Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en jente som kun liker analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente i begynnelsen av 20-årene som bare tenner på analsex. Og det syns jeg er litt flaut av to grunner. Den ene grunnen er at det er flaut at jeg liker analsex bedre enn vaginalsex. Og den andre grunnen er at hvis jeg sier det så vet alle at jeg har hatt masse analsex før. Derfor syns jeg ofte det er veldig pinlig å ta opp med menn. Jeg er redd for hva de vil tenke, om de vil se på meg som skitten eller noe sånn.

Kunne du ha datet meg, eller vært sammen med meg om du visste dette om meg?

Anonymkode: 4b4d5...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det avhenger. Hvis du kan få orgasme gjennom analsex (vil veldig gjerne komme sammen) og hvis har analsex (med noen du kjenner, ikke en random, heh) uten kondom, i så fall ja. Da hadde ikke det gjort meg noe.

Anonymkode: c4e86...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Liker du oral-sex også?

Ja, som oppvarming. Men ikke etterpå, der går liksom min grense.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det avhenger. Hvis du kan få orgasme gjennom analsex (vil veldig gjerne komme sammen) og hvis har analsex (med noen du kjenner, ikke en random, heh) uten kondom, i så fall ja. Da hadde ikke det gjort meg noe.

Anonymkode: c4e86...8eb

Får orgasmer med analsex, ja. Trenger ikke kondom hvis det er snakk om et monogamt forhold hvor begge er sykdomsfrie.

Anonymkode: 4b4d5...70a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, som oppvarming. Men ikke etterpå, der går liksom min grense.

Får orgasmer med analsex, ja. Trenger ikke kondom hvis det er snakk om et monogamt forhold hvor begge er sykdomsfrie.

Anonymkode: 4b4d5...70a

Hvis jeg forstå deg riktig så er det ja til oral, men nei til "ass to mouth".

Hypotetisk sett kunne jeg sikkert datet en med ditt "problem", men man vet jo aldri på forhånd. Det kan jo være at bryderiet knyttet til renhold og glidemiddel kan bli litt mye i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Får orgasmer med analsex, ja. Trenger ikke kondom hvis det er snakk om et monogamt forhold hvor begge er sykdomsfrie.

Anonymkode: 4b4d5...70a

Da så. Da hadde det bare vært deilig og intimt. :)  Ikke skam deg for at du er annerledes! Vær stolt over at du er den du er, over at du har den smak og de preferanser du har! For deg er det riktig å være den du er. Da skal du være stolt av den du er også! Synes jeg. Det er i alle fall ingenting i veien eller galt med deg eller dine preferanser.

Som sagt, mine preferanser er at hun jeg er sammen med får orgasme når vi har sex og at vi har sex uten kondom. Ellers er det mye som ikke er så begrenset for min del.

Vær deg selv du, du har ingenting å skamme deg over! :hjerte:

Anonymkode: c4e86...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Nei, tror ikke det er noe for meg. Men ikke vær flau for den du er, da. Du finner jo en fyr som liker deg akkurat slik du er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen for at dette bare er en tulletråd, er smertelig høy.

Anonymkode: b5de7...23d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Hvis jeg forstå deg riktig så er det ja til oral, men nei til "ass to mouth".

Hypotetisk sett kunne jeg sikkert datet en med ditt "problem", men man vet jo aldri på forhånd. Det kan jo være at bryderiet knyttet til renhold og glidemiddel kan bli litt mye i lengden.

Du har forstått meg riktig :)

Men si at du hadde datet meg da, og det hadde kommet til sex. Ville du ikke da stusset dersom jeg innrømmet for deg at jeg liker best anal? Ville ikke det diskvalifisert meg som "kjærestemateriale" på noen måte? Tenker da som person, og ikke det rent praktiske. At det liksom var noe galt med min person.

Anonymkode: 4b4d5...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sjansen for at dette bare er en tulletråd, er smertelig høy.

Anonymkode: b5de7...23d

Hvorfor? 

---

Jeg har aldri hatt analsex med en mann faktisk, men jeg har funnet ut at det faktisk er mye deiligere å bli penetrert analt enn vaginalt. Jeg har aldri fått vaginalorgasme, men av en eller annen grunn har jeg erfart som TS at analpenetrering gir meg orgasme. Dette er jo bare hvordan kroppen vår er TS, så den delen er det i alle fall ikke noe å være flau over! Det er jo mange flere nerveender i anus enn i vagina, så det er jo kanskje ikke så rart at det er så deilig. 

