Gå til innhold

Trist som faen - anno 2017 (Hverdagsrasisme mot Leo i Norge)


Gjest Anarkist

Anbefalte innlegg

Gjest Anarkist

En person som reiser seg opp og snakker om urettferdig behandling av muslimer, blir stemplet som islamist i det norske samfunnet. Dette er trist som faen i mine øyner.

http://www.aftenposten.no/kultur/HRS-redaktor-kalte-programleder-og-Fritt-Ord-prisvinner-for-islamist---na-beklager-hun-615762b.html

Ber alle KG brukere dele sine synspunkter - vennligst vis høflighet til hverandre. Takk !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vi ikke ta dette for det det er da; ei skrulle som dreit seg ut i fylla?

Anonymkode: e90b5...1ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trollkarlen skrev:

Man kan ikke ta muslimer seriøst når de nekter for noe angående Islam. Selv ikke "ikke-praktiserende".

https://www.nrk.no/kultur/_-muslimene-tar-over-norge-1.7607261  
Skremmende lesning fra den fyren.
 

So what, hvis kristendommen kan komme til Norge og bli statsreligion, hvorfor ikke Islam. Det kan skje i fremtiden.

Anonymkode: 8e9c0...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er trist. Sånt hører man fra synserne på Facebook og i kommentarfeltene, men det bør ikke forekomme fra personer med så stor innflytelse. Alle bør holde seg unna Fb i fylla, og særlig offentlige personer. Hun har lagt seg paddeflat, beklaget og sagt at hun ikke mente noe av det, men uansett om det er sant eller ikke har skaden allerede skjedd. Dette var mat både for innvandringsmotstanderne og venstresiden, og innvandrerne havner som vanlig midt i kryssilden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi ikke ta dette for det det er da; ei skrulle som dreit seg ut i fylla?

Anonymkode: e90b5...1ab

Er det alt som skal til, altså?

Kan tenke meg reaksjonene hadde vært annerledes blant dere HRS-støttere,Pegida-sympatisører, Freppere og whatnot, hvis en eller politiker/journalist/offentlig person med muslimsk/innvandrer-bakgrunn drakk seg drita og bega seg ut på en diskusjon om hvor h*n kommer med ekstreme muslimske synspunkter (og sier h*n er skap-muslim eller noe), og uttalelser som kan tolkes som anti-Norge/anti-vesten, og tolkes som oppmaning til vold mot det norske samfunnet.

Og så selvfølgelig like etter når han innser at h*n har driti seg ut totalt bare skrive at undulaten døde, h*n ble bare litt full bak tastaturet, og at de meningene har iiiiiiiiiiiiiiiiingen verdens ting med ens egentlige meninger å gjøre....at all.

Anonymkode: 9651c...1fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Trollkarlen skrev:

Man kan ikke ta muslimer seriøst når de nekter for noe angående Islam. Selv ikke "ikke-praktiserende".

https://www.nrk.no/kultur/_-muslimene-tar-over-norge-1.7607261  
Skremmende lesning fra den fyren.
 

Skremmende lesing, hva da eksakt? Kan du komme med direkte eksempler siden du prøver å sverte Leo og fremstille han som noe han ikke er?

Anonymkode: 9651c...1fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anarkist skrev:

En person som reiser seg opp og snakker om urettferdig behandling av muslimer, blir stemplet som islamist i det norske samfunnet. Dette er trist som faen i mine øyner.

http://www.aftenposten.no/kultur/HRS-redaktor-kalte-programleder-og-Fritt-Ord-prisvinner-for-islamist---na-beklager-hun-615762b.html

Ber alle KG brukere dele sine synspunkter - vennligst vis høflighet til hverandre. Takk !

 

Rasisme er aldri OK, men vi bor heldigvis i et av de mest åpne og tolerante landene i verden. Det bør vi faktisk ikke glemme :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, King in the North skrev:

Rasisme er aldri OK, men vi bor heldigvis i et av de mest åpne og tolerante landene i verden. Det bør vi faktisk ikke glemme :) 

Helt enig - flesteparten av det norske folk er åpne og tolerante - heldigvis, og disse rasistene eller hva de nå enn er er heldigvis i et mindretall.

Men problemet er at disse stemmene og nett-trollene og kjeller-rebellene må tas på alvor nettopp pga 22.juli. Det har skjedd før, det kan skje igjen. KG har en del av disse trollene her på Aktuell-forumet, her er det ikke noe annet enn muslim-"kritikk" og spådommer om et Islam-styrt Norge i nær fremtid. De tror virkelig det vil skje, og bare se på hvilke nettsider de linker til/fra - det sier alt. Meningspåvirkninger og anti-muslimsk/Islamsk propaganda med et lite touch av muslim-hetsing. Bare trykk deg bakover de 60 siste sidene på Aktuell-delen.

