Gå til innhold

"Du er hyggelig, men jeg føler ikke noe mer"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en del i 2 år nå, og 3 ganger fått servert varianter av den setningen. Jeg merker at datene koser seg i selskapet mitt, men jeg syns dessverre som regel at de har mistet interessen ganske raskt. Jeg vet at jeg kan være litt beskjeden, og jeg blir ganske nervøs hvis jeg dater noen og begynner å like dem. 

Nå har jeg truffet en fyr som det har klaffet veldig bra med, men det har bare gått 2 uker. Nå er han bortreist, så vi får ikke sett hverandre på 1,5 uke. Han sendte melding etter forrige treff og sa at han gledet seg til å se meg igjen. Jeg har prøvd å være mer åpen, men jeg er igjen ganske nervøs. Har sagt det til han da, så jeg tror jeg er bedre på å kommunisere det ut. Enn så lenge syns jeg det her kan være potensiale til noe veldig bra, vi er ganske like, vi ler masse og vi har hatt veldig lange dater med masse prating (og en del klining, men ikke hatt sex enda).

Uansett! Jeg vil så gjerne ha noen tips til hva som gjør at man holder på nysgjerrigheten. Jeg har absolutt interesser og meninger, men som sagt er jeg nok litt beskjeden. Noen jenter har jo noe ved seg som gjør at "alle" blir nysgjerrig, men det er kanskje ikke jeg. :/

 

Anonymkode: 5d788...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare vær deg selv, avslappet og åpen, ha fokus på dette fortløpende. En partner vil "lukte" om du ikke er det, og det smitter over, og han trekker seg unna.

Foreslå å gjøre ting du har lyst til å gjøre selv, om han liker det så er jo det den beste bekreftelsen på at dere kan funke.

Prøv å unngå å foreslå ting du tror han vil like bestandig, og som du gjør bare for å imponere. Vel, noen ganger så er det greit særlig i starten, og viser at du er keen, men du må presentere deg selv óg. Slik blir dere kjent med hverandre.

uansett er det normalt å ha forskjellige interesser og hobbyer bortsett fra få enkelte til felles, tror det er sunt.

Det er en prøvelse det å åpne seg selv, vær bevisst på det, jobb med det, og tenk på at det er kun da du finner en riktig match. Alt annet fake ender jo med brudd og bortkasta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du høyst sannsynlig ikke trenger å endre noe ved deg selv. Jeg har servert varianter av den replikken selv flere ganger, og det er vanligvis fordi jeg mener akkurat det jeg sier: At de er hyggelige folk, men at jeg bare ikke føler at det er "kjærestekjemi" der. I de tilfellene er det ingenting de kunne gjort annerledes, tvert imot synes jeg ofte det er synd at jeg ikke føler noe, men jeg tar det på instinkt ganske fort om det er noe potensial for at følelsene mine skal utvikle seg der.

Anonymkode: b47f9...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to. Jeg føler likevel det er noe jeg ikke helt får til. Det har aldri vært noen som har falt pladask for meg. Jeg har mange venner og er godt likt, men har aldri fått det til med gutter.

Tror nok usikkerheten min kan være ødeleggende, og jeg prøver å jobbe med det, men det er lettere sagt enn gjort. I barndommen ble jeg ekskludert en del, og det har nok gjort at jeg er redd for å trenge meg på og være for masete. Faktisk sliter jeg nok også litt med den balansen, og kan fort bli for pågående for tidlig også. 

Anonymkode: 5d788...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...