Gå til innhold

Langlys blir dårligere og dårligere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en gammel Honda. Langlyset blir verre og verre. Har skiftet pære, til ingen nytte. Glemmer ofte å slå det av, og det er så fislete at jeg knapt får blink fra imøtekommende trafikk hel.

Hva kan problemet være for noe? Spesielt når ordinært lys ser ut til å funke helt greit?

Anonymkode: 6aa3c...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig kobling i noen ledninger? Ville virkelig fått noen til å se på det da det kan være veldi farlig å kjøre på mørke steder uten godt langlys

Anonymkode: 3c8c3...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umiddelbart tenker jeg at det er dårlig kontakt mellom noen ledninger. Og ville som h*n over meg sier få det sjekket slik at du plutselig ikke må kjøre uten langlys i mørket.. det er ikke noe greit. 

Endret av Dark Angelina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at glassene foran lyktene er blitt mindre gjennomsiktige? Kanskje du trenger en dyprens av glasset eller utskiftning?

Anonymkode: 86e3c...646

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig kobling i noen ledninger? Ville virkelig fått noen til å se på det da det kan være veldi farlig å kjøre på mørke steder uten godt langlys

Anonymkode: 3c8c3...7f9

Det kan være spenningsfall frem mot lyktene, men det kan og være reflektor som er i ferd med å gå i oppløsning, og det kan være matte/slitte glass. Det kan hende glassene kan reddes, men ikke reflektor. Spenningsfallet ved lyktene kan fikses, men da av en litt kyndig person så det ikke blir feilkoblinger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så ikke så overraskende bør jeg faktisk komme meg på verksted. Sukk.

Anonymkode: 6aa3c...e1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...