Gå til innhold

Tok du noen ganger feil når du meldte til bv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var i frankrike på gaten.  De var norske, barnet gråt fordi det var ekstrent varmt.  Mannen slo barnet (som forøvrig var adoptert) hardt.  

Var ikke så mye jeg fikk gjort der og da

Anonymkode: 17d39...b5d

Av og til føler man seg så maktesløs når man er vitner til slike ting. Jeg tror jeg hadde gått bort og virkelig sagt hva jeg mente om en slik oppførsel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Av og til føler man seg så maktesløs når man er vitner til slike ting. Jeg tror jeg hadde gått bort og virkelig sagt hva jeg mente om en slik oppførsel.

Ikke gjør det i utlandet! Jeg har gjort det og havnet i slåsskamp med faren og vi endte begge i fengsel. De var også norske. 

Takket være vitner, slapp jeg unna. 

Det var forresten feil å si at det var slåsskamp, men han gikk fysisk til angrep mot meg og jeg måtte forsvare meg. Han var gså tydelig beruset.

Anonymkode: 8b6c2...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har angret? Nei, men jeg har meldt til bv og visst at det kom til å bli henlagt. Da har det ikke handlet om vold vi har sett, men at barnet viser tydelige tegn på omsorgssvikt. Da blir det stort sett henlagt, men hvis bv opplever å få 3-4 meldinger om barnet, kan man jo håpe de oppretter sak etterhvert.

Anonymkode: e1859...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bv kan være flinkere.... er alt for mange unger som ender med kjipe liv. 
Heler for mange bekymringmeldinger en for få sier jeg. Jeg hadde ikke synlige blåmerker som jeg husker (utenom den gangen jeg nesten ble blind fra slag mot hodet i tenårene), men jeg var stadig i slåsskamp med far under oppvekst sammen med søsknene mine, og med tanken på alle skrikene både barn og mor hadde i huset, er det merkelig at det aldri kom inn politi eller barnevern med alle naboene. ._.
Men psykopater er vanskelig å tro gjør noe galt antar jeg... ... .... ... 

Endret av Drakan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, jeg angrer ikke på at jeg gikk til sykehuset selv etter nesten å bli blind samme dag.... kom endelig ut av huset. Men de lot seg kjøpe. Jeg ble sendt hjem igjen etter å ha bodd på ungdomshjem to-tre månder. Men da hadde jeg i alle fall noen jeg kunne ringe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var i frankrike på gaten.  De var norske, barnet gråt fordi det var ekstrent varmt.  Mannen slo barnet (som forøvrig var adoptert) hardt.  

Var ikke så mye jeg fikk gjort der og da

Anonymkode: 17d39...b5d

En adopsjon som må godkjennes av barnevernet.....barnet hadde mest sannsynlig hatt det bedre hos sine biologiske foreldre. Ikke uvanlig at bv sender barn i fosterhjem hvor barna blir mishandlet/misbrukt av foster/adoptivforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...