Gå til innhold

Ferska mens jeg runka og lukta på trusa til dama til kompis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skriv alt det du har skrevet her, bare omformuler det litt. Det er det eneste du kan gjøre og så tilgir han kanskje med tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om du ikke ser forskjellen på noens dass og noens klær så deg om det. Hadde det vært greit om noen tissa og driti i skittenstøy kurven din? Bakteriebuddies vettu...og det skal jo vaskes uansett.

Anonymkode: c1556...e90

Ja, hadde bare vaska det på kokvask. Ikke noe stort problem. Særlig ikke for oss scat-freaks.... :PBest om det var en hot fyr, da, som hadde vist en så skamløs desperasjon. MMMMM  :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo ikke gjort noe ulovlig her. Litt på kanten er det jo, men om det ikke hadde blitt oppdaga ville jo verden gått sin skjeve gang videre uansett. Jeg er selv mann, og har vel flere ganger runka steder det kanskje ikke er helt innafor å dra ut kuken. Oppdaga har jeg også blitt, med den skammen det medfølger. Og det er nemlig her kjernen i problemet ligger: Skam. Det er en naturlig følelse å kjenne på skam etter at man har gjort noe teit, men det viktigste er å ikke la seg bli overmanna av følelsen. Ikke hør på alle dem her som synes det ene og det andre om hvor ekkel du osv.. Om kompisen din ikke bryr seg med å svare på henvendelsene dine, er det han det er noe gærent med, ikke din seksualitet. Det er helt innafor å være kåt, dessuten begikk jo kompisen din også et overtramp da han ble stående å se på at du stod der med kuken skamfull i hånda. Onani er en privatsak, uansett hvilke metoder eller effekter man benytter. Glem hele greia, og drit i om kompisen forteller det videre. Ta det med litt selvironi, og bare le av det. De fleste vil ikke tenke negativt om deg pga en sånn filleting. Om du mister kompisen din over dette kan du bare prise deg lykkelig over å slippe å bruke mer energi på en så negativ fyr som tydeligvis har en lang vei å gå, både emosjonelt og seksuelt. Lykke til, bro! 

Anonymkode: c2413...710

Er faktisk litt enig (selv om jeg ikke ikke skjønner greia med skitne truser, meeeen det i seg selv er jo irrelevant for saken.

 

Tenker at det er godt vi ikke vet allt om alle. Da hadde vi vært "Viggo-Venneløse" alle mann, om vi konsekvent skulle fordømt alt som ikke var A4,  "stuereint" og "litt på kanten"  (eller helt over stupet for sakens skyld)

 

TS: du har ikke drept noen!

#perspektiv

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hurepoix skrev:

Ja, hadde bare vaska det på kokvask. Ikke noe stort problem. Særlig ikke for oss scat-freaks.... :PBest om det var en hot fyr, da, som hadde vist en så skamløs desperasjon. MMMMM  :catmilk:

Helst en mørkhåra bleik fyr:

Nam nam! Med ei bleik appollinsk marmorrumpe som plutselig gjorde noe så dyonysisk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg har sittet i kompisen din sin båt, nesten. Jeg fersket min bestekompis i å runke i sokkene til dama mi og mens han sniffet mine. Historien er nesten lik, fylla, jeg må på do, han har tredd en av sokkene til dama mi på pikken, dratt på seg et par av mine fotballstrømper og står og sniffer mine brukte nike sokker. Men vi tok praten der og da, min kompis har sokkefetish. Spesielt gymsokker. Jeg synes nok det er hakket mindre intimt enn om han hadde drevet med underbuksene våre, men han får nå lov til å kose seg med våre sokker når han overnatter. Men jeg skjønner at ikke alle aksepterer det, tok lengre tid før min samboer aksepterte det enn for meg. Kanskje jeg bare er kinky, jeg synes det er litt kult at noen blir kåte av å lukte på sokkene mine. 

Anonymkode: a2515...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke problemet. Kjæresten hans får seg sikkert en god latter. For du ejakulerte vel ikke i trusen hennes? 

Anonymkode: d2116...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser egentlig ikke problemet. Kjæresten hans får seg sikkert en god latter. For du ejakulerte vel ikke i trusen hennes? 

Anonymkode: d2116...e01

Hadde han ikke blitt stoppet så hadde han jo det.

Anonymkode: c1556...e90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor gammel du er og hvis du er ung kan jeg forstå at panikken tar deg og at du føler at dette er verdens undergang. Det er ingenting å skamme seg over at du hadde et øyeblikk med dårlig dømmekraft/impulskontroll! Det er ikke sært eller nasty å tenne på brukte truser, naturligvis kan det være opphissende. Hadde syntes det vært rarere om du runket til rene truser😂 Men skitt happens! Gi kompisen din tid og etterhvert kan dere le av dette. Men du bør gi han en oppriktig og tydelig unnskyldning. Jeg er jente og syns ikke du er ekkel! Det er sååå mye rare fetisher og ekkle ting som folk tenner på at truser med "feromoner" er jo ikke rart! Herregud! Ikke stress med det! du kommer forbi dette snart og som sagt! om en stund ler du av denne historien:) Og det er en helt normal "fetish" 👍🏻

Anonymkode: 2a6ec...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg har sittet i kompisen din sin båt, nesten. Jeg fersket min bestekompis i å runke i sokkene til dama mi og mens han sniffet mine. Historien er nesten lik, fylla, jeg må på do, han har tredd en av sokkene til dama mi på pikken, dratt på seg et par av mine fotballstrømper og står og sniffer mine brukte nike sokker. Men vi tok praten der og da, min kompis har sokkefetish. Spesielt gymsokker. Jeg synes nok det er hakket mindre intimt enn om han hadde drevet med underbuksene våre, men han får nå lov til å kose seg med våre sokker når han overnatter. Men jeg skjønner at ikke alle aksepterer det, tok lengre tid før min samboer aksepterte det enn for meg. Kanskje jeg bare er kinky, jeg synes det er litt kult at noen blir kåte av å lukte på sokkene mine. 

Anonymkode: a2515...8a2

Kåt troll

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å se det på en annen måte, hva hvis han hadde bikini bilder av kjæresten til kompisen og runket over de daglig? Ville det vært ok? Ingen blir skadet på noen måte. Men de fleste ville vel ansett det som å tråkke over grenser. Undertøy er svært personlig for de fleste.

Anonymkode: c1556...e90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å se det på en annen måte, hva hvis han hadde bikini bilder av kjæresten til kompisen og runket over de daglig? Ville det vært ok? Ingen blir skadet på noen måte. Men de fleste ville vel ansett det som å tråkke over grenser. Undertøy er svært personlig for de fleste.

Anonymkode: c1556...e90

Det er forskjell på å impulsivt få en fix idé ved et engangstille i bakfylla, kontra å holde på slik du skisserer

Folk gjør dumme flaue ting hele tiden, og TS sitt problem er at han ble fersket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...