Gå til innhold

Ferska mens jeg runka og lukta på trusa til dama til kompis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest noe tilfeldig
7 minutter siden, Overrasket skrev:

Nei, du har helt rett, seksualiteten hans er hans egen. Vi kan ikke mene noe om det. (Og ikke har jeg lyst til å mene noe om det). Men jeg synes historien er litt todelt. Det er det rent seksuelle, og så har vi en annen del om intimsoner, respekt for venner og litt – kanskje selvkontroll? Jeg håper ikke så mange regarerer på sex-aspektet, men jeg kan forstå at det er litt vanskelig å feie under teppet mangelen (i fylla) på å tenke over andres grenser. Det er det vel lov til å påpeke, selvom forumet er seksualitet. 

Joda. Det er jeg forsåvidt enig med deg i. La oss kutte bort det seksuelle aspektet; jeg likte ikke noe særlig at svigermor vasket undertøyet mitt (før jeg fikk barn; nå er alle som vil vaske klærne mine velkommen) - fordi jeg følte det gikk over endel av mine intimsoner at hun "grafset" i mitt undertøy. Slik sett er jeg enig i at det er invaderende. Om noen (venner/familie) var på overnatting hos oss og begynte å grave rundt i skittentøyet vårt på badet hadde jeg neppe likt det. Uansett hva motivet var. Men på en merkelig måte synes jeg nesten det er noe litt unnskyldende med situasjonen om det virkelig var fordi TS ble opphisset av dette. Det er nesten mer "unnskyldende" enn om det var av nysgjerrighet. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket
4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Joda. Det er jeg forsåvidt enig med deg i. La oss kutte bort det seksuelle aspektet; jeg likte ikke noe særlig at svigermor vasket undertøyet mitt (før jeg fikk barn; nå er alle som vil vaske klærne mine velkommen) - fordi jeg følte det gikk over endel av mine intimsoner at hun "grafset" i mitt undertøy. Slik sett er jeg enig i at det er invaderende. Om noen (venner/familie) var på overnatting hos oss og begynte å grave rundt i skittentøyet vårt på badet hadde jeg neppe likt det. Uansett hva motivet var. Men på en merkelig måte synes jeg nesten det er noe litt unnskyldende med situasjonen om det virkelig var fordi TS ble opphisset av dette. Det er besten mer "unnskyldende" enn om det var av nysgjerrighet. 

Interessant. Uansett, jeg holder på mistanken om at minst en av trusene faktisk tilhører kameraten. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Du kan ikke sammenligne å bruke en tannbørste (som skal opp i munnen til noen) med en skitten truse som skal vaskes. Synes mange her overreagerer. 

Overreagerer? Vi har da alle forskjellige grenser, og det spiller ingen rolle hva vi her inne mener om saken. Det faktum at kompisen ikke vil snakke med han mer sier vel sitt.

Egentlig  syns jeg folk skal være litt forsiktig med å fortelle andre at de reagerer for mye på noe. Personlig er jeg drittlei av at andre skal fortelle meg hva jeg skal mene om noe som helst :ler: :jolie:

Men, det er sikkert bare jeg som er litt hårsår

:ironi:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles sikkert som om at du har krenket intimsonen til damen du brukte trusa til, og hun har all rett til å føle seg krenket, men det er da ikke verdens undergang. Livet går videre

Anonymkode: b2556...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
4 minutter siden, mia pia skrev:

Overreagerer? Vi har da alle forskjellige grenser, og det spiller ingen rolle hva vi her inne mener om saken. Det faktum at kompisen ikke vil snakke med han mer sier vel sitt.

Egentlig  syns jeg folk skal være litt forsiktig med å fortelle andre at de reagerer for mye på noe. Personlig er jeg drittlei av at andre skal fortelle meg hva jeg skal mene om noe som helst :ler: :jolie:

Men, det er sikkert bare jeg som er litt hårsår

:ironi:

Så du mener at andre ikke skal mene så mye om andres mening.. da mener jo du noe om andres mening også, ergo du gjør jo selv du ikke vil andre skal gjøre :P Uansett så er dette et diskusjonsforum, alle her vil ha en mening. At folk skriver "æsj", "ekkelt" og "idiot" er hva jeg reagerer på. Det er unødvendig og strengt tatt ikke lov i forhold til forumreglene..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Så du mener at andre ikke skal mene så mye om andres mening.. da mener jo du noe om andres mening også, ergo du gjør jo selv du ikke vil andre skal gjøre :P Uansett så er dette et diskusjonsforum, alle her vil ha en mening. At folk skriver "æsj", "ekkelt" og "idiot" er hva jeg reagerer på. Det er unødvendig og strengt tatt ikke lov i forhold til forumreglene..? 

