Gå til innhold

Avvisende fyr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr i 3 mnd. Siste tiden har jeg følt at han har vist mindre interesse og vært til tider avvisende. Når jeg konfronterte han med det sa han at det stemte og at han ønsket å snakke med meg om det face to face, og vi avtalte en dag. Så kommer denne dagen og jeg får melding sent på kvelden at han har vært uten batteri. Dette er selvfølgelig en dårlig unnskyldning. Han nevner heller ikke noe om møtet. Jeg ble irritert og svarte kort tilbake. Føler at jeg vil høre hva han har å si, men har ikke tenkt å mase om det. Så vurderer nå om jeg skal sende melding å si at han bare kan ta det på SMS. Eller om jeg rett å slett bare skal drite i han.

Anonymkode: c5687...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har nok sagt det han ønsket å fortelle deg med sine handlinger. Som du selv skriver. 

Er bare å gå videre med rak rygg og stolt, ikke heng deg opp i dette. Du er den eneste som vil tape på dette, og han vil synes du er irriterende og innpåsliten. 

Du har vel ikke lyst på en person med kvaliteter som feighet?

handlinger betyr mer enn ord uansett.

 

Anonymkode: a4ae6...05b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gidd å ta i mot forklaringen han. Skriv heller bare en rasende melding å be han dra til helvete for all fremtid og ellers alt kjipt du kommer på med han. Det løpet der er kjørt. så du kan like gjerne ta ut litt aggresjon å prøve å få han til å føle seg dårlig. 

Han har  høyst sannsynlig  truffet én annen, og er en feig drittsekk som ikke engang har nok respekt for deg til å avvise deg på en ordentlig måte.

Anonymkode: a2842...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det TS? 

Anonymkode: ce08a...b19

Har ikke hørt noe mer i fra han og heller ikke tatt kontakt.

Kjenner det sitter langt inne å ikke ta kontakt og fortelle hva jeg synes om oppførselen hans. Men jeg tenker at innerst inne så vet han vel selv at han har håndtert denne situasjonen dårlig. Hva jeg føler om saken kan han bare gå å lure på, 

Anonymkode: c5687...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hørt noe mer i fra han og heller ikke tatt kontakt.

Kjenner det sitter langt inne å ikke ta kontakt og fortelle hva jeg synes om oppførselen hans. Men jeg tenker at innerst inne så vet han vel selv at han har håndtert denne situasjonen dårlig. Hva jeg føler om saken kan han bare gå å lure på, 

Anonymkode: c5687...b5a

Du vinner mer på å holde kjeft. Du kommer bare til å føle deg dum når du skriver. Hadde han brydd seg om hva du mente hadde han ikke satt deg i denne situasjonen til å begynne med. Husk det.

Been there, done that. Dessverre :(

Anonymkode: 41ff9...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis du klarer å ikke ta kontakt med denne personen, så vil du være vinneren, men jeg har full forståelse for at du ønsker en avslutning på dine premisser. Men som ab over meg skriver;  -  du kan ende opp som en enda større taper etterpå, og dét er ingen god følelse. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd noe lignende jeg også. Etter 6 mnd, begynte han å oppfører seg på den måten. Hvorfor gjør de sånn egentlig? Er det bare fordi de fikk seg en ny og mer interessant flørt, feig menn som klarer ikke å avslutte et forhold eller er det fordi de hadde en annen eksklusiv dame fra før? Fordi når de gidder ikke å snakke mer med en engang (de forsvinner helt) føles som de har noen de virkelig bryr seg om som må ikke vite om hva har skjedd.... det er bare absurd... 

Gå videre ts, du er flink som ikke tar kontakt.

Anonymkode: 56c6c...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd noe lignende jeg også. Etter 6 mnd, begynte han å oppfører seg på den måten. Hvorfor gjør de sånn egentlig? Er det bare fordi de fikk seg en ny og mer interessant flørt, feig menn som klarer ikke å avslutte et forhold eller er det fordi de hadde en annen eksklusiv dame fra før? Fordi når de gidder ikke å snakke mer med en engang (de forsvinner helt) føles som de har noen de virkelig bryr seg om som må ikke vite om hva har skjedd.... det er bare absurd... og han er psykolog. Kunne ha handlet dette bedre, men...

Gå videre ts, du er flink som ikke tar kontakt.

Anonymkode: 56c6c...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd noe lignende jeg også. Etter 6 mnd, begynte han å oppfører seg på den måten. Hvorfor gjør de sånn egentlig? Er det bare fordi de fikk seg en ny og mer interessant flørt, feig menn som klarer ikke å avslutte et forhold eller er det fordi de hadde en annen eksklusiv dame fra før? Fordi når de gidder ikke å snakke mer med en engang (de forsvinner helt) føles som de har noen de virkelig bryr seg om som må ikke vite om hva har skjedd.... det er bare absurd... og han er psykolog. Kunne ha handlet dette bedre, men...

Gå videre ts, du er flink som ikke tar kontakt.

Anonymkode: 56c6c...e4a

Fordi mange menn er idioter,  utgir seg for noe annet enn det de egentlig er på jakt etter.

Hun jeg har kontakt med vet jeg at jeg ikke skal avise henne etter noen mnd, selv om det finnes mange bra damer der ute. En får holde seg til den som en har fått god kontakt med. 

Anonymkode: 02d0d...04a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...