Gå til innhold

Jeg kjøpte babyklær i dag. Kjæresten og jeg har bare vært sammen i sånn 1 måned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle bare på hm og kjøpe sokker til meg selv men når jeg gikk forbi babyavdelingen ble jeg bare helt sugd bort dit. Så mye nydelig tøy! Jeg ble helt myk og kjøpte en sparkebukse med små elefanter på, og en smekke med løveunger på :hjerter: hadde du blitt skremt bort hvis du var kjæresten min? Har ikle sagt noe til han enda. Vi er mye eldre enn 18 år altså.

Anonymkode: fba7c...0f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som attenårig gutt ville jeg garantert blitt vettskremt ja. Ingenting gale i å samle opp babyklær tidlig, du kan kanskje legge det bort og spare det. Om han ser det kan du si det et gave til noen du kjenner som er gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GulSol skrev:

Som attenårig gutt ville jeg garantert blitt vettskremt ja. Ingenting gale i å samle opp babyklær tidlig, du kan kanskje legge det bort og spare det. Om han ser det kan du si det et gave til noen du kjenner som er gravid. 

Hva med å lese litt mer grundig?

Anonymkode: ce872...50e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fortell han dette. Jeg hadde løpt andre veien.

Anonymkode: 3d097...cf9

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle bare på hm og kjøpe sokker til meg selv men når jeg gikk forbi babyavdelingen ble jeg bare helt sugd bort dit. Så mye nydelig tøy! Jeg ble helt myk og kjøpte en sparkebukse med små elefanter på, og en smekke med løveunger på :hjerter: hadde du blitt skremt bort hvis du var kjæresten min? Har ikle sagt noe til han enda. Vi er mye eldre enn 18 år altså.

Anonymkode: fba7c...0f5

Hvor mye eldre da? 40 år? :)

Anonymkode: 2a530...bae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt vettskremt etter en måned, og generelt skremt før man var enige om å prøve, uavhengig av lengden på forholdet. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde blitt veldig satt ut av det.. 

I mitt sinn så ee det liksom ikke noe en gjør om en ikke er gravid.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde persolig ventet minst sju uker med å kjøpe babytøy, så du er nok ute i tidligste laget. Nok best å holde dette for deg selv.:Nikke:

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jo ikke å fortelle at du har kjøpt det, men finner han det ut og du er redd for at han blir skremt..

Så er det jo bare å si "Det er en gave til ei jeg kjenner" :)  Eller du kan si "Hehehe...Ja, ei venninne kjøpte dette til meg, som en intern spøk...Mye mulig hun hinter ._. "

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som gjør dette. Hun og kjæresten hennes har riktignok vært sammen i flere år, men de er langt i fra der at de tenker på barn. Hun kjøper babyklær hvis hun ser noe spesielt, og har en boks hvor hun har samlet litt smått av diverse i flere år til dagen hun får barn. Kjæresten hennes vet om denne boksen, og hvor mye hun drømmer om barn, men hadde hun fortalt det etter bare en mnd tror jeg nok han ville løpt sin vei rimelig kjapt. Nå kjenner han henne godt, og vet at hun selv også ikke syns det er riktig å stifte familie nå. Første gang jeg fikk høre om det syns jeg det var litt merkelig, men for henne er denne boksen en måte for henne å leve litt i drømmen, og det hjelper henne til å "holde ut". 

Jeg ville ihvertfall ikke sagt noe om at du har kjøpt babyklær, for som de andre over her vil jeg tro han blir skremt og tar beina fatt rimelig kjapt. Og kanskje han også vil tro du er en smule gæren. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye eldre da? 40 år? :)

Anonymkode: 2a530...bae

Neida :) vi er i tjueårene:) 

Anonymkode: fba7c...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skikkelig sært. Jeg handlet et par ting "skammelig" tidlig i begge svangerskap, for å gjøre det litt mer ekte for meg selv. Men turte ikke kjøpe mer enn en ting eller to, og ingenting dyrt. 

Jeg hadde aldri turt å kjøpe noe før jeg var gravid og aldri turt å investere noe mer enn et par hundrelapper i innkjøp før jeg var halvgått. For jeg har kjent mange som har slitt og har opplevd spontanabort selv. 

En kasse med spesielle babyklær hadde vært salt i såret om jeg endte opp uten barn. 

Anonymkode: bf584...6af

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...