Gå til innhold

Hadde du som mor synes det var rart...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

.....at stemor ikke fant på ting med barnet alene? At hun ikke møter opp på avslutninger og kamper?

Anonymkode: 0cfcd...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

H is de har kjent hverandre i 10 år så hadde jeg nok undret meg men hadde ikke tenkt så ille om stemor av den grunn. Kan ikke si jeg storkoser meg på fotballtrening jeg heller...

Anonymkode: 13785...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde funnet det rart om min eks manns samboer HADDE funnet på ting eller møtt opp på tilstelninger. Etter 5 år er hun fortsatt av den oppfatning at jeg er en "kjerring", og at barna mine helst bør være på farens hytte i hans helger (hvor hun ikke er med)..... Det til tross for at det faktisk var de som hadde et forhold på si, før han en kveld gjorde det slutt... 

Anonymkode: d5488...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Man har jo egne liv i tillegg til familieliv.

Jeg har fire barn. Jeg kommer ikke til  delta på en eneste kamp eller skoleavslutning mer enn jeg må.

Det forteller ingenting om en at en ikke stiller på kamper feks. Men familiemiddager og bursdager derimot...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke rart, men jeg hadde nok syntes det var veldig hyggelig om hun hadde tid, lyst og anledning til å bli med en gang iblant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med kun dersom mor syntes det var greit. Barna har to foreldre og det er viktigere at de er der enn at jeg var. Her var mor veldig inkluderende så jeg var med når tenåringene ønsket det. 

Anonymkode: 1d215...1a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser helst nye kjærringa til eksen min på ett bål før, så nei hun er ikke velkommen på noe som har med mine barn å gjøre. Nå skal det sies at hun liker barna mine og meg like dårlig som vi liker henne og det er lik null.

Anonymkode: f71d7...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ville ikke mine barn ønsket å ha henne der, så jeg ville støttet de da hun er en hurpe med stor H som ikke behandler de bra.

Anonymkode: 11a3e...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, mange bitre mødre her. 🙄 Synd for barna deres at dere ødelegger forholdet de har med andre voksenpersoner enn deg.

Stemoren til mitt barn er aldri sammen med barnet mitt alene, hun stiller ikke opp på skoleavslutninger og sånt heller. Jeg synes ikke det er så rart, dette fordi far heller ikke stiller noe særlig opp. Når barnet er hos dem på samvær en helg i måneden så er de sammen hele familien, men det føles nok ikke naturlig for verken far eller stemor å følge opp barnet mer enn som så.  

Jeg er stemor selv og er alltid med på skoleavslutning. Jeg er med på foreldremøter de gangene far spør om jeg vil være med. Ellers er jeg ofte samme med barna alene, rett og slett fordi vi er familie og det er helt naturlig. Jeg koser meg sammen med dem.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det stemor som syntes det var rart at mor ikke gadd å finne på noe med oss barna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt barn har ikke stemor, men dersom forholdet var ferskt hadde jeg satt pris på at de hadde tid til å sette at tid til å bare være i hverandres nærvær. Men blir jo kjent på den måten uten at de har direkte kontakt. De får føle på hverandre uten press, om du skjønner hva jeg mener.

Anonymkode: ee45d...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elefantenirommet skrev:

Herlighet, mange bitre mødre her. 🙄 Synd for barna deres at dere ødelegger forholdet de har med andre voksenpersoner enn deg.

Stemoren til mitt barn er aldri sammen med barnet mitt alene, hun stiller ikke opp på skoleavslutninger og sånt heller. Jeg synes ikke det er så rart, dette fordi far heller ikke stiller noe særlig opp. Når barnet er hos dem på samvær en helg i måneden så er de sammen hele familien, men det føles nok ikke naturlig for verken far eller stemor å følge opp barnet mer enn som så.  

Jeg er stemor selv og er alltid med på skoleavslutning. Jeg er med på foreldremøter de gangene far spør om jeg vil være med. Ellers er jeg ofte samme med barna alene, rett og slett fordi vi er familie og det er helt naturlig. Jeg koser meg sammen med dem.  

Bitre mødre... Muligens blir vi mødre vrange når stemor ikke behandler barna våre bra ;) Er så lett å da bruke herske teknikk og sette på "bitre mødre" stempelet, istedenfor å ta innover seg at noen stemødre er bare ikke helt gode ! 

Anonymkode: 11a3e...0dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elefantenirommet skrev:

Herlighet, mange bitre mødre her. 🙄 Synd for barna deres at dere ødelegger forholdet de har med andre voksenpersoner enn deg.

Stemoren til mitt barn er aldri sammen med barnet mitt alene, hun stiller ikke opp på skoleavslutninger og sånt heller. Jeg synes ikke det er så rart, dette fordi far heller ikke stiller noe særlig opp. Når barnet er hos dem på samvær en helg i måneden så er de sammen hele familien, men det føles nok ikke naturlig for verken far eller stemor å følge opp barnet mer enn som så.  

Jeg er stemor selv og er alltid med på skoleavslutning. Jeg er med på foreldremøter de gangene far spør om jeg vil være med. Ellers er jeg ofte samme med barna alene, rett og slett fordi vi er familie og det er helt naturlig. Jeg koser meg sammen med dem.  

Skulle likt å se om du var like liberal om det var ditt barn som hadde en kvinne i livet sitt som konkurrerte om plassen....

Anonymkode: 63df3...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23. februar 2017 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Jeg ser helst nye kjærringa til eksen min på ett bål før, så nei hun er ikke velkommen på noe som har med mine barn å gjøre. Nå skal det sies at hun liker barna mine og meg like dårlig som vi liker henne og det er lik null.

Anonymkode: f71d7...392

Trist. Vanligvis greier voksne å oppføre seg skikkelig. 

Anonymkode: 46412...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 2.39, AnonymBruker skrev:

Skulle likt å se om du var like liberal om det var ditt barn som hadde en kvinne i livet sitt som konkurrerte om plassen....

Anonymkode: 63df3...847

Konkurrerte om plassen? Jeg er mor til mitt barn — ingen kan ta min plass. 😊

Jeg er som sagt stemor selv også, og selv om jeg har et supert forhold til barna så er det ingen fare for at jeg skal ta mors plass. 

Tror du kan være trygg på at du i ditt barns øye er den aller beste kvinnelige voksenpersonen h*n har.  Uansett hva stemor sier eller gjør. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, February 23, 2017 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Jeg ser helst nye kjærringa til eksen min på ett bål før, så nei hun er ikke velkommen på noe som har med mine barn å gjøre. Nå skal det sies at hun liker barna mine og meg like dårlig som vi liker henne og det er lik null.

Anonymkode: f71d7...392

Så leit at det er slik i din situasjon. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...