare å gå bort å si hei, gi et kompliment, smile fint og prate litt. Så er de i løpe tida. Dette gjelder for de fleste menn, uansett hvor stygge eller fattige de er. Kvinner flest sier bare ja.

Og bilen går greit?

Anonymkode: e0c21...66c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Summer lady skrev:

Hvor mange øl har du konsumert i kveld? 😁

6 store bokser, men det betyr ikke at det jeg skriver ikke er sant!

Anonymkode: 6ed55...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at bare den som mottar er homofil, så du kan kjøre på uten å skifte fil. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra spøk til allvor. Hvorfor kan du ikke da bare date menn? 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei WubWub måtte du inn å lage nok en kvinne trakasserende trolletråd om hvor horer alle damer er fordi du sliter med å få noen nå igjen 

Anonymkode: 71a39...83d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei WubWub måtte du inn å lage nok en kvinne trakasserende trolletråd om hvor horer alle damer er fordi du sliter med å få noen nå igjen 

Anonymkode: 71a39...83d

Skal han få skylden for denne og alle trolle trådene her...?  Han er ikke min type, men jeg synes likevel det er morsomt og underholdende med alle trådene han oppretter.

Anonymkode: 058fb...2a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha i 20-åra og allerede brukt opp. Godt jobba. 

Anonymkode: 7635f...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, mann_86 skrev:

Dummeste trolletråden jeg har lest.

Har "mista tellinga" på antall ganger du har kommentert akkurat dette...Blir ikke du mindre intelligent av å lese "dumme" tråder. Hva er vitsen med at du er her, lurer jeg på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, mann_86 skrev:

Hva er poenget ditt?

Enten bare øker og øker trolletrådene i kvalitet, eller så overdriver og lyver du hver gang du hevder en tråd er den dummeste trolletråden du noensinne har sett.

Vedkommendes poeng var for øvrig at om du stadig leser "dummeste trolletråden noensinne", så har det noe å gjøre med ditt valg av tråder å lese.

Anonymkode: bca08...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er en mann i 20 årene og har vært med mange kvinner. Faktisk litt for mange, om du forsår hva jeg mener, hahaha. Det går så fryktelig lett å både få ligg og kjæreste, det er liksom bare å gå bort å si hei, gi et kompliment, smile fint og prate litt. Så er de i løpe tida. Dette gjelder for de fleste menn, uansett hvor stygge eller fattige de er. Kvinner flest sier bare ja.

Tingen er at jeg er blitt lei. Menn i motsetning til kvinner har sjeler, jeg danner et bånd med mine brødre liksom. Det er noe helt annet enn kvinner. De er liksom bare så fryktelig mye bedre på alle måter, utenom en. Jeg tenner på kvinner i motsetning til menn. Samtidig har menn sjel, forholdet blir bare noe helt annet enn med kvinner. Det er noe magisk med det. Intelligensen er høyere, moralen er bedre, inntektsevnen er større og listen går bare videre. Det er blir bare så sterke bånd, liksom.

Så hva skal jeg egentlig gjøre?

Anonymkode: 6ed55...824

På det seksuelle området må du gå ned på liten-gutt-nivå og leke med tiss og bæsj eller tenåringsguttnivå (hvem er mest utholdende). Kombinert med de fantastiske sjelelige egenskapene som vi menn har, ja, så blir dette fantastisk homofili.

Endret av Hurepoix
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex mellom menn må være mer grisete enn sex med kvinner, nettopp fordi dikotomien sjel-kropp er større hos oss enn hos kvinner, som stort sett lever i en sump av kropp, følelser og hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...