Gå til innhold

Googler du folk?


ekkoet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg på Facebook, og bruker ganske lite av diverse sosiale medier. Men ja, jeg googler jevnlig folk, mye pga nysgjerrighet, og/eller hvis jeg ikke helt vet hvem vedkommende er. Skal innrømme at jeg har sjekket skattelistene noen ganger også, men er ikke så ofte jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2017 den 12.42, AnonymBruker skrev:

Skattelister er bra til å sjekke folks alder.

Anonymkode: c5939...e97

Jepp, eneste grunnen til at jeg har vært inne der en gang for mange år siden. Personen hadde vært i utlandet i mange år, så det var ingen inntekt å spionere på uansett. Men generelt sett synes jeg akkurat det er en uting. Hadde aldri gått inn på dem den dag i dag. Ellers hender det jeg googler menn jeg er interessert(når jeg en sjelden gang er interessert) i, eller gamle "flammer", hvis nysgjerrigheten tar overhånd. Føler meg dog litt patetisk i disse tilfellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Googler de jeg finner interessante, så om jeg googler deg er det basicly et kompliment. 

Basically.

Eller om du synes fremmedspråk er vanskelig, kan du I GRUNNEN bruke norsk.

Anonymkode: b76e5...cb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Basically.

Eller om du synes fremmedspråk er vanskelig, kan du I GRUNNEN bruke norsk.

Anonymkode: b76e5...cb7

Ok, takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i prinsipp ikke. Bare kjendiser o.l, eller personer som har en eller annen offentlig rolle. Jobber som lærer, googler aldri elever/foreldre. Heller ikke folk jeg treffer privat. Syns det er ubehagelig å vite litt for mye om folk, jeg er redd for å røpe det ufrivillig.

Anonymkode: 21a36...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg googler folk og jeg sjekker dem på Facebook. Noen ganger av nysgjerrighet, men også i yrkesøyemed. Som mellomleder  og leder har jeg googlet både jobbsøkere, kollegaer og folk fra konkurrerende bedrifter. 

Anonymkode: 0abfb...0d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjeldent jeg Googler andre, tror jeg bare har Googlet meg selv.

Men det er ofte jeg søker opp folk på Facebook, for å se på bildet deres eller finne ut om jeg har koblet rett navn til rett person e.l. Også av og til er jeg bare nysgjerrig. Ingen unnskyldninger, bare nysgjerrighet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hender det at jeg gjør. Men jeg har aldri funnet ut noe spennende eller sjokerende. Men jeg er veldig nysgjerrig på andre, så jeg googler og stalker folk på facebook. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til. spesielt dem som har vært i livet mitt tidligere og som jeg lurer på hvordan det går med. ellers har jeg googlet når jeg har datet noen. ;) ikke så dumt det.

Anonymkode: 51850...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...