Gå til innhold

Ville du datet meg da? (annen tråd)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan slappe av med dette, jeg kan godt kose meg ute på en restaurant men det som jeg egentlig mente var at jeg foretrekker maten i egen komfort hjemme med mat laget selv.

Anonymkode: e01e9...448

Bra. Liker også best å være hjemme, men elsker god mat/drikke og synes det er trist med alle som bare svitsjer mellom de ulike Toro-posene.

Men mindre du hadde vert dverg, hadde høyden din ikke spillt noen rolle, og lønnen din hadde jeg brydd meg nada om.

Og igjen, menn med katter :ninuskapus: Bruk det for allt det er verdt!! 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Om det med "gammel" var en referanse til hva jeg sa så mener såklart ikke jeg heller at 28 år er "gammelt" men at det er bra at du refererer til degselv som mann og ikke gutt. - uansett; det er sikkert mange som ville datet deg ut ifra det du nevner her, tenker dog at kanskje det er du som har problemer med å date andre, ettersom du har opplevd utroskap og dette har holdt deg singel og "ikke i seriøse forhold" såpass lenge. Å være 28 år og aldri hatt et seriøst forhold gjør at jeg tenker at du kanskje kan lite om hva som kreves for å forplikte seg til et seriøst parforhold. Jo eldre man blir og jo lengre man er singel jo mer selvstendig er man (noe som er bra) og jo "særere" kan man også bli.. 

Det er nettopp min alder som gjør at jeg nå søker et fast forhold og en å leve videre sammen med, har vært i 2 forhold tidligere og begge har jeg opplevd som usselt og dårlig hvor begge har enten funnet tilbake til sin gamle eller var utro i hemmelighet. 

Anonymkode: e01e9...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp min alder som gjør at jeg nå søker et fast forhold og en å leve videre sammen med, har vært i 2 forhold tidligere og begge har jeg opplevd som usselt og dårlig hvor begge har enten funnet tilbake til sin gamle eller var utro i hemmelighet. 

Anonymkode: e01e9...448

Ok, skjønner. jeg synes du lister opp mange fine egenskaper, du fremstår som "sunn norsk ungdom" stabil, forutsigbar og trygg. Samtidig tenker jeg at du kan være litt  "skada vare" og må passe deg for å ikke dra med deg de negative erfaringene fra tidligere parforhold inn i nye. Ser mange kommenterer høyden din som for lav men det skal du bare drite i; det er lett å avvise noen på papiret ut ifra fastsatte forventninger man har, men det er hva man "leverer" i levende livet, av personlighet, sjarme og kjemi som faktisk teller. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ok, skjønner. jeg synes du lister opp mange fine egenskaper, du fremstår som "sunn norsk ungdom" stabil, forutsigbar og trygg. Samtidig tenker jeg at du kan være litt  "skada vare" og må passe deg for å ikke dra mes seg de negative erfaringene fra tidligere parforhold inn i nye. Ser mange kommenterer høyden din som for lav men det skal du bare drite i; det er lett å avvise noen på papiret ut ifra fastsatte forventninger man har, men det er hva man "leverer" i levende livet, av personlighet, sjarme og kjemi som faktisk teller. 

Må takke for fantastisk fint innlegg, koselig av deg!

Anonymkode: e01e9...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det er problem at du ikke har vært i et seriøst forhold i en alder av 28. Det gjør at du pga mangel på erfaring kan bryte ut av forhold fordi du kanskje ikke forstår at man må jobbe for forholdet for eksempel og at det i perioder er en stor berg og dalbane når det kommer til følelser. Og om det at du ikke har vært i et seriøst forhold betyr at du har hatt mange forskjellige sexpartnere hadde det i alle fall ikke vært aktuelt. 

 

Anonymkode: a125f...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det er problem at du ikke har vært i et seriøst forhold i en alder av 28. Det gjør at du pga mangel på erfaring kan bryte ut av forhold fordi du kanskje ikke forstår at man må jobbe for forholdet for eksempel og at det i perioder er en stor berg og dalbane når det kommer til følelser. Og om det at du ikke har vært i et seriøst forhold betyr at du har hatt mange forskjellige sexpartnere hadde det i alle fall ikke vært aktuelt. 

 

Anonymkode: a125f...b4a

Jeg vil nå kanskje si det motsatte? har opplevd som skrevet ovenfor 2 forhold hvor ene gikk tilbake til den forrige og den andre var utro i hemmelighet og jeg føler jeg nå er klar for et stabilt forhold og ønsker å kjempe for å holde dette, stabilitet er veldig viktig for meg. 

Anonymkode: e01e9...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil nå kanskje si det motsatte? har opplevd som skrevet ovenfor 2 forhold hvor ene gikk tilbake til den forrige og den andre var utro i hemmelighet og jeg føler jeg nå er klar for et stabilt forhold og ønsker å kjempe for å holde dette, stabilitet er veldig viktig for meg. 

Anonymkode: e01e9...448

Jeg tror kanskje det mange kan frykte er at du kan være mer bekymret og engstelig (og dermed eiesyk og kontrollerende) - pga de negative erfaringene du har. At du slikt sett "straffer" den nye partneren på grunnlag av hva noen andre har gjort mot deg. Det er jo ingen selvfølge at det vil skje, men tror det er hva mange kan være bekymret for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg tror kanskje det mange kan frykte er at du kan være mer bekymret og engstelig (og dermed eiesyk og kontrollerende) - pga de negative erfaringene du har. At du slikt sett "straffer" den nye partneren på grunnlag av hva noen andre har gjort mot deg. Det er jo ingen selvfølge at det vil skje, men tror det er hva mange kan være bekymret for. 