Anonymkode: 9651c...1fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende lesing, hva da eksakt? Kan du komme med direkte eksempler siden du prøver å sverte Leo og fremstille han som noe han ikke er?

Anonymkode: 9651c...1fb

Hvis man mener islam er fantastisk og at muslimer kommer til å bli i flertall i Norge og at dette er bra, så har man skremmende holdninger. Selv ikke venstreekstremister håper på at dette skjer. Du kan benekte det så mye du vil, men land med islamsk flertall er ikke gode land å bo i. 

Anonymkode: 491ec...005

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man mener islam er fantastisk og at muslimer kommer til å bli i flertall i Norge og at dette er bra, så har man skremmende holdninger. Selv ikke venstreekstremister håper på at dette skjer. Du kan benekte det så mye du vil, men land med islamsk flertall er ikke gode land å bo i. 

Anonymkode: 491ec...005

Har du i det hele tatt lest artikkelen eller sett intervjuet, og det Leo sier?

"– Om jeg tuller eller ikke tuller? Det må folk nesten finne ut av selv. Jeg har ikke så voldsomt sterke meninger, men jeg ser både positive og negative sider ved ting, sier Leo Ajkic til NRK.no "

...dette er den skremmende holdningen? Må si det skal lite til for å skremme deg. Og ærlig talt - skal du bruke noen "skremmende holdninger" om muslimsk overtagelse av Norge så har jeg langt bedre eksempler å gi deg som du kan bruke, istedenfor å kalle Leos holdninger "skumle":

Anonymkode: 9651c...1fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anarkist skrev:

En person som reiser seg opp og snakker om urettferdig behandling av muslimer, blir stemplet som islamist i det norske samfunnet. Dette er trist som faen i mine øyner.

http://www.aftenposten.no/kultur/HRS-redaktor-kalte-programleder-og-Fritt-Ord-prisvinner-for-islamist---na-beklager-hun-615762b.html

Ber alle KG brukere dele sine synspunkter - vennligst vis høflighet til hverandre. Takk !

 

Snakk om å skyte seg selv i foten, der ja  :klaske:

Men ikke alle voksne er de klokeste, heller, dessverre. 

Nå har jeg faktisk likt noe av det Hege Storhaug har kommet med(har lest 'men størst av alt er friheten', og synes det er bra at hun tar opp æresdrap, og annen undertrykking av muslimske kvinner). Det er likevel ikke tilfeldig at det kommer uheldig ut, når man svarer slik Hege Storhaug gjorde overfor Amal Aden, en gang i tiden, og som det man ser her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig - flesteparten av det norske folk er åpne og tolerante - heldigvis, og disse rasistene eller hva de nå enn er er heldigvis i et mindretall.

Men problemet er at disse stemmene og nett-trollene og kjeller-rebellene må tas på alvor nettopp pga 22.juli. Det har skjedd før, det kan skje igjen. KG har en del av disse trollene her på Aktuell-forumet, her er det ikke noe annet enn muslim-"kritikk" og spådommer om et Islam-styrt Norge i nær fremtid. De tror virkelig det vil skje, og bare se på hvilke nettsider de linker til/fra - det sier alt. Meningspåvirkninger og anti-muslimsk/Islamsk propaganda med et lite touch av muslim-hetsing. Bare trykk deg bakover de 60 siste sidene på Aktuell-delen.

Anonymkode: 9651c...1fb

Nå synes jeg disse sladder- trådene her inne, minner mer om noe av dette, enn trådene om islam og innvandring. Hadde det vært Merete Hodnes FB- profil, kunne jeg ærlig talt sagt meg langt mer enn 100% enig. 

 

Forøvrig har jo folk blitt hetset over nett for intet verre enn å ha vunnet i Lotto. Det spørs om alt for mange  har lite tidsfordriv. Jeg tviler likevel ikke på at man finner noen muslim- hatere der ute, som pøser ut sin forrakt over nettet. Jeg vet ikke hvor mange av dem som faktisk finnes i Norge. Tror egentlig ikke flertallet av nordmenn hater muslimer. Men det er likevel interessant å se hvordan det kommer til å gå i den nære fremtid. Når vi har en president i USA som kommer med knallhard retorikk, og om hvorvidt dette kan påvirke Europa under flyktningkrisen++

Nå er det snart valg i Frankrike, også. Så får vi se hva utfallet blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anarkist skrev:

En person som reiser seg opp og snakker om urettferdig behandling av muslimer, blir stemplet som islamist i det norske samfunnet. Dette er trist som faen i mine øyner.

http://www.aftenposten.no/kultur/HRS-redaktor-kalte-programleder-og-Fritt-Ord-prisvinner-for-islamist---na-beklager-hun-615762b.html

Ber alle KG brukere dele sine synspunkter - vennligst vis høflighet til hverandre. Takk !

