Gå til innhold

Sender sms for så å bli stille.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en mann for noen mnd siden, vi har fått et slags FF forhold (uten at vi har definert det), bare at når vi møtes oppfører vi oss mer som kjærester. Vi bor et stykke fra hverandre og møtes ikke veldig ofte. Han er en fyr jeg tenner enormt på og jeg vet det er gjensidig, ikke redd for at han plutselig skal "dumpe" meg og vice versa. Men det som irriterer meg grønn er at vi hadde ganske mye sms kontakt til å begynne med, etterhvert har det naturlig nok blitt mindre, men han er så slitsom med at han plutselig slutter å svare. Til å begynne med tenkte jeg det var fordi jeg ikke skrev noe han måtte svare på. Nå i det siste skriver han relativt ofte sms om hvordan det går, hva jeg gjør osv, men når jeg svarer og spør tilbake svarer han enten ikke, eller kanskje et døgn etter. Dette irriterer meg så utrolig, hva er poenget, da er det jo bedre å droppe den halvveis kontakten og heller skrive bare når vi skal avtale å møtes. Hvorfor gjør noen sånn? Redd det ender med at jeg sprekker og at han ikke skjønner noenting. 

Anonymkode: 67f03...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk menn? Samme styr her. 

Sa jeg var redd jeg maste på han men han sa jeg ikke gjorde det. Men når jeg ikke får svar, så blir jeg jo frustrert. Svarer han ikke på et spørsmål så lar jeg det så klart bare ligge. Men ja det er frustrerende. 

Anonymkode: cb436...6cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I slike situasjoner tvinger jeg meg selv til å ikke skrive før han gjør det. Hvis han da spør hvorfor jeg er stille så svarer jeg bare at det må to til for å ha en samtale. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dropp alle menn som holder på på den måten. Det er aldri ett bra tegn. Det betyr: manglende interesse, flere baller i luften eller at han er en egoistisk dust. 

Anonymkode: 214fe...16e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er ganske sta selv så når han slutter å svare så skriver ikke jeg før han skriver igjen, svært sjelden i allefall.  Men føler at da blir det så konstruert, skulle ønske vi bare kunne hatt en normal flyt. Eller som jeg skrev da kunne vi heller tatt kontakt når vi skal avtale å møtes. TS 

Anonymkode: 67f03...be1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare dropp alle menn som holder på på den måten. Det er aldri ett bra tegn. Det betyr: manglende interesse, flere baller i luften eller at han er en egoistisk dust. 

Anonymkode: 214fe...16e

Dette

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Camillen skrev:

Jeg vet alt om det. Jeg klikket helt tilslutt. Det tar jeg med som lærdom. Nå når jeg har kontakt med menn, og merker at det er noe jeg ikke håndterer følelsesmessig så stikker jeg.  Jeg stikker før jeg klikker rettere sagt ;) . 

Enten så må man ha tålmodighet eller så må man bare gå. Ja er frustrerende av den årsak at man lett kan bli hekta. Noe jeg forsøker å aldri bli igjen :) 

Ja jeg har selv erfaring med å bli hekta når kontakten er av/på hele jævla føkkings tiden. Og det er bare helt pyton. Så jeg vil helst ikke dit igjen. 

Akkurat nå trenger jeg en ny flørt så jeg kan be sulliken om å ryke og reise, men jeg trives med han når jeg ser han. Selv om han er en løk. 

Anonymkode: cb436...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste fordelen med hekt er at det kan være en effektiv slankekur... 

Jeg prøver å ha et lite overtak nå. Får se. Kanskje bare gi opp menn men det er jo litt kjedelig det også. 

Anonymkode: cb436...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han sender deg melding så får du vente like lenge som han med å svare?

Evt får du slutte å bry deg så veldig om svarene fra han, vær så opptatt i ditt eget liv, ikke sitt å vent på noen. Er noe med hva man gjør det til selv og.

Har en jeg chatter med. Vi jobber veldig mye begge to, opp og ned i døgnrytmer så ofte sover han når jeg jobber. Da svarer man når man kan, uten å legge for mye i det. 

Anonymkode: 670de...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når han sender deg melding så får du vente like lenge som han med å svare?

Evt får du slutte å bry deg så veldig om svarene fra han, vær så opptatt i ditt eget liv, ikke sitt å vent på noen. Er noe med hva man gjør det til selv og.

Har en jeg chatter med. Vi jobber veldig mye begge to, opp og ned i døgnrytmer så ofte sover han når jeg jobber. Da svarer man når man kan, uten å legge for mye i det. 

Anonymkode: 670de...ee6

Jeg har gjort det noen ganger, og jeg vet han har et travlere liv enn meg så tror det i utgangspunktet bunner i det. Han er en veldig snill og alright fyr, han har aldri gjort noe som tilsier at han er en egoistisk drittsekk som noen her mener. Er jo også sånn at når jeg er opptatt med noe tenker heller ikke jeg så mye på å skrive/svare, det skal også sies at han tar mest kontakt. Så jeg får vel bare roe meg ned og ikke irritere meg over at jeg synes han burde svare. 

T.S

Anonymkode: 67f03...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...