Gå til innhold

Trist som faen - anno 2017 (Hverdagsrasisme mot Leo i Norge)


Gjest Anarkist

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hege Storhaug er en oppmerksomhetssyk person, som bruker Islam som PR for seg selv. Utrolig uprofesjonelt.

Anonymkode: 8e9c0...691

Og islam har ikke et pr problem? At Storhaug påpeker at islam har enorme problemer og påpeker at islam har nesten utelukkende spred av sverdet.     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Anarkist skrev:

En person som reiser seg opp og snakker om urettferdig behandling av muslimer, blir stemplet som islamist i det norske samfunnet. Dette er trist som faen i mine øyner.

 

 

*Kremt* Han har også reist seg opp og kastet en katt en gang - jeg glemmer ikke det. Så husker jeg han fra den gang han spøkte og lo med han som ranet norske sexkunder, og den gangen han sa det han sa om at Islam kom til å ta over. 

Så han har kanskje ikke helt rekt å bli "flukt Leo" som kjemper for rettferdighet` blandt alle? 

Islamist tror jeg ikke han er akkurat, men tror ikke han har så mye i mot det etter hva han sier selv i linken ovenfor. 

Forresten, når går man fra å være muslim til islamist egentlig? Man har jo liksom ikke sånne skiller i andre religioner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Callisto83 skrev:

*Kremt* Han har også reist seg opp og kastet en katt en gang - jeg glemmer ikke det. Så husker jeg han fra den gang han spøkte og lo med han som ranet norske sexkunder, og den gangen han sa det han sa om at Islam kom til å ta over. 

Så han har kanskje ikke helt rekt å bli "flukt Leo" som kjemper for rettferdighet` blandt alle? 

Islamist tror jeg ikke han er akkurat, men tror ikke han har så mye i mot det etter hva han sier selv i linken ovenfor. 

Forresten, når går man fra å være muslim til islamist egentlig? Man har jo liksom ikke sånne skiller i andre religioner?

Islamist er bokstavtro islam der man følger versene og hadiffene som kommer først og forkynner dem, siden det er mange rettinger innfor islam der Sunni har 17 store rettinger og flere hundre små rettinger. Muslimer sitter tilbake og ser på siden i følge Koranen så har islamistene mest rett, kan liksom ikke argumentere mot Koranen bedre å se på at de som har lest boken gjøre som de vil.               

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fanatiske islamofober den HRS-gjengen. Liksom alt er islam islam islam. Give me a break from that madness! 

Anonymkode: b6a61...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Islamist er bokstavtro islam der man følger versene og hadiffene som kommer først og forkynner dem, siden det er mange rettinger innfor islam der Sunni har 17 store rettinger og flere hundre små rettinger. Muslimer sitter tilbake og ser på siden i følge Koranen så har islamistene mest rett, kan liksom ikke argumentere mot Koranen bedre å se på at de som har lest boken gjøre som de vil.               

Tyrkias president uttaler seg om moderat islam; 

"These descriptions [the term “moderate Islam”] are very ugly, it is offensive and an insult to our religion. There is no moderate or immoderate Islam. Islam is Islam and that’s it." - Erdogan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nordmenn er veldig kalde, og lite tolerante for andres livssyn.

Anonymkode: 8e9c0...691

Sludder. Nevn meg noen land som er mer progressive i toleranse av livssyn. Her til lands er til og med kirken glad i homofile feks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nordmenn er veldig kalde, og lite tolerante for andres livssyn.

Anonymkode: 8e9c0...691

Ikke alle nordmenn jeg kjenner, i alle fall. Men så kommer det ann på hva man oppfatter som intollerant, og tolleranse er som regel ta og gi😉. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er fanatiske islamofober den HRS-gjengen. Liksom alt er islam islam islam. Give me a break from that madness! 

Anonymkode: b6a61...492

Hege Storhaug hadde også en artikkel, der hun kritiserte Uganda for sine anti- homofililover. Uganda er et kristent land. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Callisto83 skrev:

*Kremt* Han har også reist seg opp og kastet en katt en gang - jeg glemmer ikke det. Så husker jeg han fra den gang han spøkte og lo med han som ranet norske sexkunder, og den gangen han sa det han sa om at Islam kom til å ta over. 

Så han har kanskje ikke helt rekt å bli "flukt Leo" som kjemper for rettferdighet` blandt alle? 

Islamist tror jeg ikke han er akkurat, men tror ikke han har så mye i mot det etter hva han sier selv i linken ovenfor. 

Forresten, når går man fra å være muslim til islamist egentlig? Man har jo liksom ikke sånne skiller i andre religioner?

Så det nettopp. Fy fader, for en dust å kaste en katt. Folk burde hatt mye mer respekt for dyr, men det virker som om alt for mange tenker at det ikke 'er så farlig'. Et argument som ikke holder vann. Og så dem som sitter og skrattler, burde krype til korset! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...