Gå til innhold

Kunne du datet meg?


WubWub

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er borderliner wubwub, det er ikke en god match med forhold.

Anonymkode: 944fc...7c4

Hva vet du om det? Har du hatt en kjæreste med borderline siden du uttaler deg så bastant om en så stor gruppe mennesker?

Anonymkode: 9f314...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Det er du ikke. 

Som jeg har sett. Følger med på mange tråder og hver gang kvinner blir hetset av menn så er jeg der å forsvarer de med nebb og klør. Jeg står alene i stormen , står på barrikadene å tar til motmæle mot menns angrep mot kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss vri litt på dette og lager følgende scenario:

Du møter en dame på byen, blir kjent med henne. Dere innleder etterhvert et forhold. 

So far so good. Men hun er tilfeldigvis også aktiv på kvinneguiden. 

Hva skjer den dagen hun finner ut av at, Herr Wubbie, det er deg det. Og hun har aldri vært enig med dine synspunkter og ideologi her på kvinneguiden..

DET hadde vært en god historie å følge med på 😁

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for å se at du har akseptert frykt i ditt repertoar. Så lenge du har utvikling, er det håp for deg. : )

Kunne ikke datet deg, du er for ung, og jeg er ikke så tålmodig.   

 

Anonymkode: 9695f...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Som jeg har sett. Følger med på mange tråder og hver gang kvinner blir hetset av menn så er jeg der å forsvarer de med nebb og klør. Jeg står alene i stormen , står på barrikadene å tar til motmæle mot menns angrep mot kvinner. 

De to jeg har sett er @Coolaid og @Overrasket

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Glad for å se at du har akseptert frykt i ditt repertoar. Så lenge du har utvikling, er det håp for deg. : )

Kunne ikke datet deg, du er for ung, og jeg er ikke så tålmodig.   

 

Anonymkode: 9695f...9f9

Jeg tullet egentlig. Har bare følt frykt 1 gang de siste 10 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, WubWub skrev:

Jeg tullet egentlig. Har bare følt frykt 1 gang de siste 10 årene

Synd at du ikke gjenkjenner fryktens mange ansikter, da har du heller ikke utvikling. 

Anonymkode: 9695f...9f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, WubWub skrev:

Løgn at jeg er feminist? Jeg er den eneste mannen på forumet her som tar til motmæle når andre menn hakker på kvinner. 

Og jo jeg er snill og god, du skulle bare visst hvor mange mennesker jeg har hjulpet når de sliter. 

Det du driver med når du sprer løgner om meg er ren ondskap og mobbing, dette er ikke den første tråden hvor du sprer hets om meg. Dette har skjedd i en rekke tråder da jeg kjenner igjen retorikken din. Hva får du ut av å plage andre mennesker? Fortell meg hvorfor du driver med dette. Jeg har aldri fulgt etter andre mennesker for å plage de, men det gjør du. Kanskje du burde se på hva du selv driver med før du dømmer andre. Du sprer jo regelrette løgner om andre mennesker for å sverte de og dette har skjedd over tid. Mobbing = systematisk hets over tid og løgnspredning.

Rett på hersketeknikker ser jeg, og paranoia... Hvordan kan du da forklare den tråden hvor du ble kvalm av kvinners underliv og at det var noe av det styggeste du visste om? For å nevne en av tusen slike tråder? Det er nok ikke bare meg som bemerket meg løgnene dine. Det er andre i tråden som også har sagt dette men du benekter det, selv om det står svart på hvitt her inne på forumet hva du har skrevet. Du har selv sagt at du er narsissist. Som vi alle vet eier ikke narsissister empati. 

Du er jo en åpen bok og forteller alt om deg, så det å benekte hva du tidligere har skrevet er sært for å si det mildt. Du starter en tråd med om vi kunne datet deg. Jeg svarer nei, og påpeker at du lyver. Du spør hva du har løyet om, jeg svarer.

Anonymkode: 8a16d...e7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, WubWub skrev:

Hvordan var ex'en din da?

Gal og genial

(det tippet desverre over mest til førstnevnte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synd at du ikke gjenkjenner fryktens mange ansikter, da har du heller ikke utvikling. 

Anonymkode: 9695f...9f9

Jeg har bare elsket et menneske i mitt liv (som søster, var ikke forelsket) og hun er psykopat. Hun er fryktløs og sterk. 

