Gå til innhold

You Me Her - Netflix


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som har begynt å se på denne serien? :)  Jeg syns den virker veldig spennende. Så langt er den ganske morsom... bortsett fra at jeg ikke greier å få Clueless filmen ut av hodet hver gang jeg ser Rachel Blanchard. 

Anonymkode: 0cc15...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte avslutte netflix abonomentet mitt ovenfor sumo når farmen kjendis gikk sånn at jeg fikk sett alle episodene - så jeg har ikke fått med meg denne serien. Men hva handler den om? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Dark Angelina skrev:

Måtte avslutte netflix abonomentet mitt ovenfor sumo når farmen kjendis gikk sånn at jeg fikk sett alle episodene - så jeg har ikke fått med meg denne serien. Men hva handler den om? :)

Det er en ny serie om et ektepar uten barn som ikke har sex lenger, så de betaler en eskorte kvinne til å hjelpe dem "piffe" opp ting. Jeg tror blir sånn at kona og denne eskorten faller litt for hverandre, og så blir det litt awkward for alle. 

Det er en seire da. Når jeg først leste om det så virka det som en film. 

Anonymkode: 0cc15...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt mer hump i senga på meg og mannen etter at vi begynte å se denne serien sammen 😁

Anonymkode: 9d16c...f89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digget serien. Har sett hele sesongen.

Liker godt tanken på alternative forhold :) 

Anonymkode: c164e...7e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre som har begynt å se på denne serien? :)  Jeg syns den virker veldig spennende. Så langt er den ganske morsom... bortsett fra at jeg ikke greier å få Clueless filmen ut av hodet hver gang jeg ser Rachel Blanchard. 

Anonymkode: 0cc15...df3

Hun spilte ikke i filmen. 

Anonymkode: a9b7b...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun spilte ikke i filmen. 

Anonymkode: a9b7b...e03

Hva er poenget ditt? Hun spilt i serien som gikk i tre år..

Anonymkode: c164e...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun spilte ikke i filmen. 

Anonymkode: a9b7b...e03

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget ditt? Hun spilt i serien som gikk i tre år..

Anonymkode: c164e...7e5

Altså enten filmen eller serien. Whatever. Hun VAR i Clueless. Det var to stykker som spilte Cher. 

Anonymkode: 0cc15...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på episode 9. Jeg må innrømme at jeg føler en slags "connection" med Izzy, og det gjør litt vondt altså. :( Jeg føler sånn med henne fordi Jack og Emma er gift og hun er et tredje hjul som vil passe inn med dem. :sukk: 

Jeg føler serien tar opp en veldig viktig samfunnsproblem. Hvorfor skal bare to personer være i et forhold? Hva om man har lyst å være tre? 

Anonymkode: 0cc15...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så første episode, synes den var kjempedårlig. 

Anonymkode: ec395...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, February 24, 2017 den 14.00, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget ditt? Hun spilt i serien som gikk i tre år..

Anonymkode: c164e...7e5

Det ble sagt at skuespilleren minner om Clueless-FILMEN. Jeg påpekte at hun ikke spilte i filmen. Det var poenget. At det kunne være så vanskelig å forstå?

Anonymkode: a9b7b...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2017 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Er på episode 9. Jeg må innrømme at jeg føler en slags "connection" med Izzy, og det gjør litt vondt altså. :( Jeg føler sånn med henne fordi Jack og Emma er gift og hun er et tredje hjul som vil passe inn med dem. :sukk: 

Jeg føler serien tar opp en veldig viktig samfunnsproblem. Hvorfor skal bare to personer være i et forhold? Hva om man har lyst å være tre? 

Anonymkode: 0cc15...df3

Jeg har sett noen episoder, og så langt synes jeg serien fremstår som en howto på hvordan man ikke skal gjøre polyamori. Håper den har noe konstruktivt å komme med etterhvert også. For det finnes jo absolutt normer og ressurser på hvordan man skal være flere enn to i et forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke spesielt konservativ, men klarte allikevel ikke engasjerem meg over denne serien, ble for rart med 3 stk, og klarte ikke relatere meg følelsesmessig. Izzy var også den eneste karakteren jeg likte, Jack var irriterende. 

Anonymkode: 736a0...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble egentlig ikke overrasket, men denne moralen til amerikanere begynner å irritere meg. Hvem nabo står på utsiden og spionerer fordi de t.r-o-r at naboen har trekant. Bryr de seg virkelig så mye om hva andre gjør der borte? 

Bortsett fra denne moralen deres, så var serien helt grei.

Anonymkode: d9cf1...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 1.3.2017 den 1.01, AnonymBruker skrev:

Så første episode, synes den var kjempedårlig. 

Anonymkode: ec395...a8f

Hvis du ser én episode har du ikke nok til å si at en serie er kjempedårlig. :klaske: Jeg syns også første episode var litt treg, men jeg digger serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser sesong 2 nå, men må vente en uke mellom hver episode og det er litt kjipt. Jeg er skikelig lei Uncle Jack altså. Han føler seg så misforstått når de andre to prøver å inkludere han. Skal ikke spoile her, men det er med i traileren at han blir sur fordi Izzy og Emma bader i lag. Altså er man i lag så er man i lag, de må da få ta et felles bad når de er kjærester alle tre uten at han skal bli sur på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par episoder igjen av første sesong, liker den kjempegodt. Veldig kleint til tider, men morsomt. Men ja, veldig tydelig med den amerikanske moralen, har du noe som ligner på noe utenfor normalen i livet ditt kan du glemme venner og jobb som rektor og noe som helst, ingen må noensinne få vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rainbow skrev:

Har et par episoder igjen av første sesong, liker den kjempegodt. Veldig kleint til tider, men morsomt. Men ja, veldig tydelig med den amerikanske moralen, har du noe som ligner på noe utenfor normalen i livet ditt kan du glemme venner og jobb som rektor og noe som helst, ingen må noensinne få vite. 

Er helt vilt at de tenker at de kan miste jobben hvis noen finner ut at de har et trekant forhold! Haha!  "Har du hatt trekant? Hvorfor jobber du på en skole?" :klaske: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...