Gå til innhold

Ferska mens jeg runka og lukta på trusa til dama til kompis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Overrasket skrev:

La oss ta det viktigste først: VET vi at disse deilige blondestringtrusene i gult og rosa tilhører henne, og ikke kompisen din?

Ha ha ha ha og med den kommentaren og assosiasjonen la oss håpe ts holder seg langt unna uidentifiserte truser uten tillatelse fra eier  i fremtida! 

Anonymkode: a3ca5...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha ha ha og med den kommentaren og assosiasjonen la oss håpe ts holder seg langt unna uidentifiserte truser uten tillatelse fra eier  i fremtida! 

Anonymkode: a3ca5...fc7

Akkurat. Det var litt av budskapet. :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huffa, skulle låst den dodøra.

Du må bare sende en melding og beklage. Si at du har en greie for dametruser, og at du virkelig angrer på at du tok deg til rette. Det var dårlig av deg blabla.

Men egentlig tenker jeg litt sånn - shit au. De trusene skulle til vask uansett, og det er jo du selv som har risikert å gni på deg herpes, klamydia og all annen styggedom via en skitten truse. Hadde det vært en av min samboers kompiser som gjorde det der, så hadde vi sikkert latt han få høre det, men i en spøkefull tone. Altså, skitten dametruse... det er litt kinky og rart. Men ikke verdens undergang akkurat. Og jeg hadde ikke tolket det som at fyren hadde en greie for MEG. Folk betaler da for brukte dametruser over nett, uten å vite hvem som eier trusen engang.

Anonymkode: 84938...d0e

Helt enig! 

Jeg ser ikke helt hvorfor dette skulle være så utrolig forferdelig, jeg. Pinlig, ja, men jeg synes også det verste var at du var så dum at du ikke låste døra. Men her er det antagelig litt delte meninger ifht alder. Ulla nitten år hadde kanskje synes det var ekkelt, men Ulla førti hadde bare ertet han og ledd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eeeew! 

Jeg hadde ikke likt om en kompis av typen dreiv å luktet på mine truser. Hva faen?Tror ikke jeg ville hatt besøk av han mer og synes det er skikkelig creepy. 

Anonymkode: 36436...0ba

Velkommen til virkerligheten. Det finnes flere creepy menn der ute enn du kan forestille deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg ikke du kan rette opp, dessverre. Jeg kunne til nød ledd av sniffingen på trusa, men det at du tar noens eiendel og bruker den til å runke med er forbi respektløst. Hva blir det neste, at du bruker gardinene til å tørke deg med? 

 

Anonymkode: 49057...fb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt hvem som reagerer mest på dette, jeg - kompisen, eller dama hans?

For min egen del hadde jeg syns det var veldig ekkelt om kompisen til samboeren min hadde sniffet mine skitne truser, og runket til dem! Det er laaangt over min intimsone. I et sånt tilfelle hadde jeg ønsket at samboeren min hadde fortalt meg det. Jeg ville ikke ønsket å ha besøk av den kompisen mer. Men for all del, jeg ville ikke ødelagt vennskapet deres.

Jeg syns ikke det at du liker å lukte på skitne truser er noe problem, problemet er at du tråkker over andres grenser, og lukter på trusene til samboeren til kompisen din. Ikke bra!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Herregud.  Ser virkelig ikke dramaet. Ville faktisk ikke anbefalt deg å beklage i tekst. En skriftlig FB melding som sier "Sorry for at jeg runka og lukta i dama ditt sitt undertøy" er langt mer kompromitterende enn at kompisen din så dette og det blir bare en muntlig gjenfortelling. Med tiden klarer kanskje kompisen å se det humoristiske i dette, så la de bare få litt luft også lat som ingenting. Du har ikke skadet noen eller gjort noe forferdelig galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

En skriftlig FB melding som sier "Sorry for at jeg runka og lukta i dama ditt sitt undertøy" er langt mer kompromitterende enn at kompisen din så dette og det blir bare en muntlig gjenfortelling

Her må TS være litt forsiktig.

La oss si at han IKKE har fortalt til samboeren. Men hun evt. deler facebook siden hans. Da vil hun lese dette og blir problematisk.

Det samme vil skje dersom de to deler mobilen hans. Da vil hun også lese disse. 

Du må bare skrive at du beklager for det som skjedde. Ikke skriv hva som skjedde.Du skriver at du allerede har sendt en del meldinger så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nektet å ha deg i hus igjen. On kjæresten hadde valgt å beholde deg som venn er hans sak, men vi to ville aldri vært i samme rom igjen. Det du gjorde var utrulig respektløst at jeg har nesten ikke ord. Hva om noen du ikke tente på brukte den elektriske tannbørsten din til onanering? "det du ikke vet har du ikke vondt av" som noen hinter til tidligere. 

åNei...rett og slett bedritent og egoistisk gjort.

Anonymkode: c1556...e90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
5 minutter siden, cmd skrev:

Her må TS være litt forsiktig.

La oss si at han IKKE har fortalt til samboeren. Men hun evt. deler facebook siden hans. Da vil hun lese dette og blir problematisk.

Det samme vil skje dersom de to deler mobilen hans. Da vil hun også lese disse. 

Du må bare skrive at du beklager for det som skjedde. Ikke skriv hva som skjedde.Du skriver at du allerede har sendt en del meldinger så..