Hehe. Nei, jeg mener ikke at andre ikke skal mene så mye om andres mening :P Jeg bare liker ikke at andre forteller noen hva de skal mene, eller at det de mener er feil.

Og jeg er helt enig med deg, det å skrive styggord er ikke greit. Men han har tråkket over noen andres grenser, og det er respektløst.

Derimot er det ikke stort han får gjort med det nå, og jeg syns kompisen kunne vært moden nok til å svare han også. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det nærmer seg helg på KG ja ;) Helgtrollene dukker opp med sine pervohistorier...

Anonymkode: 6e684...77c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man har lav IQ fordi man tenner på brukte truser? Jeg tror ikke det har noe med IQ å gjøre altså! 

Jeg vil heller påstå at det er en korrelasjon mellom lav IQ og å insinuere at folk som har lavt nivå på livet ikke burde orke å leve. 

Anonymkode: caba2...db4

Fordi personen ikke har noen sperrer ...

Anonymkode: 4de27...e30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde låst øra om jeg hadde funnet på noe slikt, for øvrig hadde jeg låst døra når jeg gikk på do og.

Anonymkode: 17dba...4ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
9 minutter siden, mia pia skrev:

Hehe. Nei, jeg mener ikke at andre ikke skal mene så mye om andres mening :P Jeg bare liker ikke at andre forteller noen hva de skal mene, eller at det de mener er feil.

Og jeg er helt enig med deg, det å skrive styggord er ikke greit. Men han har tråkket over noen andres grenser, og det er respektløst.

Derimot er det ikke stort han får gjort med det nå, og jeg syns kompisen kunne vært moden nok til å svare han også. :) 

Da er vi egentlig veldig enig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Seriøst? Er virkelig trusene deres en del av deres VESEN og intimgrenser? Ingen har tvunget seg på dere, ingen har prøvd å være borti kroppen deres, eller tvunget dere til å se eller ta del i seksuelle handlinger (at døra ikke var låst var en glipp!). Jeg synes det er å overreagere å innlemme truser til en del av ens "vesen" og intimgrenser. Hadde det vært annerledes hvis det var en hue? Er kjønns-sekretet deres så veldig hemmelig og spesielt? At noen nærmest omtaler det som et overgrep at den stakkars trusa ble misbrukt er fullstendig uforståelig for meg. Jeg er enig med Raven.Writingdesk at det er nesten formildende omstendigheter at det gjorde han kåt, heller enn nysgjerrighet. De skitne trusene mine vil jeg uansett ha i fred, men virkeligvirkelig, han mente jo ingenting vondt med det. Jeg oppbevarer for øvrig heller ikke mine INTIMGRENSER i skittentøyskurver på badet som alle gjester har tilgang til. 

Å gi kjæresten sin ultimatum på å enten kutte ut kompisen eller deg fordi en kompis har bæsja på legge blir overreagering slik jeg ser det. Han gjorde en feil! Han respekterte ikke andres eiendeler, men sist jeg sjekka så er ikke eiendeler en del av ens vesen eller kropp. Jada, jeg synes det er sært, og ser ikke tenninga, men folk er sære og det er helt greit. Hadde jeg synes det var kult? Nei! Hadde ikke syns det var kult eller greit i det hele tatt. Men jeg hadde da ikke ødelagt et godt vennskap basert på noe så bagatellmessig. 

Edit: Etter å ha diskutert dette med en kompis vet jeg ikke lenger hva jeg skal mene. Kanskje jeg er for tolerant. Jeg ser jo at det er private eiendeler, og han har gjort noe galt, men jeg klarer ikke å se at det er SÅ galt at man skal ødelegge et vennskap over det. Trusene kan vaskes liksom... En enkel problemstilling ble plutselig litt (for) interessant for meg. :P 

Endret av Rainstorm
La til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg? Hvordan går jeg frem? Hvordan gjør jeg dette godt igjen?

