Gå til innhold

Stjerne-artist avlyste konsert i siste liten – postet bilder fra bassengkanten på Ibiza


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sugemerke
15 minutter siden, Winza skrev:

Ingen andre som reagerer på dette?

Hvem søren er denne "stjerne"artisten? Jeg tror det ligger her, ingen aner hvem du snakker om.

Uansett, bedriten oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sugemerke skrev:

Hvem søren er denne "stjerne"artisten? Jeg tror det ligger her, ingen aner hvem du snakker om.

Uansett, bedriten oppførsel.

Hadde aldri hørt om han heller men ble ganske provosert av å høre hva han gjorde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Winza skrev:

Heh?

Han er nok mer kjent som dorull selger en artist, se din egen link, at du ikke viste han er dorull selger, forteller jo hvor stor han er som artist

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittsekkoppførsel. Forsøk på å svindle ungdommer. Men de fikk pengene tilbake, og det finnes så sykt mange andre viktigere ting man burde være forbannet over enn det her. Så nei, jeg reagerer ikke. Synes det er feil, og jeg er glad det ordnet seg for ungdommene, håper de fortsetter med det gode arbeidet sitt. Men bruker ikke en kalori mer enn å skrive disse ordene om det. 

Anonymkode: efe53...022

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry men her var TV2 på grensen til desperate. At det tok 3mnd å få tilbake pengene er ikke unormalt, de reagerte og returnerte pengene FØR TV2 tok kontakt. 

At det var kjipt gjort ja, og det ødela nok litt for ungdommen men showbiz er en tøff bransje

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Sorry men her var TV2 på grensen til desperate. At det tok 3mnd å få tilbake pengene er ikke unormalt, de reagerte og returnerte pengene FØR TV2 tok kontakt. 

At det var kjipt gjort ja, og det ødela nok litt for ungdommen men showbiz er en tøff bransje

At det et en tøff bransje skal vel ikke gå utover de som har betalt for å se han opptre?Vet ikke hvorfor han ikke kunne opptre, men uansett dårlig gjort da ekte artister holder show selv om de er syke eller whatnot. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galaxy X

Reagerte mer på hvor sykt elendig TV2 Hjelper deg har blitt. Har ikke sett det på lenge, men dette var da strengt tatt en svært unødvendig sak å ta opp? Kom ingen vei heller, pengene var jo tilbakebetalt før TV2 tok kontakt med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var vel at her er det en gjeng positive ungdommer som står på for sine egne. De ordner og arrangerer alt selv, et rusfritt arr.så ungdommene skal ha noe gøy å gjøre. Så er de ikke viktige nok for denne artisten. Jeg synes det er veldig respektløst ovenfor noen som  legger sjela si i for at andre skal ha gode opplevelser. Og det er faktisk mye penger for disse ungdommene.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lærte dem forhåpentligvis å ha strenge kanselleringsklausuler i fremtidige kontrakter

Endret av Prinsesse788
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Galaxy X skrev:

Reagerte mer på hvor sykt elendig TV2 Hjelper deg har blitt. Har ikke sett det på lenge, men dette var da strengt tatt en svært unødvendig sak å ta opp? Kom ingen vei heller, pengene var jo tilbakebetalt før TV2 tok kontakt med dem. 

For å vise oss seere hvor rotten den musikk gruppa er :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Dorullartikkelen er fra 2014. Seeb var nest mest strømmet på Spotify i fjor. Globalt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, neiognei skrev:

Herlighet. Dorullartikkelen er fra 2014. Seeb var nest mest strømmet på Spotify i fjor. Globalt. 

Seeb består av 3 personer, og det var én av medlemmene som var booket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Det lærte dem forhåpentligvis å ha strenge kanselleringsklausuler i fremtidige kontrakter

Dette. Svært mange ferske artister tar på seg altfor mye jobb, og vil måtte avlyse oppdrag innimellom for å unngå sykdom. Da kansellerer de jo stort sett oppdrag hvor kansellering gir minst mulig tap. I denne saken er det også sannsynlig at turneen han var blitt booket til i etterkant var sammen med hele gruppa Seeb, og sykdom i turnéperioden ville gått hardt utover ikke bare ham selv. 

At han slappet av ved en pool på Ibiza hadde for øvrig ingebting med saken å gjøre. Jeg vil tro at det er et av stedene Seeb jobber mye utenom festivalsesongen. 

Endret av Rosalie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...