Enig. Dessuten; når dette roer seg så er det faktisk en ganske morsom historie. Har man litt innabords kan man lett dele "desperate" unnskyldninger med andre venner og flire av situasjonen, men da på bekostning av TS. Jeg har hørt mange absurde fyllesex/onani historier av venner og bekjente om andre, ikke nødvendigvis delt for å såre (jeg har ikke kjent de det var snakk om) men fordi det har blitt ansett som en morsom historie. Tenker egentlig at det holder av TS å be kompisen om å ta kontakt også ikke gjøre mer enn det. Når kompisen tar kontakt kan han si unnskyld muntlig. Synes virkelig ikke dette var så ille. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nektet å ha deg i hus igjen. On kjæresten hadde valgt å beholde deg som venn er hans sak, men vi to ville aldri vært i samme rom igjen. Det du gjorde var utrulig respektløst at jeg har nesten ikke ord. Hva om noen du ikke tente på brukte den elektriske tannbørsten din til onanering? "det du ikke vet har du ikke vondt av" som noen hinter til tidligere. 

åNei...rett og slett bedritent og egoistisk gjort.

Anonymkode: c1556...e90

Du kan ikke sammenligne å bruke en tannbørste (som skal opp i munnen til noen) med en skitten truse som skal vaskes. Synes mange her overreagerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Når kompisen tar kontant kan han si unnskyld muntlig. Synes virkelig ikke dette var så ille

Enig med deg. Han var i fylla og folk blir kåt i fylla. Alt dette her er komisk ja. Men for noen er dette veldig alvorlig.

Vennen er sikkert redd for at han vil prøve hans dama. 

Han bør tenke om hvordan du har vært tidligere i vennskapsforholdet og bør vurdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ned! Han trenger sikkert bare å lande etter opplevelsen haha. Han er jo mann selv og neste gang er det kanskje din dames truser det blir runket i og med. Huff denne ungdommen 😉

Anonymkode: cef54...ba8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
9 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Du kan ikke sammenligne å bruke en tannbørste (som skal opp i munnen til noen) med en skitten truse som skal vaskes. Synes mange her overreagerer. 

Jeg ser jo poenget ditt på generelt grunnlag. Han har ikke brutt noen lover, ingen tok fysisk skade og vi er super-tolerante mennesker (det er ikke ment sarkastisk). 

Men se bort fra trusene fra skittentøyskurven og at han var litt full og forøvrig oppførte seg som en i-d-i-o ... var litt kortenkt. 

Han tok midlertidig besettelse av en annens gjenstand da han var på besøk, for å ha sex med seg selv. Er det noe vi bør oppfordre til eller synes er greit? Han kunne i det minste banket på døren og spurt. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj. Ikke f om jeg ville hatt noe å gjøre med den kompisen igjen. Det er bare respektløst.

Så over til hva jeg synes du burde gjøre: slutt å kontakte ham. Anse det vennskapet som over.
Hva hadde du gjort dersom du fant kompisen din sniffende og runkende med dama di sine truser?

Sært. Og ekkelt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
2 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg ser jo poenget ditt på generelt grunnlag. Han har ikke brutt noen lover, ingen tok fysisk skade og vi er super-tolerante mennesker (det er ikke ment sarkastisk). 

Men se bort fra trusene fra skittentøyskurven og at han var litt full og forøvrig oppførte seg som en i-d-i-o ... var litt kortenkt. 

Han tok midlertidig besettelse av en annens gjenstand da han var på besøk, for å ha sex med seg selv. Er det noe vi bør oppfordre til eller synes er greit? Han kunne i det minste banket på døren og spurt. :laugh:

Nå har jeg aldri funnet skitne truser særlig sexy, men som de fleste unge jenter/kvinner har jeg lukta på andre menn sine skjorter og funnet det opphissende. Burde jeg spurt om lov først? 😜 Uansett; om tråden er ekte og TS leser dette tenker jeg det er viktig å ikke bøtte på med skam og skyld heller. At TS begynner å se på seglsev og sin seksualitet som noe ekkelt og heselig er ikke særlig bra. Faktisk er det merkelig at kommentarer som "æsj", "idiot" osv blir stående (og ingen reagerer) på sex og samliv delen av forumet presiseres det av forumreglene at man ikke skal uttrykke seg slik nettopp fordi menneskers seksualitet er såpass privat og sårbart, at man skal forsøke å unngå å tre ei bøtte med skam og skyld nedover hodet på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Nå har jeg aldri funnet skitne truser særlig sexy, men som de fleste unge jenter/kvinner har jeg lukta på andre menn sine skjorter og funnet det opphissende. Burde jeg spurt om lov først? 😜 Uansett; om tråden er ekte og TS leser dette tenker jeg det er viktig å ikke bøtte på med skam og skyld heller. At TS begynner å se på seglsev og sin seksualitet som noe ekkelt og heselig er ikke særlig bra. Faktisk er det merkelig at kommentarer som "æsj", "idiot" osv blir stående (og ingen reagerer) på sex og samliv delen av forumet presiseres det av forumreglene at man ikke skal uttrykke seg slik nettopp fordi menneskers seksualitet er såpass privat og sårbart, at man skal forsøke å unngå å tre ei bøtte med skam og skyld nedover hodet på dem. 

Nei, du har helt rett, seksualiteten hans er hans egen. Vi kan ikke mene noe om det. (Og ikke har jeg lyst til å mene noe om det). Men jeg synes historien er litt todelt. Det er det rent seksuelle, og så har vi en annen del om intimsoner, respekt for venner og litt – kanskje selvkontroll? Jeg håper ikke så mange regarerer på sex-aspektet, men jeg kan forstå at det er litt vanskelig å feie under teppet mangelen (i fylla) på å tenke over andres grenser. Det er det vel lov til å påpeke, selvom forumet er seksualitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men du må lære deg å kontrollere sexlysten din. Og verdsette fokeskikk mer enn impulsiv kåthet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...