Anonymkode: 5155f...4f2

Absolutt ingenting. Det gjør det bare enda verre å bringe noe sånt på bane. 

Anonymkode: d2981...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han var kåt og litt beruset, er ingenting unnskyldning. Jeg hadde likt svært dårlig hvis jeg fikk vite en kamerat av kjæresten min snuste på mine brukte truser og runket med de. Hadde vært ukomfortabelt og kleint å skulle møte han igjen. At du ikke har hørt noe fra han sier jo litt. Greit nok folk blir kåte og må på bade for å runke, men ikke runk med mine truser da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teknisk sett er det jo like ekkelt og perverst uhygienisk at du har sittet på doen deres (mer mulighet for indirekte kontakt mellom intimsoner og blanding av størknede kroppsvæsker) som at du har kjærtegnet luktesans og kjønnsorgan med madammens tøsetruser og deres forførisk-stramme odører.

Endret av Hurepoix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Joda. Det er jeg forsåvidt enig med deg i. La oss kutte bort det seksuelle aspektet; jeg likte ikke noe særlig at svigermor vasket undertøyet mitt (før jeg fikk barn; nå er alle som vil vaske klærne mine velkommen) - fordi jeg følte det gikk over endel av mine intimsoner at hun "grafset" i mitt undertøy. Slik sett er jeg enig i at det er invaderende. Om noen (venner/familie) var på overnatting hos oss og begynte å grave rundt i skittentøyet vårt på badet hadde jeg neppe likt det. Uansett hva motivet var. Men på en merkelig måte synes jeg nesten det er noe litt unnskyldende med situasjonen om det virkelig var fordi TS ble opphisset av dette. Det er nesten mer "unnskyldende" enn om det var av nysgjerrighet. 

Jeg syns det er verre at han brukte undertøyet hennes i hans kåtskap enn om han leitet oppi der av nysgjerrighet. Han tok hennes undertøy på hans private deler, det hadde han ingen rett til. Det er hennes eiendeler, ikke hans. Rett og slett forkastelig oppførsel. Du mener jeg overreagerer, deg om det, heldigvis kan ikke du diktere hva jeg syns er greit eller ikke. Han hadde aldri fått satt sin fot i mitt hjem igjen.

Anonymkode: c1556...e90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er verre at han brukte undertøyet hennes i hans kåtskap enn om han leitet oppi der av nysgjerrighet. Han tok hennes undertøy på hans private deler, det hadde han ingen rett til. Det er hennes eiendeler, ikke hans. Rett og slett forkastelig oppførsel. Du mener jeg overreagerer, deg om det, heldigvis kan ikke du diktere hva jeg syns er greit eller ikke. Han hadde aldri fått satt sin fot i mitt hjem igjen.

Anonymkode: c1556...e90

Delene hans var jo ikke mer private enn at han sikkert satt på det samme doet som hun satt med sine private deler på! Usj! De er jo allerede toalett-bakterie-buddies!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, det er å overdrive at det er noen big deal. Flaut der og da, men livet går videre.

Og hahahaha😂😂 Morsomt. Hadde jeg vært dama hadde jeg nok vært ille til mote, helt klart, og provosert for å være ærlig igjen. Men jeg hadde helt klart ikke ødelagt den tullingen, greit nok det ikke er min preferanse innenfor kos så er det likevel ikke min rett og forkaste seksualitet som ikke er moralsk forkastelig eller ulovlig.

Jesus, folkens. 

Anonymkode: c3885...0f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et svik mot bestekameraten også!! Ja, selvfølgelig mot dama, men hvis dama er den kameraten ender opp med å gifte seg med.. fy f, mannen min hadde klikka. Damer deler man ikke!! Nå vet jeg ikke hvor gammel ts er, men er forholdet seriøst - så mistenker jeg at kameraten velger dama ovenfor kameraten sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hurepoix skrev:

Delene hans var jo ikke mer private enn at han sikkert satt på det samme doet som hun satt med sine private deler på! Usj! De er jo allerede toalett-bakterie-buddies!

Om du ikke ser forskjellen på noens dass og noens klær så deg om det. Hadde det vært greit om noen tissa og driti i skittenstøy kurven din? Bakteriebuddies vettu...og det skal jo vaskes uansett.

Anonymkode: c1556...e90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...