Gå til innhold

Leie bolig via megler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heia:) visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette. 

Vi får snart baby, og trenger et nytt sted å bo her i Oslo/utkanten. Vi må leie. Saken er den at vi har heller lyst å leie via eiendomsmegler og ikke privat, da det er så mye drama. Og det blir ganske utrygt når vi har et barn å passe på. Husker et leieforhold jeg hadde da det var en eiendomsmegler som leide ut flere boliger i en ny blokk. Ønsker noe lignende nå, men jeg finner jo ingenting.

Er det noen her som kjenner til hvordan man går frem og hvor? 

 

Anonymkode: 9689e...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.utleiemegleren.no eller søk "utleiemegleren" på Finn.no - fikk opp over 500 treff.

Endret av Prinsesse788
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, det kan være ganske så ustabilt å leie. Fordelen med privat leie er at man innimellom kan gjøre et kupp prismessig, gjennom en utliemegler så er alltid prisene presset til topps...

Anonymkode: 08cd5...835

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heia:) visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette. 

Vi får snart baby, og trenger et nytt sted å bo her i Oslo/utkanten. Vi må leie. Saken er den at vi har heller lyst å leie via eiendomsmegler og ikke privat, da det er så mye drama. Og det blir ganske utrygt når vi har et barn å passe på. Husker et leieforhold jeg hadde da det var en eiendomsmegler som leide ut flere boliger i en ny blokk. Ønsker noe lignende nå, men jeg finner jo ingenting.

Er det noen her som kjenner til hvordan man går frem og hvor? 

 

Anonymkode: 9689e...7bf

Det er vel egentlig ikke "via megler" du er på jakt etter, men "av en profesjonell utleier". Du kan jo f.eks prøve Thon eiendom.

https://m.finn.no/realestate/lettings/search.html?orgId=456045919

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...