Gå til innhold

MA og fortsatt ikke fått tilbake mens.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA 6 januar. Jeg har fortsatt ikke fått tilbake mensen. 

Jeg tok en gravid test etter 3 uker som fortsatt var svak positiv, og tok en ny test en uke etter dette som var negativ. 

Jeg tok igjen en test for snart en uke siden som viste negativ. Jeg fikk beskjed fra sykehuset at alt hadde kommet ut, når jeg var på kontroll en uke etter MA.  

Nå føler jeg hele tiden at mensen er på vei, men den kommer aldri. Begynte med ubeskyttet sex ca 4 uker etter MA, og det har nå gått 7 uker siden aborten. 

Noen som har erfaring med dette, og som kan fortelle meg om det? Hvor lang tid tok det før du fikk igjen mensen? Jeg tror ikke det er så store sjanser for at jeg allerede er gravid, men som sagt, så vet jeg jo ikke det. 

Anonymkode: 35ba0...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde SA før jul og mensen kom tilbake etter 4 uker og 2 dager med meg. Klart du kan være gravid, så om mensen fortsatt ikke kommer ville jeg tatt nye graviditetstester.

Anonymkode: bd712...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 10 uker etter den medisinske aborten før jeg fikk mens (12 uker etter MA/fosteret døde)

Anonymkode: 25e3e...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde MA uke 12, fosterdød uke 8. Eggløsning var 3 uker etter alt var ute, mensen kom etter 5 1/2 uke.

Håper du blir fort gravid igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, tuppelene skrev:

Hadde MA uke 12, fosterdød uke 8. Eggløsning var 3 uker etter alt var ute, mensen kom etter 5 1/2 uke.

Håper du blir fort gravid igjen 😊

Jeg fikk plutselig mensen natt til søndag, det fosset ut blod, og en del klumper, før det gav seg etter noen timer. 

Nå har jeg kun hatt rosa på papiret, så jeg skjønner ingenting. 
Har følt meg en del kvalm den siste tiden, og i går kveld hadde jeg temp mellom 37,5-38 (noe som er over normale for meg). Vet ikke om det har noe å si da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vaniljeglasur skrev:

Jeg fikk plutselig mensen natt til søndag, det fosset ut blod, og en del klumper, før det gav seg etter noen timer. 

Nå har jeg kun hatt rosa på papiret, så jeg skjønner ingenting. 
Har følt meg en del kvalm den siste tiden, og i går kveld hadde jeg temp mellom 37,5-38 (noe som er over normale for meg). Vet ikke om det har noe å si da. 

Jeg hadde kraftig mens de første mnd etter MA og endel klumper, men det kom aldri som en foss. De fire første mnd ble jeg skikkelig forkjølet hver gang jeg skulle ha mensen, rakk så vidt å bli frisk før det slo ut igjen. Ikke så uvanlig som jeg forsto. Lytt til kroppen og hvis du blir veldig usikker har somregel en lege gode svar. Det er ikke alltid like lett å forstå seg på denne kroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...