Gå til innhold

Jeg kjøpte babyklær i dag. Kjæresten og jeg har bare vært sammen i sånn 1 måned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva om han ikke vil ha barn?

Anonymkode: be638...455

Han vil. Han elsker barn 😊

Anonymkode: fba7c...0f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å lese litt mer grundig?

Anonymkode: ce872...50e

Haha, woopsi. Gikk litt fort i svingene der ja. Ville nok blitt vettskremt om jeg var 40 også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen,  enkelte damer er bare latterlig desperate!

Anonymkode: d7d2f...cba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente i 20 årene selv og jeg synes dette hørtes litt sykt ut. Jeg hadde løpt andre veien hvis en mann jeg datet kjøpte babytøy. DET er turnoff det.

Anonymkode: c2915...c6b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette bør du absolutt ikke si noe om! Ikke til han eller til andre. 

Anonymkode: 00ca4...c81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen kompiser som er så glad i barn at dem kunne vurdert adoptere alene, og tilogmed dem hadde løpt ut døra før du hadde fullført setningen omtrent. 

"siden du nå har holdt ut en måned med meg, så elsker jeg deg så høyt at jeg skal binde deg til meg for resten av livet sånn at du aldri aldri kan forlate meg"  
:nordvesta:

Anonymkode: 387f0...954

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal du ikke si noe om. Sier du noe vil mest sannsynlig mannen stikke vekk da forholdet er så ferskt enda at det å begynne å prøve å få barn nå er utelukket. Mest sannsynlig så ligger ikke barn med deg i tankegangen hans engang enda. Ved å fortelle vil du få han til å tro at du har hastverk,. Han har blitt sammen med ei verpesyk dame som skal binde han resten av livet. Løp nå.

Jeg synes personlig det høres rart å kjøpe baby klær bare for å kjøpe. Du vet ikke om du får barn noen gang eller mister de i en spontan abort. Så min personlige mening er at man begynner ikke å kjøpe babyklær før man er et stykke over 12 ukers grensen, med mindre det er gave. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2017 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Hvor mye eldre da? 40 år? :)

Anonymkode: 2a530...bae

Damer bør få barn før de er 40 år. Vet om et par som prøvde å få barn som 40 åringer. , Men hun var blitt for gammel som 41 åring...hadde nesten ingen egg igjen , de gav opp etter tre mislykkede prøverørs forsøk...nei få heller barn mens dere er ung og er istand til det jenter , det er tungt å være oppe i åra å forsøke å få barn men så innse at biologien har eldes og at det kanskje ikke blir barn selv om man føler seg like ung som da man var i 20 årene...Og så er det kjekt for barna å ha unge foreldre som en kan beholde også langt opp i voksen alder. Trist å ha gamle foreldre for så å miste de tidlig i 20 åra. Mista selv mine gamle foreldre veldig tøft i ung alder. 

Anonymkode: 14de2...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2017 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente i 20 årene selv og jeg synes dette hørtes litt sykt ut. Jeg hadde løpt andre veien hvis en mann jeg datet kjøpte babytøy. DET er turnoff det.

Anonymkode: c2915...c6b

Akkurat dette jeg hadde tenkt til å skrive, haha. Ikke bare turn-off, men hadde blitt skremt. Hadde tenkt det må være noe galt med noen som gjør sånne ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til kjæresten☺️ Han synes det var koselig. Vi skal prøve i helgen 😊

Ts 

Anonymkode: fba7c...0f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fortalt det til kjæresten☺️ Han synes det var koselig. Vi skal prøve i helgen 😊

Ts 

Anonymkode: fba7c...0f5

Mener du prøve på å lage barn? Etter 1 måned sammen??  Eller misforstod jeg nå?

Anonymkode: c2915...c6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fortalt det til kjæresten☺️ Han synes det var koselig. Vi skal prøve i helgen 😊

Ts 

Anonymkode: fba7c...0f5

Yikes! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Froning
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fortalt det til kjæresten☺️ Han synes det var koselig. Vi skal prøve i helgen 😊

Ts 

Anonymkode: fba7c...0f5

Dere skal prøve å få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...