Jeg leser stadig at analsex er det noe rart med, og at ingen kvinner egentlig liker det, men samtidig hører man at så mange kvinner liker det, og jeg tror ikke det kun er for å tilfredsstille mannen som vil prøve det. For meg er det helt ærlig deiligere å penetreres analt enn vaginalt, MYE bedre! 

Anonymkode: 9b650...e5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? 

---

Jeg har aldri hatt analsex med en mann faktisk, men jeg har funnet ut at det faktisk er mye deiligere å bli penetrert analt enn vaginalt. Jeg har aldri fått vaginalorgasme, men av en eller annen grunn har jeg erfart som TS at analpenetrering gir meg orgasme. Dette er jo bare hvordan kroppen vår er TS, så den delen er det i alle fall ikke noe å være flau over! Det er jo mange flere nerveender i anus enn i vagina, så det er jo kanskje ikke så rart at det er så deilig. 

Jeg leser stadig at analsex er det noe rart med, og at ingen kvinner egentlig liker det, men samtidig hører man at så mange kvinner liker det, og jeg tror ikke det kun er for å tilfredsstille mannen som vil prøve det. For meg er det helt ærlig deiligere å penetreres analt enn vaginalt, MYE bedre! 

Anonymkode: 9b650...e5a

Takk! Det der gjorde faktisk litt godt å høre :)

Anonymkode: 4b4d5...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som jente lurer jeg på en ting :) Hvordan løser du dette rent pratisk TS? Hvordan vet du at rumpa alltid er ren og klar for sex? er det ikke litt styrete å måtte holde styr på sånt, og hva gjør du når spontan sex oppstår?

Anonymkode: e033c...dc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har forstått meg riktig :)

Men si at du hadde datet meg da, og det hadde kommet til sex. Ville du ikke da stusset dersom jeg innrømmet for deg at jeg liker best anal? Ville ikke det diskvalifisert meg som "kjærestemateriale" på noen måte? Tenker da som person, og ikke det rent praktiske. At det liksom var noe galt med min person.

Anonymkode: 4b4d5...70a

Nei, det måtte evt. vært bryderiet som ville vært problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jente lurer jeg på en ting :) Hvordan løser du dette rent pratisk TS? Hvordan vet du at rumpa alltid er ren og klar for sex? er det ikke litt styrete å måtte holde styr på sånt, og hva gjør du når spontan sex oppstår?

Anonymkode: e033c...dc1

Jeg kan ikke forklare det på noen annen måte enn at jeg "kjenner på meg" at jeg er ren og klar. Har aldri opplevd griseri i forbindelse med analsex (som jeg vet om), så jeg regner med at magefølelsen min er bra på det der. Spontansex er ikke noe problem så lenge man har glidemiddel lett tilgjengelig. Det er heller ikke sånn at jeg ikke kan ha normal vaginalsex, det bare gir meg ikke så mye rent seksuelt. Men jeg gjør det jo for å please den andre parten allikevel. Det er uansett ikke sånn at jeg alltid må være så veldig tilfredsstilt etter sex, men hvis jeg skal være det må det analsex til.

Tilfeldig sex har jeg ikke. Nettopp fordi jeg liker analsex, og syns det er flaut å ta opp. Spesielt med fremmede. Og samtidig må jeg jo ha det, så da ser jeg ikke vitsen med tilfeldig sex egentlig. Har kun hatt sex med faste partnere, men for å være ærlig er det sjelden de vil noe mer enn bare å være "pulevenner". Har ikke hatt så mange av dem da. 

Anonymkode: 4b4d5...70a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? 

---

Jeg har aldri hatt analsex med en mann faktisk, men jeg har funnet ut at det faktisk er mye deiligere å bli penetrert analt enn vaginalt. Jeg har aldri fått vaginalorgasme, men av en eller annen grunn har jeg erfart som TS at analpenetrering gir meg orgasme. Dette er jo bare hvordan kroppen vår er TS, så den delen er det i alle fall ikke noe å være flau over! Det er jo mange flere nerveender i anus enn i vagina, så det er jo kanskje ikke så rart at det er så deilig. 

Jeg leser stadig at analsex er det noe rart med, og at ingen kvinner egentlig liker det, men samtidig hører man at så mange kvinner liker det, og jeg tror ikke det kun er for å tilfredsstille mannen som vil prøve det. For meg er det helt ærlig deiligere å penetreres analt enn vaginalt, MYE bedre! 

Anonymkode: 9b650...e5a

Orgasmen sitter i hodet. Må du ha utdypet det noe mer?

Anonymkode: b5de7...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...