Gå til innhold

Ferska mens jeg runka og lukta på trusa til dama til kompis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er skikkelig skikkelig flaut, og jeg har det veldig veldig vondt akkurat nå.

Var på fylla i helga sammen med en vennegjeng. Vi hadde vors i leiligheten til bestekompisen min og dama hans før vi dro på byen. Etter byturen dro vi hjem til dem og hadde nach. Siden jeg bor ganske langt unna så ble vi enige om at jeg kunne overnatte på sofaen deres. De andre gjestene dro og vi la oss til å sove. Jeg på sofaen. Kompisen og dama på soverommet. 

Etter etpar timer våkner jeg av at jeg er pissatrengt og går på do. Har skikkelig morrabrød og er sånn kåt man bare kan være når man er bakfull. Etter at jeg har kjempet for å presse stråla ned i doen og er ferdig å tisse får jeg øye på etpar stringtruser i skittentøyskurven. Den tilhører selvsagt dama til kompisen. Har alltid synes hun er sykt sexy, og i et innfall blandet av lett promille og kåthet plukker jeg opp trusa og begynner å sniffe på den mens jeg runker. Plukker etterhvert opp den andre og bruker den som "runkehanske" rundt kuken mens jeg sniffer på den andre. Høres sjukt ut, ja. Men noen ganger får man bare sånne kinky innfall. 

Plutselig går døra til doen opp, og der står kompisen min og stirrer på meg. Han sier ikke et ord. Bare stirrer på meg med et olmt blikk. Leeenge. Jeg ser skamfullt på ham tilbake. Får ikke frem et eneste ord. Etter en stund rister han bare oppgitt på hodet og snur på hælen og går. Jeg får selvsagt panikk og roper etter han, men han kommer ikke tilbake. Jeg begynner nesten å gråte, går ut i entréen, rasker sammen klær og yttertøy og drar til Oslo S for å ta toget hjem.

Dette var på lørdag. Jeg har prøvd å ringe ham og sende sms i etterkant og bedt ham ta kontakt. Men han svarer ikke. Har også sendt ham meldinger på facebook der jeg ber ham om å ringe meg. Meldingene har blitt lest, men ikke besvart. 

Er så lei meg og flau for det jeg har gjort, og skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det godt igjen. Hva tenker han? At jeg er keen på dama hans? Jeg er jo ikke det. Selv om jeg synes hun er digg, så ville jeg aldri gått bak ryggen hans. Og hva tenker hun? Har han sagt det til henne? Har han sagt det til andre kompiser. Tør ikke spørre dem heller, i tilfelle de ikke vet noe. Æsj. Er så forbanna på den sultne kuken min. At jeg kunne gjøre noe så teit. 

Hva gjør jeg? Hvordan går jeg frem? Hvordan gjør jeg dette godt igjen?

Anonymkode: 5155f...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du tenkt i hans situasjon?

Anonymkode: 85591...1db

Vet ikke. Klarer ikke å tenke klart akkurat nå.

Anonymkode: 5155f...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte majonesen og hunden denne gangen.

Anonymkode: 7388a...8d4

Majonesen og hunden?

Anonymkode: 5155f...4f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke stort du kan gjøre, annet enn å sende mld og beklage på det sterkeste. Du kan ikke tvinge han til å tilgi el bli kompis igjen hvis han selv ikke vil, det er vel ingen tvil om at dette er å trå over grensa, men om dere er virkelig gode venner så klarer han å tilgi dette. Hvis du har beklaget og bedt han ta kontakt, el spurt om å få ringe for å beklage, så har du gjort det du kan.

Anonymkode: 6728c...b5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan gjøre dumme ting, særlig i bakfylla virker det som...Du får tilgi deg selv for at den dumme kåtheta tok overhånd, og be om unnskyldning til din kamerat. Hvis han er en ordentlig venn så vil vennskapet overleve og dere kan legge dette bak dere. Men husk for ettertid at det er viktig å ikke tråkke over andre pars private grenser. For det er det du gjorde. Men håper du har lært og passer bedre på deg selv neste gang.

