Gå til innhold

Kunne du datet meg?


WubWub

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, WubWub skrev:

Er lett å få dates eller bli kjent med mennesker, den vanskelige delen er å holde på de 

Men hvorfor spør du på KG om de kunne datet deg når du vet du lett får dater? I tillegg kjenner du 6 personer fra forumet i virkeligheten så det er jo tydelig at du heller ikke har problemer med å hente damer fra forumet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg tror du blander meg med noen andre?

Kanskje hun blander deg med en av de mennene som hele tiden bytter brukernavn. Ikke lett å holde styr på folk her på forumet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, WubWub skrev:

Man bør og skal ikke akseptere noe som er feil. Om noen kaller deg en kriminell dop misbruker så bør du ikke akseptere det om du vet at dette er feil. 

Men min opplevelse av deg er slik den er. Det er ikke løgn at jeg opplever det som at du har dårlig selvinnsikt. Mens hvis du opplever at jeg er en kriminell dopmisbruker så er det ikke løgn at du opplever det, men det er basert på ingen bakgrunn i det hele tatt og vil kanskje oppleves som vrangforestillinger. 

Anonymkode: 166e5...305

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

Kanskje hun blander deg med en av de mennene som hele tiden bytter brukernavn. Ikke lett å holde styr på folk her på forumet. 

var det jeg tenkte også. i mange tråder er det mange som anklager meg for å være den samme brukeren som andre menn her på forumet. men jeg er bare wubwub, ingen andre. jeg tror hun har mixet meg opp for det hun hevder om meg er historier som andre menn på forumet her har fortalt om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne seriøst datet deg. Men det kan hende du hadde blitt for kjedelig for meg. Kjeder meg fort. Jeg hadde vært snill når vi var sammen da 😉 

Anonymkode: 8b3fb...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Men hvorfor spør du på KG om de kunne datet deg når du vet du lett får dater? I tillegg kjenner du 6 personer fra forumet i virkeligheten så det er jo tydelig at du heller ikke har problemer med å hente damer fra forumet.

jeg ville henge meg på trenden. 

og nei jeg har ikke noe problemer med å bli kjent med damer her heller, må slette brev daglig for å få plass til alt trøkket. har spurt admin om jeg kan kjøpe en større inbox. slik ser den ut nå ;

w1d6bs.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne seriøst datet deg. Men det kan hende du hadde blitt for kjedelig for meg. Kjeder meg fort. Jeg hadde vært snill når vi var sammen da 😉 

Anonymkode: 8b3fb...f0a

Trykket ab ved et uhell 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne seriøst datet deg. Men det kan hende du hadde blitt for kjedelig for meg. Kjeder meg fort. Jeg hadde vært snill når vi var sammen da 😉 

Anonymkode: 8b3fb...f0a

Er redd for at jeg ville blitt kjedelig fort. Jeg er en klassisk A4, kjedelig, rolig kar. Skjer ikke så mye rundt meg. Den trygge og stabile mannen er dessverre ikke så ettertraktet hos damene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men min opplevelse av deg er slik den er. Det er ikke løgn at jeg opplever det som at du har dårlig selvinnsikt. Mens hvis du opplever at jeg er en kriminell dopmisbruker så er det ikke løgn at du opplever det, men det er basert på ingen bakgrunn i det hele tatt og vil kanskje oppleves som vrangforestillinger. 

Anonymkode: 166e5...305

Jeg har ingen vrangforestillinger - det var et billedlig eksempel på din urimelighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

var det jeg tenkte også. i mange tråder er det mange som anklager meg for å være den samme brukeren som andre menn her på forumet. men jeg er bare wubwub, ingen andre. jeg tror hun har mixet meg opp for det hun hevder om meg er historier som andre menn på forumet her har fortalt om. 

Ja, lett å gå surr i brukerne og mange virker såpass like at man tror de er samme bruker. Gått i samme fella selv og trodd to brukere var de samme selv om de var forskjellige. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh hell to the no!!!

Du lyver forresten om deg selv i åpningsinnlegget ditt... Så jævlig også... :bond:

Anonymkode: 8a16d...e7c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oh hell to the no!!!