Hun pleide loppe rike menn for penger på byen. En gang prøvde hun seg på en steinrik advokat - hun fortalte meg om dette per sms. 2 timer senere ringte hun meg å sa at hun hadde blitt neddopet og dratt med hjem til han. Det var første gangen i mitt liv at jeg følte frykt, frykt for at det skulle skje noe med hu. Jeg spurte hu med en gang "gi meg nummeret hans fort!", hun gav meg nummeret. Jeg la så på røret så sjekket jeg nummeret hans opp mot gulesider så jeg fikk addressen hans så ringte jeg han og vi hadde en "voksen samtale". Hele situasjonen løste seg i løpet av samtalen og jeg fikk noen til å hente hu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater ikke noen med psykisk sykdom. Det funker bare ikke for meg. 

Anonymkode: b88e5...c91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke luksuriøse steder liker du å spise? :)

Anonymkode: 6f388...c00

kunne gitt linker til restaurantene men jeg vil ikke at KG skal vite hvilken by jeg bor i. men det går i kinesisk eller gresk. en middag her koster 350-400kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, WubWub skrev:

kunne gitt linker til restaurantene men jeg vil ikke at KG skal vite hvilken by jeg bor i. men det går i kinesisk eller gresk. en middag her koster 350-400kr. 

Vi har visst ulik definisjon av hva "luksus" er.

Anonymkode: 6f388...c00

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har visst ulik definisjon av hva "luksus" er.

Anonymkode: 6f388...c00

men så bor ikke jeg i en storby heller da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Perle skrev:

Gal og genial

(det tippet desverre over mest til førstnevnte)

men om det hadde tippet over til sistnevnte da? 

du vet det at det er en hårfin grense mellom genialitet og galskap. alle genier i historien har kjempet imot galskap, noen tapte mens noen vant. med høy iq kommer det ofte med psykisk sykdom med i kjølvannet. geniet bobby fischer tapte mens einstein vant til tross for at også han var syk.

“No great mind has ever existed without a touch of madness.” Aristotles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jeg spørre om hvordan du what blitt gjeldsfri og eier 2 leiligheter og bil? Arv? Eller har du mye penger på bok? 300.000 er ikke så mye, mer normal inntekt (tror jeg) og du har penger til å reise så mye. Selv tjener jeg mer enn det og eier ingenting  ble dog gjeldsfri nettop, men hsr ikke råd å reise så mye. Jeg bare lurer altså :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hjertestein skrev:

Kan jeg spørre om hvordan du what blitt gjeldsfri og eier 2 leiligheter og bil? Arv? Eller har du mye penger på bok? 300.000 er ikke så mye, mer normal inntekt (tror jeg) og du har penger til å reise så mye. Selv tjener jeg mer enn det og eier ingenting  ble dog gjeldsfri nettop, men hsr ikke råd å reise så mye. Jeg bare lurer altså :)

arv ja. 300 000 er ikke mye, men nok til å leve et fint liv. jeg investerer alt overskudd i et sikkert aksjefond (vannsektoren) - rent drikkevann kommer til å bli den nye oljen om 10-30 år. Jeg har allerede 10% avkastning per år, om 20 år vil avkastningen ifølge prognoser stupe i taket. 

Bærekraftig investering gir ikke de helt store umiddelbare avkastningene men om 10-30 år så blir det andre boller.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

arv ja. 300 000 er ikke mye, men nok til å leve et fint liv. jeg investerer alt overskudd i et sikkert aksjefond (vannsektoren) - rent drikkevann kommer til å bli den nye oljen om 10-30 år. 

Ok takk for svar :) 

Så og du spiser god mat ute 1-2 ganger i uken til 300-400kr. Det og er endel i mnd. Kunne gjerne gjort det jeg og, men jeg sparer på egenkapital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

men om det hadde tippet over til sistnevnte da? 

du vet det at det er en hårfin grense mellom genialitet og galskap. alle genier i historien har kjempet imot galskap, noen tapte mens noen vant. med høy iq kommer det ofte med psykisk sykdom med i kjølvannet. geniet bobby fischer tapte mens einstein vant til tross for at også han var syk.

“No great mind has ever existed without a touch of madness.” Aristotles

Det var det det gjorde. Lasset tippet. Feil vei. 

Setter pris på et høyt intellekt, men det finnes grenser 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...