Gå til innhold

Finne jobb i Trondheim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger sårt en jobb i Trondheim, men det ser ut til å være vanskelig for en ufaglært nettstudent å finne seg ekstra inntekt. Kan noen hjelpe meg til å finne det beste bemanningsbyrået i byen? Evt. hvordan jeg bør gå frem?

Det å oppsøke bedrifter og levere søknader, har foreløpig ikke ført noe sted. Jeg har vært arbeidsledig i snart 6 måneder, så dette begynner å bli ille. Fra NAV er det ingen hjelp å få, til det tjener foreldrene mine for mye (Wtf, jeg er 22 år, for Guds skyld!). Har ikke krav på dagpenger, da jeg har arbeidet meget lite i mitt liv. Bortskjemt er ikke bra, for å si det mildt... Aner ikke hva jeg skal gjøre :cry3:KAN IKKE GÅ HJEMME LENGER, DA KLIKKER JEG.

Anonymkode: ceca7...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt god erfaring med Jobzone i alle fall. 

Anonymkode: c2091...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ganske god erfaring med Manpower. Ta med deg det du har av CV og attester og gå innom. Da jeg var der første gang var de ikke spesielt oppmuntrende (de mente markedet i Trondheim var mettet), men det tok ikke lang tid før jeg ble ringt opp. Jeg jobbet som resepsjonist første gang og det var helt greit. Andre gangen fikk jeg tilbud om et jobbintervju fra en større bedrift, og gikk på det. Men da hadde jeg klart å skaffe meg jobb på egen hånd.

Det er tungt å være arbeidsledig, men ikke gi opp! Trondheim har dessverre sett seg litt blind på ingeniører og helsefagarbeidere, men det er plass til flere.

Anonymkode: 17be3...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ganske god erfaring med Manpower. Ta med deg det du har av CV og attester og gå innom. 

Anonymkode: 17be3...698

Gjorde det samme, men de ba meg legge det inn på nettsiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Trondheim er det nesten helt umulig å finne jobb. 😑

Anonymkode: cdf26...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempevanskelig å få jobb i Trondheim, jeg og mange jeg kjenner klorer oss fast til midlertidige vikariat når vi kan få dem, og det er stressende :-( vil anbefale deg å søke jobber litt utenfor byen, om du tåler litt reiseveg. Kanskje det er lettere å finne noe i Stjørdal? Og søke i byen når du har fått litt mer erfaring? Evt kanskje store bedrifter som IKEA kan være en måte å tjene penger i, mens man søker etter noe mer relevant.

Anonymkode: 7bcc8...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter selv veldig med å finne meg jobb i byen og skal prøve mer utenfor byen.. Ønsker å jobbe i butikk. Er 30 år og ikke utdanning eller førerkort. Samt at jeg går i behandling på dps 2 ganger i uka + 1 individual samtale 1 gang i uka... Jobber 14% på kveld som renholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, February 24, 2017 den 20.24, AnonymBruker skrev:

I Trondheim er det nesten helt umulig å finne jobb. 😑

Anonymkode: cdf26...e26

Ikke si sånn 😭 Jeg holder på å bli gal! Nettopp begynt å søke selv, men kjenner jeg sliter med tålmodigheten. Søker på ALT av butikk og har jobbet i bransjen i mange år. Så står ikke på erfaring akkurat... Og jeg har førerkort så søker også utenom byen. Men jeg vet det fort er 200-300 søkere, så skal litt til å skille seg ut. Timing har nok litt å si også...

Anonymkode: f13b4...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring og avtale tid for å komme innom med papirene dine, på sykehjem, ikea, Elkjøp, bensinstasjon, xxl.

Anonymkode: 5b447...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå innom alle barnehagene du finner og levere cv-er. Det er alltid bruk for folk i barnehage. Eventuelt syke- og eldrehjem trenger ofte folk. 

Anonymkode: 25c6d...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå innom alle barnehagene du finner og levere cv-er. Det er alltid bruk for folk i barnehage. Eventuelt syke- og eldrehjem trenger ofte folk. 

Anonymkode: 25c6d...e03

Vet du om man må studere helse/pedagogikk eller noe sånt for å få slike jobber? Jeg studerer noe annet, men hadde virkelig kunnet ta slike jobber ved siden av studiene om det er mulig.

Anonymkode: dd37a...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump! Kan man jobbe på sykehjem, for eksempel, eller annet innen helse, med kun VGS?

Anonymkode: 2ac9a...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan jobbe som assistent både på sykehus og i barnehage ufaglært. Dog er det ikke en jobb for hvem som helst. 

Det er alltid mangel på vikarer i barnehager, spesielt via f.eks bemanningsbyrå. 

Anonymkode: 748a6...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...