Gå til innhold

Hjelp til å finne sang!


Charlotteul

Anbefalte innlegg

Hallo i luken!

Det er en sang jeg så innmari vil finne, men husker verken tekst eller melodi. MEN! Jeg husker noe: 

1. Den var populær i 2011-2012.

2. Musikkvideoen er i Las Vegas, og det er et par (2-3..?) menn i musikkvideoen som også er artistene. 

3. Musikkvideoen avsluttes med at en fyr hopper i fallskjerm fra et bygg/tårn i Las Vegas.

4. Hele musikkvideoen er som en "fyllevideo" der de drikker seg fulle, vakre damer, en fyr som faller over ei plante i lobbyen osv. 

Jeg har tilfeldigvis et bilde jeg tok screenshot av musikkvideoen back in the days som jeg legger ved.

Kan noen hjelpe meg????? 

IMG_1114.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Charlotteul skrev:

Åh Gud nei, men takk for forslag :) er mer pop/party

Hmmm.. må tenke litt på det utover dagen, sangen over var første jeg tenkte på da du skreiv at noen hoppet utfor bygning, hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 99% sikker på at det er Stratosphere Tower (Las Vegas) han hopper fra i slutten på videoen. Kom på nå at han hopper i strikk (tror jeg), ikke fallskjerm. Tror også at jeg så MGM i musikkvideoen også.

Mannen ser ut som han er av ikke-vestlig opprinnelse. Mørkt hår, brune øyne, østlige trekk osv. Kan godt hende han er etnisk "vestlig", men han ser ut som en fra Midtøsten. 

Nei det er ikke tiesto 😊

Er og et klipp i musikkvideoen der en "vestlig" mann kjører Ferrari/ Lamborghini cabriolet (tror den var rød?) og parkerer utenfor et hotell eller noe. 

 

GUD som dette tar fra meg nattesøvnen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...