Gå til innhold

Når to ulike menn ber meg på date på en helg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når to ulike men begge interessante menn ber meg på date samme helg... Hvordan løse det? Jeg er den som er for at man dater en om gangen, men men, begge er interessante. Noen tips? :) 

Anonymkode: 7ecd0...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Helt åpenbart, du treffer begge to en gang så uformelt som mulig, og takker nei til videre forhold med minst en av dem etter det første møtet med hver.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tatt med begge ut på date samtidig. Hvem vet, kanskje de finner tonen seg i mellom. Da blir det trekant.

Anonymkode: 41fe2...e89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. jeg gikk på date med 3 ulike menn på én helg en gang :P en på fredag, en på lørdag og en på søndag. Det ble egentlig bare kaos. For var ingen av dem som skilte seg spesielt ut etter étt treff.

Men hadde uansett forsøkt å treffe begge - du kan eventuelt utsette med den ene litt da. Også treffer du den du er mest fysisk tiltrukket av først siden ingen av dem skiller seg ut ellers. (Regner med dette er nettdating). 

Anonymkode: 786a7...270

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i veien for å date flere første treff iløpet av samme uke. Bare vær ærlig om det om tema kommer opp av seg selv.

jeg personlig føler meg mer åpen for å date flere samtidig, såkalt multidating. Jeg tenker 2 vellykkede dates med samme person bør resultere i "eksklusiv" dating og se hvordan det utarter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sett dem på hver sin dag eller en på dag og en på kveld. Null stress.

Anonymkode: 706dd...255

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fox Mulder
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville tatt med begge ut på date samtidig. Hvem vet, kanskje de finner tonen seg i mellom. Da blir det trekant.

Anonymkode: 41fe2...e89

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...