Gå til innhold

Løpesko Asics eller Adidas?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal ha meg noen nye løpesko til å bruke på hardt underlag. Noen som har erfaringer med Asics Gel Kayano 23 eller Adidas Energyboost 3? :)

Anonymkode: 4a850...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Asics Gel Kayano 23 uten tvil! De aller beste joggeskoene jeg noen gang har hatt! Dyre, men hvert vær eneste krone! <3

Anonymkode: 5d3da...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lurt å prøve før du velger. Løpesko er dyre, og skal være best på DIN fot, ikke min. Har du ikke mulighet til å dra noe sted å prøve så ville jeg bestilt begge og returnert det paret som føles minst bra på foten. Jeg liker mine Asics veldig godt, men det er jo fordi de passer meg godt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må prøve skoene. 

Min erfaring er at sålen føles bedre på Asics men at Addidas er bedre på foten. Fordi Addidas rett og slett passer min fot best. 

Anonymkode: 7f7c2...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun asics. Fant de på tilbud forrige uke på g-sport. 1100kr, vet ikke om de fortsatt har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underlaget er ikke så viktig.

hva slags type støtte osv akkurat din fot og kropp trenger er mer viktig.

jeg har vært ihugga asics gel kayano tilhenger i ekstremt mange år, hatt nesten hver eneste utgave.

desverre trimmer de utgavene jevnlig og tilslutt så har siste utgave fullstendig kræsjet med mine behov. Jeg fikk rett og slett dårlige knær av å løpe med de.

måtte bytte til saucony omni. Og jeg har aldri vært mer fornøyd med en løpesko enn dette. Det var rett på mølla uten noen som helst inngåing. Helt fantastisk.

 

I mitt tilfelle er jeg avhengig av mye stabilitet i løpesteget, og sånn passe dempning. Jeg er ikke plattfot, men såler fikser sånt uansett for de det måtte gjelde.

jeg lander på flata for det meste som alle andre, med hælen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i begge merker men synes asics har bedre sidestøtte for mine føtter. 

Anonymkode: b904c...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...