Det er forståelig dette, men jeg føler meg virkelig ikke som den kontrollerende typen men er jo villig til å gå i par terapi dersom den eventuelle daten og jeg skulle bli til et par om dette skulle være ønskelig men slik som min situasjon er nå så ser jeg ikke det på noe som jeg må melde meg på, men er jo som sagt åpen for dette.

Anonymkode: e01e9...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil nå kanskje si det motsatte? har opplevd som skrevet ovenfor 2 forhold hvor ene gikk tilbake til den forrige og den andre var utro i hemmelighet og jeg føler jeg nå er klar for et stabilt forhold og ønsker å kjempe for å holde dette, stabilitet er veldig viktig for meg. 

Anonymkode: e01e9...448

Men stabilitet er jo viktig for de som har vært i lange forhold tidligere og søker nytt forhold. Og de forstår kanskje i større grad hva som skal til for at det skal funke og hva som ikke funker. 

Anonymkode: a125f...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forståelig dette, men jeg føler meg virkelig ikke som den kontrollerende typen men er jo villig til å gå i par terapi dersom den eventuelle daten og jeg skulle bli til et par om dette skulle være ønskelig men slik som min situasjon er nå så ser jeg ikke det på noe som jeg må melde meg på, men er jo som sagt åpen for dette.

Anonymkode: e01e9...448

:) - det er sikkert ikke nødvendig, det enkleste er vel bare å avvente med å fortelle om slike detaljer til man har blitt litt mer seriøs. Her "leder" du jo med, og presenterer deg med, at du ikke har vært i et seriøst forhold. Det vil mange kvinner kanskje stusse over, så det er lange enklere å si slik du gjør etterhvert at du har faktisk hatt to seriøse forhold. Det blir jo kunstig for oss å si om du er "date-bar" ut ifra høyde, vekt, alder, årsinntekt og hobby. Det er jo ikke det som er avgjørende til syvende og sist uansett når det gjelder parforhold ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nøste~ skrev:

Jeg er 22 år.

Og allerede så bitter og sur?

Anonymkode: ffe3c...299

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg vil påstå at det er uvanlig, å nærme seg 30 og aldri hatt lengre og seriøse forhold.. 

Bedre å hore seg rundt og bytte kjæreste annenhver måned da eller hva mener du ? 

Anonymkode: 7b18b...76d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte å lage tråden bare for å se om det faktisk var noen her som kunne tenke seg å gå på date med meg, hadde vært morsomt å se responsen....

  • Jeg har en katt
  • Jeg eier en Leilighet
  • Jeg eier en Bil
  • Jeg har aldri vært i et seriøst forhold
  • Jeg tjener 420 000 ca året
  • Jeg liker friluftsliv
  • Jeg liker å reise
  • Jeg er 1.77
  • Jeg elsker julen men når sommeren drar inn nyter jeg den som bare det
  • Jeg liker å ha det rolig rundt meg og stresser ikke
  • Jeg liker stabilitet
  • Jeg må ha det ryddig rundt meg
  • Går sjeldent ut for å spise, mat lager jeg selv.
  • Jeg er en 28 år gammel mann

 

Anonymkode: e01e9...448

 

Jeg er gift, men hvis ikke, jo, ikke umulig. Selv er jeg ikke veldig glad i friluftsliv, men liker å reise, gjerne til steder med ordentlig sol og varme :) Stabilitet og planlegging liker jeg også. Hater å lage mat - der kommer mannen inn i bildet. Glad i å ha det ryddig. Ikke helt nazi på vasking, men Ekstrem Regjøring kommer aldri hjem til meg. Prøver å ikke stresse, jeg må ikke ha fullt kjør hele tida. Noen ganger kan det være godt å gå ut (kino, resturant osv) men trenger ikke være hver helg. Vi har mye til felles, og det er bra. Også katt, da! :) 

Likevel, kjemi er også veldig viktig, og det er vanskelig å svare 100 % ja når vi ikke kjenner hverandre. 

Lønn og høyde er ikke viktig for meg 

Anonymkode: 67f1b...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bedre å hore seg rundt og bytte kjæreste annenhver måned da eller hva mener du ? 

Anonymkode: 7b18b...76d

Eeh, jeg sier at jeg mener det er uvanlig å ikke ha vært i langvarig seriøst parforhold når man nærmer seg 30. Hva har det med å "hore seg rundt"..å gjøre..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at det er dette du velger å nevne når du ønsker å se om noen vil date deg. Du virker ganske kjedelig og A4. Det er ingenting galt med å være A4, men når det gjelder dating må du jo få frem personligheten din, og den er jo ganske særegen. Alt det du nevner er veldig ordinært. Jeg tenker at det er en stor sannsynlighet for at jeg vil kjede meg på daten. 

Anonymkode: d466e...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og allerede så bitter og sur?

Anonymkode: ffe3c...299

Det er jeg da vel ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man ikke reise dersom man har tid og penger til det?! Livet er for kort til å suse rundt i kjedelige Norge. 

Du er helt klart en helt grei date, og har nok en mer spennende personlighet enn på papiret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange umodne eller rusa damer i denne tråden ja? 

Katt er helt vanlig i Norge, uten at en trenger å fnise av slike opplysninger. 

Anonymkode: eeb1b...4de

Det er ikke relevant hvor vanlig noe er. Jeg syns ikke det er noe særlig positivt...det gjelder også hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...