Anonymkode: 833a7...968

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at du har lært til neste gang at man ikke skal kose seg med å sniffe rundt på damers undertøy  :nei:

Anonymkode: 833a7...968

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert redd for at du kommer til å prøve på henne. At du er kåt på henne. At ditt forhold blir ikke samme som før med henne. At du vil bruke enhver anledning til å få henne til sengs med deg når han ikke tilstede etc

det er bare å be om beklagelse og håpe på at han glemmer hele og tar deg tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært i deg tror jeg at jeg hadde droppet å snakke mer med han. Jeg skjønner det må være helt forferdelig, men det er ikke egentlig noe du kan si som gjør det særlig bedre. Hadde jeg vært han ville jeg hvert fall aldri hatt deg i nærheten av meg eller kjæresten min igjen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du risikerer at kameraten din advarer andre mot deg dessverre, ts.

Anonymkode: 2fbba...512

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha æsj ærlig talt!  Jeg vet ikke hva de tenker men du kan hvertfall ikke unnskylde så nasty oppførsel med noe ! Heller ikke at jammen jeg er jo mann og det er naturlig osv som blir tatt opp i linket tråd under fra tidligere i dag.

Jeg ville hvertfall tenkt du var ekkel som tenkte på sånt når du lå hos en kompis og dama hans og enda kvalmende og nasty som tillot deg å gjøre det du tenkte på!  Stå der å runke med trusene til dama til en annen? ?? Dette er nesten som å stå i buskene ved rideskolen å runke av lærstøvlene altså. Like creepy like nasty karaktertrekk. Han tar ikke telefonen når du ringer og selvsagt fjør han ikke det du har stått å hatt utfloden. Og trusa til dama hans i nesa di og rundt pikken din. Har du noe som helst sosial IQ nå så sender du en kort og konkret unnskyldning til han og dama og aksepterer at de ikke vil se deg igjen . 

 

Anonymkode: a3ca5...fc7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rainstorm skrev:

Hva gjør du? 

Du husker å alltid låse døren i fremtiden. 

Eller unngår å være så respektløs og nasty at han sniffer på damers, ja atpåtil en som har kjæreste og faktisk er sammen med din venn, truser i skjul. 

Anonymkode: a3ca5...fc7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I beste fall kan det ordne seg mellom deg og bestekompisen din, dersom du snakker ut med han.

Forklar han at dette er en festisj (?) og at det ikke har noe med dama hans å  gjøre, og at du angrer og at du lover å aldri gjøre det igjen?

Anonymkode: 2fbba...512

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huffa, skulle låst den dodøra.

Du må bare sende en melding og beklage. Si at du har en greie for dametruser, og at du virkelig angrer på at du tok deg til rette. Det var dårlig av deg blabla.

Men egentlig tenker jeg litt sånn - shit au. De trusene skulle til vask uansett, og det er jo du selv som har risikert å gni på deg herpes, klamydia og all annen styggedom via en skitten truse. Hadde det vært en av min samboers kompiser som gjorde det der, så hadde vi sikkert latt han få høre det, men i en spøkefull tone. Altså, skitten dametruse... det er litt kinky og rart. Men ikke verdens undergang akkurat. Og jeg hadde ikke tolket det som at fyren hadde en greie for MEG. Folk betaler da for brukte dametruser over nett, uten å vite hvem som eier trusen engang.

Anonymkode: 84938...d0e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg hadde ledd meg i hjel hadde det vert bestekompisen til mannen😂. Be om unskyldning og si at du beklager, Og unnskyld med at du var sinnsykt kåt. Men er du sikker på at han så trusa ? En strong truse er jo ikke så stor akkurat. 

Anonymkode: 9363f...348

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du trusemannen?? Kanskje du er interessert i å kjøpe noen brukte truser?? 😏😂

Neida.. Men ærlig talt. Jeg syns du gikk over streken. Virkelig kvalmende at du brukte trusene til kjæresten til kompisen din på den måten.. Håper for din egen del at han er så real at han holder kjeft om det. Æsj.

Anonymkode: f3600...16f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

får jeg øye på etpar stringtruser i skittentøyskurven. Den tilhører selvsagt dama til kompisen.

Anonymkode: 5155f...4f2

La oss ta det viktigste først: VET vi at disse deilige blondestringtrusene i gult og rosa tilhører henne, og ikke kompisen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...