Gå til innhold

Dere damer som kjenner lite/ingenting ved penetrering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er sexlivet deres? Har dere mye lyst og føler dere får mye ut av det? Får dere ofte orgasme? 

Anonymkode: 92735...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen vil ikke ha sex, for han kjenner lite han også etter jeg føste vår sønn. Sex 1 gang på 8 måneder etter baby kom... Fikk orgasme begge to, men han syntes det var så annerledes at han har ikke hatt lyst siden. :/ 

Anonymkode: 4d50f...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen vil ikke ha sex, for han kjenner lite han også etter jeg føste vår sønn. Sex 1 gang på 8 måneder etter baby kom... Fikk orgasme begge to, men han syntes det var så annerledes at han har ikke hatt lyst siden. :/ 

Anonymkode: 4d50f...526

Lenge leve vaginal fødsel!! :P

Anonymkode: 34e18...1e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lenge leve vaginal fødsel!! :P

Anonymkode: 34e18...1e9

Vel jeg som er TS opplevde dette etter KS. Allikevel kan vi holde oss til tema og ikke la dette bli en KS vs vaginal fødsel debatt? 

Anonymkode: 92735...ac2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen vil ikke ha sex, for han kjenner lite han også etter jeg føste vår sønn. Sex 1 gang på 8 måneder etter baby kom... Fikk orgasme begge to, men han syntes det var så annerledes at han har ikke hatt lyst siden. :/ 

Anonymkode: 4d50f...526

wow. Det er dritt.. Kan dere ikke prøve med leker? Hørt av ei venninne med samme problem at det skal funke(selvom jeg aldri spurte om hva de bruker) :) Men begge må ville, selvfølgelig. 

Jeg er trang, men sliter med følelsen. funker fint - har lært meg ulike pusteteknikker og bruker ellers vibrator, eller andre leker. Aldri vært et problem, får alltid orgasme under sex og har skyhøy sexlyst.. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sinsiew skrev:

wow. Det er dritt.. Kan dere ikke prøve med leker? Hørt av ei venninne med samme problem at det skal funke(selvom jeg aldri spurte om hva de bruker) :) Men begge må ville, selvfølgelig. 

Jeg er trang, men sliter med følelsen. funker fint - har lært meg ulike pusteteknikker og bruker ellers vibrator, eller andre leker. Aldri vært et problem, får alltid orgasme under sex og har skyhøy sexlyst.. 

 

Hva slags pusteteknikker bruker du? Og hva slags andre leker? Og hvorfor tror du vi sliter med følelse selv om vi er trange? Jeg kjenner liksom at noe er der, men ikke stort mer. Jeg synes det ødelegger en del av opplevelsen. :/ 

Anonymkode: 92735...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva slags pusteteknikker bruker du? Og hva slags andre leker? Og hvorfor tror du vi sliter med følelse selv om vi er trange? Jeg kjenner liksom at noe er der, men ikke stort mer. Jeg synes det ødelegger en del av opplevelsen. :/ 

Anonymkode: 92735...ac2

Les om tantrisk sex. Jeg fnyste av det i starten, men funker bra :P

Haha, leketøyshaugen er blitt ganske stor etterhvert. Vibrator, penisring, you name it - alt som kanskje kunne funke skulle testes! 

Hvorfor vi ikke kjenner noe, aner jeg ikke. Er vel bare slik at noen kjenner mindre enn andre :/ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags pusteteknikker bruker du? Og hva slags andre leker? Og hvorfor tror du vi sliter med følelse selv om vi er trange? Jeg kjenner liksom at noe er der, men ikke stort mer. Jeg synes det ødelegger en del av opplevelsen. :/ 

Anonymkode: 92735...ac2

For kjeden har lite nerver om du er trang eller ikke, den er fortsatt laget for å føde. :)

Anonymkode: 0e4d0...a1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For kjeden har lite nerver om du er trang eller ikke, den er fortsatt laget for å føde. :)

Anonymkode: 0e4d0...a1f

Kjeden har lite nerver ja, den har ingen. :fnise:

Du tenker skjeden. ;)

Anonymkode: c5a8d...886

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For kjeden har lite nerver om du er trang eller ikke, den er fortsatt laget for å føde. :)

Anonymkode: 0e4d0...a1f

Men jeg hadde mye følelse før jeg gikk gravid/hadde KS. Så det er kanskje noe nerver som er blitt brutt eller noe. Skal i allefall lese meg opp på tantrisk sex. Takk @Sinsiew

Anonymkode: 92735...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mannen vil ikke ha sex, for han kjenner lite han også etter jeg føste vår sønn. Sex 1 gang på 8 måneder etter baby kom... Fikk orgasme begge to, men han syntes det var så annerledes at han har ikke hatt lyst siden. :/ 

Anonymkode: 4d50f...526

🙁... 

Anonymkode: d4516...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er sexlivet deres? Har dere mye lyst og føler dere får mye ut av det? Får dere ofte orgasme? 

Anonymkode: 92735...ac2

Det er skikkelig kjipt. Mannen kommer men jeg kjenner ikke noe??? Seff at jeg ikke kommer liksom. Hva skulle jeg komme av? :/ 

Anonymkode: 5dd70...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannens kuk som er 12 cm rundt kjenner jeg ikke i det hele tatt etter fødsler:( Så orker ikke å ha sex, før kjentes den stor ut. Nå bruker jeg bare en litt tykkere dildo og da kjenner jeg friksjonen godt. 

Anonymkode: 35e08...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lenge leve vaginal fødsel!! :P

Anonymkode: 34e18...1e9

Jeg har født to ganger, og synes det er enda deiligere med penetrering enn før. Er superfølsom. Men jeg bruker musklene aktivt også da.

Anonymkode: 588c1...f19

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, 2nje skrev:

Knipeøvelser, knipeøvelser! :)

Enig. Jeg har stålkontroll der nede, og får vaginalorgasmer, kan også klemme mannen til orgasme med musklene der nede.

Anonymkode: 588c1...f19

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er skikkelig kjipt. Mannen kommer men jeg kjenner ikke noe??? Seff at jeg ikke kommer liksom. Hva skulle jeg komme av? :/ 

Anonymkode: 5dd70...c21

Husk på at for kvinner er det reisen som er viktigst, ikke selve målet.

Anonymkode: c5a8d...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2nje skrev:

Knipeøvelser, knipeøvelser! :)

Jeg har gått gjennom fysioterapi da jeg først trodde dette var problemet. Men jeg har en veldig godt fungerende bekkenbunn og god muskelkontroll. Jeg har bare lite følelse rett og slett.

Anonymkode: 92735...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Husk på at for noen kvinner er det reisen som er viktigst, ikke selve målet.

Anonymkode: c5a8d...886

jeg rettet på den for deg jeg.. så den ble hvertfall litt mer riktig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har født to ganger, og synes det er enda deiligere med penetrering enn før. Er superfølsom. Men jeg bruker musklene aktivt også da.

Anonymkode: 588c1...f19

Er uansett ikke villig til å ta sjangsen ;) skal ha ks

Anonymkode: 34e18...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...