Gå til innhold

Trener dere på ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt den innstillingen at ferie er kos og fri fra rutiner, men skal på en ukes solferie nå, og vurderer å pakke med meg treningstøy. Har trent 3-4 ganger i uken siden i fjor, og vet at hotellet har treningsrom så har litt lyst å fortsette der nede. Samboer syns det er litt fanatisk...Hva gjør dere andre? 

Anonymkode: 8c3cd...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de siste to årene har jeg pakket med meg treningstøy på ferie. Det blir selvsagt ikke like mange økter som når jeg er hjemme, og ikke alltid like lange økter heller, men litt trening blir det. Enten styrketrening hvis jeg finner et ok treningsrom/treningssenter eller jogging hvis det passer bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det passer seg sånn med tid, men ikke hvis det blir stress. Ville trent i ditt tilfelle siden det høres ut som en rolig tur der du kan gjøre noe på egen hånd uten å ødelegge sightseing og sånn. 

Anonymkode: fd053...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har løpt på fjell i Bosnia, på stender i Albania, på gatene i Romania osv osv. Løping passer over alt. Bortsett fra Bulgaria, der blir man voldtatt og drept og faller ned i et åpent hull i gaten.

Macedonia var deilig da, løp i sirkler i en park.

Edit: kom på at jeg har løpt i Göreme i Tyrkia, det var helt fantastisk. Elsker å løpe i utlandet.

Endret av amativeReflection
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, amativeReflection skrev:

Jeg har løpt på fjell i Bosnia, på stender i Albania, på gatene i Romania osv osv. Løping passer over alt. Bortsett fra Bulgaria, der blir man voldtatt og drept og faller ned i et åpent hull i gaten.

Macedonia var deilig da, løp i sirkler i en park.

Edit: kom på at jeg har løpt i Göreme i Tyrkia, det var helt fantastisk. Elsker å løpe i utlandet.

Før eller etter man blir drept?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, visp skrev:

Før eller etter man blir drept?

Begge deler! Først når du klatrer opp etter å ha falt ned og slått deg halvt fordervet blir du ranet, voldtatt og drept og kastet tilbake i hullet. Det er hva Alanis Morissette ville beskrevet som ironisk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener på ferie stadig vekk.

Mentaltrening: Momondo.

Feriedager: Sykedag.  

Reise: Prøver febrilsk å teleporte.

Så mye som jeg øver, burde jeg snart få en fantastisk ferie!

Anonymkode: 1520b...384

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener aldri, men liker å gå turer, svømme, dykke, sykle, osv, altså mye generelle altiviteter.

Anonymkode: 1537e...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trener aldri, men liker å gå turer, svømme, dykke, sykle, osv, altså mye generelle altiviteter.

Anonymkode: 1537e...2fb

Kan jeg stjele den setningen for å bruke på datingprofilen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Kan jeg stjele den setningen for å bruke på datingprofilen min?

Hehe hvis du mener det hjelper, kjør på :)

Anonymkode: 1537e...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine ferier er fysisk aktive så jeg trener mye før ferien for å være i fysisk god form så jeg orker av min ferie :) 

Kunne aldri ligget på en strand en uke. Hva gjør man der? Nei gi meg heller noen høye og jævli bratte fjell så snakker vi ferie :) 

Anonymkode: 256f2...983

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ukes ferie hadde jeg nok lett tatt fullstendig fri. Lengre ferier er jeg avhengig av å trene på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja! Jeg har alltid trent og vært aktiv på ferie, helt siden jeg var liten og med på familieferie. Fjellturer eller turer til utsiktspunkt, joggeturer langs stranda, sykkelturer (de fleste plasser kan man leie sykkel). Det er deilig å bevege seg på ferie, og man føler seg utrolig mye bedre. Dessuten får man sett reisemålet fra et annet perspektiv. Men jeg trener stort sett aldri inne på ferie, kun ute.

Anonymkode: 24b5d...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjerne mer enn vanlig også. Livet er bedre med trening, og det er jo så mye deiligere å slappe av og spise god mat hvis man har trent litt! 

Anonymkode: f6610...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tre ukers ferie til sommeren, og skal uten tvil ha med joggesko. Er alltid en kveld eller noe uten planer hvor det passer fint med en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...