Du lyver forresten om deg selv i åpningsinnlegget ditt... Så jævlig også... :bond:

Anonymkode: 8a16d...e7c

Hva juger jeg om da? Alt som står der er sant med unntak at et punkt/setning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er borderliner wubwub, det er ikke en god match med forhold.

Anonymkode: 944fc...7c4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er borderliner wubwub, det er ikke en god match med forhold.

Anonymkode: 944fc...7c4

Bordlerline kan undertrykkes, den andre derimot - not so much :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, WubWub skrev:

Slenger meg på den nye KG trenden;

- Jeg er en snill og god stille og rolig gutt - Null empati. Pf narsissisme og emosjonell ustabil. Trenger ikke utdype mer.

- Interesserer meg spesielt for historie men har også sansen for kvantefysikk, filosofi, astrofysikk , biologi og nevrovitenskap

- Eier 2 leiligheter til samlet verdi av 4 millioner. Er gjeldsfri - hvordan har du klart dette når du er ufør? Eller har du kanskje ikke alltid vært ufør?

- Årsinntekt på ca 300 000

- Hatt 15 forhold siden jeg var 14 år, gjennomsnittsforholdet har vart 4-10 måneder

- Er 187cm høy og til vanlig er vekten min 85-87kg

- Er glad i trening

- Liker lager mat men jeg har som rutine å besøke luksuriøse restauranter 1-2 ganger i uken

- Reiser ofte. i 2016 besøkte jeg 6 forskjellige land- med mindre det er i Europa, hvordan kan en ufør ha råd til å reise så mye? Med 300 000? Samt å besøke luksueriøse restauranter flere ganger i uken?

- Mine interesser og hobbier er ; tennis, sjakk, strategi spill, kosthold og ernæring, programmering, matematikk, debatter, trening, reiseliv, vitenskap og elektronikk

- Er glad i barn men har ingen enda selv

- Er feminist da kvinners rettigheter og velferd er noe som jeg virkelig brenner for- Yeah no... Dette har du bevist flere ganger at du er kvinnehater og har oppretter mange tråder om dette. Nylig en om hvor stygt kvinners underliv var og at du nærmest brakk deg når du så på styggheten.

- Rundt 30 år

- Eier en fin bil men jeg låner den bort siden jeg ikke trenger den da jeg bor i sentrum

 

Akkurat nå, WubWub skrev:

Hva juger jeg om da? Alt som står der er sant med unntak at et punkt/setning. 

De verste løynene er at du er feminist, og at du er en snill og god og rolig gutt. Dette er er med sikkerhet overhodet ikke sant. Det er så kontrast med den du egentlig er at jeg forstår ikke hvorfor du gidder en gang.

Anonymkode: 8a16d...e7c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke du en personlightesforstyrrelse som gjør at du skifter meninger og humør hele tiden? Du er rett å slett for syk for min smak.

Anonymkode: 28216...f26

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

De verste løynene er at du er feminist, og at du er en snill og god og rolig gutt. Dette er er med sikkerhet overhodet ikke sant. Det er så kontrast med den du egentlig er at jeg forstår ikke hvorfor du gidder en gang.

Anonymkode: 8a16d...e7c

Løgn at jeg er feminist? Jeg er den eneste mannen på forumet her som tar til motmæle når andre menn hakker på kvinner. 

Og jo jeg er snill og god, du skulle bare visst hvor mange mennesker jeg har hjulpet når de sliter. 

Det du driver med når du sprer løgner om meg er ren ondskap og mobbing, dette er ikke den første tråden hvor du sprer hets om meg. Dette har skjedd i en rekke tråder da jeg kjenner igjen retorikken din. Hva får du ut av å plage andre mennesker? Fortell meg hvorfor du driver med dette. Jeg har aldri fulgt etter andre mennesker for å plage de, men det gjør du. Kanskje du burde se på hva du selv driver med før du dømmer andre. Du sprer jo regelrette løgner om andre mennesker for å sverte de og dette har skjedd over tid. Mobbing = systematisk hets over tid og løgnspredning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Jeg er den eneste mannen på forumet her som tar til motmæle når andre menn hakker på kvinner. 

Det er du ikke. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...