 

Jeg skjønner ikke Anarkist, Islam er bokstavelig motsatte av anarkisme. De er oppfordret til hate ikke muslimer (whabisme sulifisme) innfor norske mosker og penger som kommer fra nav kommer egentlig fra Gud ikke norske folket. Anser du at muslimer i Norge er gruppe som er utsatt for overtramp, selv om de topper kriminalitets statistikken i forhold innbyggertall (demografi: somalia, pakistan og andre ME land).

Hva med norske som blir utsatt for religiøst intoleranse av muslimer?            

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Jeg skjønner ikke Anarkist, Islam er bokstavelig motsatte av anarkisme. De er oppfordret til hate ikke muslimer (whabisme sulifisme) innfor norske mosker og penger som kommer fra nav kommer egentlig fra Gud ikke norske folket. Anser du at muslimer i Norge er gruppe som er utsatt for overtramp, selv om de topper kriminalitets statistikken i forhold innbyggertall (demografi: somalia, pakistan og andre ME land).

Hva med norske som blir utsatt for religiøst intoleranse av muslimer?            

Ingen norske blir utsatt for religiøst intoleranse av muslimer. Breivik var ikke muslim. Ingen muslimer har påført den norske nasjonen noen skade, men nordmenn har bombet uskyldige mennesker i muslimske land med sine nykjøpte F-16 fra Trumpland.

Anonymkode: 8e9c0...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, King in the North skrev:

Rasisme er aldri OK, men vi bor heldigvis i et av de mest åpne og tolerante landene i verden. Det bør vi faktisk ikke glemme :) 

Nordmenn er veldig kalde, og lite tolerante for andres livssyn.

Anonymkode: 8e9c0...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mari Y skrev:

Snakk om å skyte seg selv i foten, der ja  :klaske:

Men ikke alle voksne er de klokeste, heller, dessverre. 

Nå har jeg faktisk likt noe av det Hege Storhaug har kommet med(har lest 'men størst av alt er friheten', og synes det er bra at hun tar opp æresdrap, og annen undertrykking av muslimske kvinner). Det er likevel ikke tilfeldig at det kommer uheldig ut, når man svarer slik Hege Storhaug gjorde overfor Amal Aden, en gang i tiden, og som det man ser her. 

Hege Storhaug er en oppmerksomhetssyk person, som bruker Islam som PR for seg selv. Utrolig uprofesjonelt.

Anonymkode: 8e9c0...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen norske blir utsatt for religiøst intoleranse av muslimer. Breivik var ikke muslim. Ingen muslimer har påført den norske nasjonen noen skade, men nordmenn har bombet uskyldige mennesker i muslimske land med sine nykjøpte F-16 fra Trumpland.

Anonymkode: 8e9c0...691

Brevik er ikke et argument men en person, håper du ser forskjellen. Har alle nordmenn bommet uskyldige mennesker i muslimske land, jeg kan ikke huske at jeg gjorde det siden du sier at vi er ansvarlig for det #NOTALLNORWEGANS. Trump er en person ikke et argument i seg selv, håper du ser forskjellen. Omtrent hele Norge var imot å bombe Libya, det var Stoltenberg som fikk en telefon og på eget initiativ beordret bombingen og postfakto godkjent i stortinget, du burde skamme deg at du sier at Norge som nasjon med godvilje mot enda et muslimsk land. Det var Saudi Arabia som gikk til USA og god Snakket administrasjonen der for å ta av dage Gedaffy, hadde det ikke vært for SA så hadde det ikke vært krig i Libya. Så Muslimsk land organiserer sammen med USA for angripe et muslimsk land som var omtrent sekulær.                 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nordmenn er veldig kalde, og lite tolerante for andres livssyn.

Anonymkode: 8e9c0...691

Derfor har vi tatt inn over 200 000 muslimer, og utrolig generøs flyktnings pakke til vær inkludert kjøreopplæring og fortrinn i boligmarked i Oslo. Kan ikke se at mitt østen er så velkommen til kristne. Muslimer generelt har verdier som ikke kan fungere i vesten, som bare en ting domstol i mosken.

Muslimer er religiøs intolerant for andre religioner, er kalde mot ikke muslimer.           

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...