Gå til innhold

MANN får f**n ikke orgasme !!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest canacas
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noe av problemet ligge i at du faktisk liker hele denne damen og ikke bare ser på hele greia som uforpliktende sex? Hvis det er det du er vant til så er det også en omstilling.

Anonymkode: ef8cf...5bb

Det slo meg nå også. Denne damen treffer han på mer enn bare det visuelle. De yngre damene var nok mest for sexens skyld, denne damen har han en helt annen forbindelse til. Prestasjonsangst tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En del bekjente hvor dama er 20-25 år yngre. Den går jeg ikke på, disse parene finnes, men at alle sammen er sentrert rundt deg tviler jeg sterkt på.

Det er faktisk langt i mellom par med så stor alderforskjell.

Anonymkode: d47fc...f72

Ja det er rundt mitt miljø. :) Der er det par med 20-25 års alderforskjell.  Ikke det mest vanlige nei,  men vanlig nok.

Anonymkode: c621d...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Jeg tror ærlig talt ikke på TS. Tror hele tråden er laget for å få jevnaldrende kvinner til å føle seg dårlige sammenlignet med de yngre, fiktive damene som besrkives.

Ja jeg var innom dette i tankene jeg også. Enten det eller så er han så glad i denne jenta at han får prestasjonsangst. Han vil noe mer med henne og dermed låser det seg. De andre var uforpliktende og da er det ikke så nøye om alt går etter planene. Denne jenta er han forelsket i, vil noe mer med og dermed blir det mer alvor og mer vekst av å prestere. TS får da et press på seg og oppnår ikke orgasme

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan bare si at jeg ikke har noen intensjon om å snakke ned mine jevnaldrendre kvinner. Damen jeg snakker om er en flott og særdeles intelligent og oppegående dame. I tillegg er hun veldig sexy. Som jeg skrev innledningsvis er ikke problemet at jeg ikke tenner på henne, for det gjør jeg. Hvis ikke kunne jeg ikke ha pult henne med stiv pikk i over en time. Problemet er at jeg ikke får orgasme. Problemet er ikke henne. Det er meg. Så slutt å si at jeg prøve å snakke ned jevngamle damer. Det har aldri vært min intensjon. Jeg ønsker bare å få hjelp til å overvinne mine egne irrasjonelle sperrer. 

Anonymkode: 9d795...f7a

Jeg ville prøvd sexolog for å se om du kunne fått noen gode tips, helt seriøst.

Anonymkode: cb036...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er rundt mitt miljø. :) Der er det par med 20-25 års alderforskjell.  Ikke det mest vanlige nei,  men vanlig nok.

Anonymkode: c621d...e5d

Hvor er kvinnene fra?

Anonymkode: 9f006...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
4 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Ja jeg var innom dette i tankene jeg også. Enten det eller så er han så glad i denne jenta at han får prestasjonsangst. Han vil noe mer med henne og dermed låser det seg. De andre var uforpliktende og da er det ikke så nøye om alt går etter planene. Denne jenta er han forelsket i, vil noe mer med og dermed blir det mer alvor og mer vekst av å prestere. TS får da et press på seg og oppnår ikke orgasme

Problemet er jo kjipt, men det er litt søtt også. TS er "in love" :) :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Problemet er jo kjipt, men det er litt søtt også. TS er "in love" :) :hjerte:

Mulig du har rett. Er isåfall 15 år siden sist :rodme:

TS

Anonymkode: 9d795...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mulig du har rett. Er isåfall 15 år siden sist :rodme:

TS

Anonymkode: 9d795...f7a

Koselig det da :) Og du, kanskje det løsner litt om du er ærlig med deg selv om følelsene dine? Så tidligere i tråden at kvinner ikke fikk lov til å kommentere, men gjør det likevel. Er du forelska håper jeg dette løsner og ordner seg for dere begge! Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Koselig det da :) Og du, kanskje det løsner litt om du er ærlig med deg selv om følelsene dine? Så tidligere i tråden at kvinner ikke fikk lov til å kommentere, men gjør det likevel. Er du forelska håper jeg dette løsner og ordner seg for dere begge! Lykke til! 

Det var ikke jeg som sa at kvinner ikke skulle kommentere. Det var en annen tulling. Takk allikevel. 

Litt ulogisk da, at man ikke klarer å sprute når man er forelsket. Det burde jo vært motsatt.

Anonymkode: 9d795...f7a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ikke jeg som sa at kvinner ikke skulle kommentere. Det var en annen tulling. Takk allikevel. 

Litt ulogisk da, at man ikke klarer å sprute når man er forelsket. Det burde jo vært motsatt.

Anonymkode: 9d795...f7a

Da hadde ikke tilfeldig sex vært særlig morsomt. For mannfolka i alle fall.  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noe av problemet ligge i at du faktisk liker hele denne damen og ikke bare ser på hele greia som uforpliktende sex? Hvis det er det du er vant til så er det også en omstilling.

