Gå til innhold

Lite sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i over 3 år. Jeg har tydeligvis mye større sexlyst enn ham. Vi gjør det en gang i uka eller mindre. Jeg begynner å bli lei av å ta initiativ hver gang. Det er også alltid den samme kjedelige sexen. 

Han tar seg ofte en runk siden vi har litt ulik døgnrytme. Jeg har ikke noe imot det, men når det er så lite sex blir jeg frustrert. Jeg hadde blitt tilfreds om det var 3-4 ganger i uken. Jeg begynner å se på andre menn og å fantasere om sex med de. Fortsetter det å være så elendig, så vet jeg ikke om jeg greier å være trofast. 

Jeg har tatt det opp med ham flere ganger, at jeg føler det bare blir mas nå. Han sier alltid at det er pga han er sliten, jeg sovnet før ham osv. Så blir det ofte bedre i en uke før det er det samme gamle igjen. 

Anonymkode: 8abd7...f11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne som synes det er for lite sex i forholdet? :klo:  Høres ut som han er syk i så fall. Det skal være omvendt, at han er den som er på og synes det er for lite sex. 

Anonymkode: 5e671...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne som synes det er for lite sex i forholdet? :klo:  Høres ut som han er syk i så fall. Det skal være omvendt, at han er den som er på og synes det er for lite sex. 

Anonymkode: 5e671...89e

Snakk om å generalisere BEGGE kjønnene i et lite innegg.. wow.. 
Det finne menns med lav sexlyst, og kvinner med høy sexlyst.. 

til TS: har du mulighet til å si at han har lov å vekke deg, om han vil ha sex? istedenfor å ta seg et runk? 
jeg og Kjære har den avtalen, nå bor vi ikke sammen enda, men når vi er i samme hus så har han lov å vekke meg for å ha sex <3 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, kattepusen skrev:

Snakk om å generalisere BEGGE kjønnene i et lite innegg.. wow.. 
Det finne menns med lav sexlyst, og kvinner med høy sexlyst.. 

til TS: har du mulighet til å si at han har lov å vekke deg, om han vil ha sex? istedenfor å ta seg et runk? 
jeg og Kjære har den avtalen, nå bor vi ikke sammen enda, men når vi er i samme hus så har han lov å vekke meg for å ha sex <3 

Men det er forskjell på kjønnene når det gjelder sexlyst. Menn har større sexlyst enn damer. Har hans sexlyst blitt svekket er han syk eller noe. Kvinner har ikke like sterk sexlyst som menn.

Anonymkode: 5e671...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det er forskjell på kjønnene når det gjelder sexlyst. Menn har større sexlyst enn damer. Har hans sexlyst blitt svekket er han syk eller noe. Kvinner har ikke like sterk sexlyst som menn.

Anonymkode: 5e671...89e

Hos noen er det sånn, hos andre er det ikke sånn.. Noen har høyere eller lavere sexlyst, uansett kjønn.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kattepusen skrev:

Hos noen er det sånn, hos andre er det ikke sånn.. Noen har høyere eller lavere sexlyst, uansett kjønn.. 

Jo da, men menn har høyere sexlyst enn kvinner av naturlige grunner. Menn skal kunne befrukte flere kvinner. Kvinner trenger ikke befruktes mer enn en gang.

Anonymkode: 5e671...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo da, men menn har høyere sexlyst enn kvinner av naturlige grunner. Menn skal kunne befrukte flere kvinner. Kvinner trenger ikke befruktes mer enn en gang.

Anonymkode: 5e671...89e

men det gjelder ikke ALLE. det blir feil å generalisere sånn.. det varierer fra person til person.. 

Jeg har hatt høyere sexlyst en de fleste av mine kjærester, og har omtrent lik som min nåværende.. akkurat nå er det dårlig helse som stopper meg i å ha sex hver dag, flere ganger til dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ta fra han fjernkontrollen, spill og slike ting. Hvis han ikke vil er det andre som vil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...