Gå til innhold

Bryte avtaler - dumpegrunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr i et par måneder nå, og han er en flott fyr, men det er enkelte ting jeg irriteres over. Én av dem er at han tar veldig lett på enkelte avtaler. Han har aldri plutselig ikke møtt når vi skulle møtes, men forrige helg ble vi enige om å møtes, han måtte bare sjekke når han hadde tid. Han skulle ta kontakt når han visste når han kunne, så kunne vi avtale noe nærmere. Jeg hørte ingenting fra han fra fredag til mandag. Tirsdag meldte han meg og spurte hvordan ting gikk. Han nevnte overhodet ikke at vi egentlig skulle møtes i helga, og hvorfor han aldri svarte meg. Kjente jeg ble irritert, fordi jeg hadde "ryddet kalenderen min. Det virker som han er så likegyldig til slik ting. Jeg kunne selvfølgelig mast på han, men det var han som ville møtes, og det var han som sa han skulle si ifra når han kunne. 

Noen som kjenner seg igjen? Burde jeg bare avslutte dette?

Anonymkode: 2c790...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gang bør ikke bety noe, så hvis du sier han aldri ikke har møtt på avtaler tidligere så er ikke dette alene noen grunn til å avslutte mener jeg. Ting kan dukke opp, det kan være jobb, familieting osv. slik at man kan forglemme seg.

Om det skjer stadig vekk er det noe annet, og skjer det flere ganger på en kort periode i datinga så ville jeg nok ikke giddet. Da har man ikke respekt nok for andres tid. 

Anonymkode: 4db18...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl

Jeg tenker at hvis du allerede nå, i datingfasen, har begynt å irritere deg over han, så er det kanskje ikke liv laga? Det er i hvert fall ikke grunn til å tro at ting blir bedre eller at han skal forandre seg, så hvis du ikke orker det nå, orker du det ikke senere heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan gjøre en og annen feil eller glemme ting, men hvis det virker mer som et mønster enn en tilfeldighet, OG dette mønsteret er noe du ikke trives med, så kan det være like greit å si takk for seg. 

Anonymkode: 2c489...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han danner seg en vane, så ville jeg gjort det ganske tydelig at du er jævlig lite keen på å bare sitte og vente. Samtidig så er det gjerne sånn at han ikke tenker noe over det fordi du heller ikke sier noe. Jeg hadde en lignende situasjon og da sa jeg at han gjerne må være bush and all that, men jeg sitter ikke og venter på ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det virker som om han bare avtaler for å holde på interessen din. Det er nok en annen han er mer interessert i og du er en nøddate for han. 

Hvis han hadde vært veldig interessert, så hadde han no vært mer ivrig enn det du beskriver. 

Anonymkode: f2687...48d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der tåler ikke jeg, men så har jeg sittet noen ganger og ventet da...........helgevis og timesvis og når de først gir lyd fra seg skjønner de ikke hvorfor jeg er sur. Kunne jo bare gått ut jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en fyr i et par måneder nå, og han er en flott fyr, men det er enkelte ting jeg irriteres over. Én av dem er at han tar veldig lett på enkelte avtaler. Han har aldri plutselig ikke møtt når vi skulle møtes, men forrige helg ble vi enige om å møtes, han måtte bare sjekke når han hadde tid. Han skulle ta kontakt når han visste når han kunne, så kunne vi avtale noe nærmere. Jeg hørte ingenting fra han fra fredag til mandag. Tirsdag meldte han meg og spurte hvordan ting gikk. Han nevnte overhodet ikke at vi egentlig skulle møtes i helga, og hvorfor han aldri svarte meg. Kjente jeg ble irritert, fordi jeg hadde "ryddet kalenderen min. Det virker som han er så likegyldig til slik ting. Jeg kunne selvfølgelig mast på han, men det var han som ville møtes, og det var han som sa han skulle si ifra når han kunne. 

Noen som kjenner seg igjen? Burde jeg bare avslutte dette?

Anonymkode: 2c790...754

Modne mennesker sier ifra om at det ikke er greit, de går ikke rundt å holder ting for seg selv. La han få en sjanse til å Motbevise deg om at dette er et mønster. Det viser at du kommuniserer og er åpen, noe som er dødsviktig om fremtidig forhild skal funke. Kommer alltid til å dukke opp andre irritasjonsgreier langs veien.

for det andre så vil du enten få bekreftet eller motbekreftet hele greia.

etter det så kan du jo dumpe han om han ikke holder mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke orket. Er han interessert i deg så prøver han hardere enn det der. Hadde takket for meg og aldri sett meg tilbake.

Anonymkode: 1ca36...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...