Anonymkode: ef8cf...5bb

Tror du er inne på no der jeg😃

Har opplevd litt av det samme. Har vært mer eller mindre singel i en 4-5år. Datet litt og har hatt knullevenninner på de årene frem til jeg traff dama i mitt liv for ca 1 år siden. Vi er begge nettopp passert 40. Har egentlig verdens beste sexliv, men slitt med at jeg ikke alltid klarer og komme. Men kan knulle i timesvis og gi henne masse orgasmer. Vært litt frustrerende til tider da jeg ikke har opplevd å ha problemer med å komme før. Var nok også litt frustrerende for henne også at jeg ikke kom. Vi liker alt innen sex fra vanlig vaniljesex til litt hardere bdsm sex. Etterhvert så ble det til at hun ble litt besatt på at jeg også skulle komme, og ble til at hun tilfredsstilte meg på alle mulige måter så jeg fikk en utløsning før jeg fikk lov til å gi henne en orgasme og dette har løst vårt problem og jeg kommer nesten hver gang nå.

men tror det kan skyldes tenningsmønsteret er litt skylden jeg. Var jo vant i flere år til å ha heftig sex uten følelser i 4-5år.....før jeg traff henne som nå betyr alt for meg. Så mitt råd til deg er å prøve å fokusere minst mulig på at du ikke kommer hver gang, gjerne la henne fokusere på å gi deg utløsning først av og til. Er sikker på at dere på sikt vil finne en løsning på ditt problem, bare snakke åpent om det og gjerne foreslå at hun gjør ting som kan bidra til at du kommer også😉😉 åpenhet er viktig!!!

 

Anonymkode: d8057...b25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du er inne på no der jeg😃

Har opplevd litt av det samme. Har vært mer eller mindre singel i en 4-5år. Datet litt og har hatt knullevenninner på de årene frem til jeg traff dama i mitt liv for ca 1 år siden. Vi er begge nettopp passert 40. Har egentlig verdens beste sexliv, men slitt med at jeg ikke alltid klarer og komme. Men kan knulle i timesvis og gi henne masse orgasmer. Vært litt frustrerende til tider da jeg ikke har opplevd å ha problemer med å komme før. Var nok også litt frustrerende for henne også at jeg ikke kom. Vi liker alt innen sex fra vanlig vaniljesex til litt hardere bdsm sex. Etterhvert så ble det til at hun ble litt besatt på at jeg også skulle komme, og ble til at hun tilfredsstilte meg på alle mulige måter så jeg fikk en utløsning før jeg fikk lov til å gi henne en orgasme og dette har løst vårt problem og jeg kommer nesten hver gang nå.

men tror det kan skyldes tenningsmønsteret er litt skylden jeg. Var jo vant i flere år til å ha heftig sex uten følelser i 4-5år.....før jeg traff henne som nå betyr alt for meg. Så mitt råd til deg er å prøve å fokusere minst mulig på at du ikke kommer hver gang, gjerne la henne fokusere på å gi deg utløsning først av og til. Er sikker på at dere på sikt vil finne en løsning på ditt problem, bare snakke åpent om det og gjerne foreslå at hun gjør ting som kan bidra til at du kommer også😉😉 åpenhet er viktig!!!

 

Anonymkode: d8057...b25

Takk for at du får meg til å øyne håp ☺️

TS

Anonymkode: 9d795...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke jeg som sa at kvinner ikke skulle kommentere. Det var en annen tulling. Takk allikevel. 

Litt ulogisk da, at man ikke klarer å sprute når man er forelsket. Det burde jo vært motsatt.

Anonymkode: 9d795...f7a

Det er jo logisk at det ikke er motsatt. Det er jo når følelsene kommer fram at man vil gi henne det beste og det er jo da prestasjonsangst kommer frem ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er kvinnene fra?

Anonymkode: 9f006...48e

Jo jeg kan røpe det at de jeg kjenner til er fra Tyskland, Spania, Filipinene,Thailand, Estland, Østsibir, og ikke minst Norge. :) Med andre ord ganske internasjonalt :)

Anonymkode: c621d...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo jeg kan røpe det at de jeg kjenner til er fra Tyskland, Spania, Filipinene,Thailand, Estland, Østsibir, og ikke minst Norge. :) Med andre ord ganske internasjonalt :)

Anonymkode: c621d...e5d

Flere kommer fra de samme landene og flere av parene er norske.  

Anonymkode: c621d...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest canacas
45 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Det er jo logisk at det ikke er motsatt. Det er jo når følelsene kommer fram at man vil gi henne det beste og det er jo da prestasjonsangst kommer frem ;)

Sååå hvis han kommer så er han ikke forelska?? :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, canacas skrev:

Sååå hvis han kommer så er han ikke forelska?? :ohmy:

Altså jeg snakket om når du først har prestasjonsangst, da er det gjerne fordi du har følelser for jenta . Men alle trenger jo ikke å ha det, men kan likevel være forelsket :smoke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så uvanlig.Jeg kom ikke på et halvt år med nydama. Ons liggene gikk mye bedre.Mere rå pulig det liksom

Synes det er litt leit da men det gikk seg til.tror det hadde noe med prestasjon å gjøre ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med en sånn en nettop. Sexen var bare slitsom, tok et par timer. Jeg mista lysten og begynte å grue meg til sengemarathon! Ikke no særlig... 

Anonymkode: 5ef72...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...