Gå til innhold

Kunne du datet meg?


WubWub

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, WubWub skrev:

kanskje det. jeg vurderer også å studere buddhisme - kan du noe om dette?

Tja, jeg har jo tatt allmennlærerutdanningen en gang i tiden, hvor jeg måtte studere buddhisme, har besøkt buddhistisk tempel osv. Så litt innsikt har jeg, har en god del litteratur, slik som Buddhas fortellinger, Lotussutraen, Dhammapada osv. :)

Skal sies, jeg er selv agnostiker. 

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, WubWub skrev:

Jeg ville aldri latt ei kvinne betale for maten og drinkene jeg inntok. Jeg har min egen inntekt og jeg trenger ikke forsørges. Om jeg ikke har råd til invitasjonen så takker jeg nei. 

Ville følt det som ekstremt nedverdigende om daten min tok regningen for min mat som jeg selv hadde spist. Selv tenker jeg ; Folk som lar andre ta regningen for de - eier de ikke skam i livet?

2 timer siden, WubWub skrev:

Kvinner som er så uselvstendige og hjelpesløse at de trenger en mann til å betale for vaffel deres; uten tvil helt uaktuelt for min del. Jeg ønsker ikke en relasjon hvor jeg er pappa og kjæresten er ungen som jeg må betale vafler for. 

Du er jo så uselvstendig og hjelpeløs at staten må forsørge deg? Ser du ikke dobbeltmoralen i det du sier? Du har ikke inntekt, du har trygd, så du blir per definisjon forsørget av noen andre.

Anonymkode: 83dcc...f36

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo så uselvstendig og hjelpeløs at staten må forsørge deg? Ser du ikke dobbeltmoralen i det du sier? Du har ikke inntekt, du har trygd, så du blir per definisjon forsørget av noen andre.

Anonymkode: 83dcc...f36

Det er ikke det samme. Jeg er pensjonist men jeg jobber det jeg kan ved siden av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ha WubWub du lager underholdende tråder. Interessant å følge med i hvordan en narsissist tenker. 

Anonymkode: c59c1...726

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, WubWub skrev:

Det er ikke det samme. Jeg er pensjonist men jeg jobber det jeg kan ved siden av. 

Pensjonist i en alder av 30? Du har selv sagt at du mottar uføretrygd, men har en liten jobb som arkivar.

Anonymkode: 8a16d...e7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pensjonist i en alder av 30? Du har selv sagt at du mottar uføretrygd, men har en liten jobb som arkivar.

Anonymkode: 8a16d...e7c

Jeg er pensjonist ja - det ble jeg rundt 20 årsalderen. Jeg mottar ufør pensjon og jeg har pensjonskort som gir meg rabatt på f.eks buss og tog , rabatt som gjelder for pensjonister. Hver måned når jeg får penger står det ; Du har mottatt 21 000 kr i pensjon. 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Jeg er pensjonist ja - det ble jeg rundt 20 årsalderen. Jeg mottar ufør pensjon og jeg har pensjonskort som gir meg rabatt på f.eks buss og tog , rabatt som gjelder for pensjonister. Hver måned når jeg får penger stør det ; Du har mottatt 21 000 kr i pensjon. 

Honnørkort får man når man er uføretrygdet også. Jeg... Tror ikke helt på deg jeg da når du sier du ble pensjonist som 20 åring. Altså...

Anonymkode: 8a16d...e7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Honnørkort får man når man er uføretrygdet også. Jeg... Tror ikke helt på deg jeg da når du sier du ble pensjonist som 20 åring. Altså...

Anonymkode: 8a16d...e7c

Du kan tro hva du vil, det er en fri verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Du kan tro hva du vil, det er en fri verden. 

Det henger bare ikke på greip da du har selv sagt at du er uføretrygdet og hvis jeg ikke husker feil har du også sagt at du ikke har fungert i arbeidslivet pga dine utfordringer. Du kan gjerne kalle deg selv pensjonist, men du er uføretrygdet.

Anonymkode: 8a16d...e7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hjertestein skrev:

Interresant lesing. Men stemmer alle pungrene? Har du feks ikke empati?

jau det er min diagnose og de fleste punktene stemmer ganske bra. men jeg føler selv at jeg har empati, tenker jeg har over snittet empati. det er ingen som er så gode og omsorgsfulle som meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det henger bare ikke på greip da du har selv sagt at du er uføretrygdet og hvis jeg ikke husker feil har du også sagt at du ikke har fungert i arbeidslivet pga dine utfordringer. Du kan gjerne kalle deg selv pensjonist, men du er uføretrygdet.

Anonymkode: 8a16d...e7c

ung uføre. når jeg mottar penger så står det "pensjon" altså ufør pensjon. jeg er jo da pensjonist 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han mener er at han er "pensjonist", pga han er ufør. Han er ikke pensjonist pga han er gammel, men pga han er syk, har ufør og honnørkort. Sistenevnte er ofte forbundet med pensjonist, han sier pensjonist pga pensjonist-navnet. Jeg skjønner hva du mener Wub. Du er ikke pensjonist ifh alder da, som de aller fleste tenker på. Du er (ung) ufør med honnørkort og får pensjon lønn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, WubWub skrev:

jau det er min diagnose og de fleste punktene stemmer ganske bra. men jeg føler selv at jeg har empati, tenker jeg har over snittet empati. det er ingen som er så gode og omsorgsfulle som meg

Narsissister har ikke empati, det er hovedtrekket deres.

Anonymkode: 8a16d...e7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hjertestein skrev:

Det han mener er at han er "pensjonist", pga han er ufør. Han er ikke pensjonist pga han er gammel, men pga han er syk, har ufør og honnørkort. Sistenevnte er ofte forbundet med pensjonist, han sier pensjonist pga pensjonist-navnet. Jeg skjønner hva du mener Wub. Du er ikke pensjonist ifh alder da, som de aller fleste tenker på. Du er (ung) ufør med honnørkort og får pensjon lønn.

Honnørkort får man når man er ufør, ikke kun når man er pensjonist. Ts er ikke pensjonist, han er ung ufør. Han er SYK. Han har ikke pensjonert seg fra arbeidslivet.

Akkurat nå, WubWub skrev:

ung uføre. når jeg mottar penger så står det "pensjon" altså ufør pensjon. jeg er jo da pensjonist 

 

Anonymkode: 8a16d...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Narsissister har ikke empati, det er hovedtrekket deres.

Anonymkode: 8a16d...e7c

da er jeg unntaket for jeg har empati i bøtter og spann. kjenner ingen som har så mye empati som meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

da er jeg unntaket for jeg har empati i bøtter og spann. kjenner ingen som har så mye empati som meg

Ingen kommentar.

Anonymkode: 8a16d...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...