Gå til innhold

Hva er status for deg?


Mr. Kilmister

Anbefalte innlegg

Jeg kan begynne. Ha en sikker inntekt er status nok for meg. Ikke mye penger, men en sikker inntekt her altså😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At folk alltid er glade for å se meg på grunn av min vennlighet og respektfulle vesen. Det er status for meg. 

Penger eller bra jobb betyr ingenting om jeg ikke har mange ekte venner og satt følelsesmessig spor hos mange jeg møter gjennom livet. 

Anonymkode: b89f3...2b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Riley Owain skrev:

Bryr meg ikke om status.

Du vet like godt som meg at det er pissprat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riley Owain
6 timer siden, Hemmingroad skrev:

Du vet like godt som meg at det er pissprat. 

 

Er ganske sikker på at jeg vet bedre en deg hva jeg bryr meg om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Riley Owain skrev:

Bryr meg ikke om status.

Jeg, derimot, tviler ikke. Jeg har det likt som deg. Folk kan være så rike/høye titler/... de bare vil, er de uhøflige, dumme, frekke, så svarer jeg på tiltale. Status eller ikke status. 

Anonymkode: 2cd61...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg tenker når jeg hører ordet er jo om personen er singel eller gift😄

Forstår jo at det er ikke det TS mener da,mange er opptatt av status feks i jobb. Hva som er lavstatusyrker og hva som er høystatus yrker. Jeg tror folk som kun 'ser'status feks i forhold til type jobb og lønn,er triste fokk med lite innhold i livet generelt. Folk som dømmer og skaper seg et bilde av en annen. Litt sånn "Åja,du jobber i Posten?Da har du sikkert et kjedelig liv der du handler alt på europris og kjøper first price"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At folk er fornøyd med livet dem har skapt seg.
Jeg bryr meg ikke om hvilken jobb eller hvor høy lønn folk har, så lenge dem selv er fornøyd.
Lav status for meg: folk som alltid sitter å whiner på hvor ille ting er, og så gjør dem ikke noe med det.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status er å ha stort hus og heftig bil uten massevis av lån, og uten å ha blitt født inn i en rik familie. 

Anonymkode: a4fbb...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, _popcorn_ skrev:

At folk er fornøyd med livet dem har skapt seg.
Jeg bryr meg ikke om hvilken jobb eller hvor høy lønn folk har, så lenge dem selv er fornøyd.
Lav status for meg: folk som alltid sitter å whiner på hvor ille ting er, og så gjør dem ikke noe med det.  

Jeg whiner ofte om været, ikke så mye man får gjort med det. Kjip vinter, glatt, møkkavær osv...

Anonymkode: 20643...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæreste som elsker meg og som jeg elsker :hjerter: alt annet kommer i andre rekke. Kule klær, kul bil og et koselig hjem med fin hage synes jeg er status og en trygg og god jobb. A4 livet.

Anonymkode: 7bfc6...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å klare seg selv, ikke være avhengig av noen andre for å få råd til de tingene man vil ha, leilighet, bil, reiser osv. Jeg beundrer også de som lever livet sitt akkurat som de vil, uten å bry seg om hva andre tenker. Håper jeg havner der en dag.

Anonymkode: 3df84...9f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status betyr ikke en dritt når ikke helsa er der :(

Jeg vil heller være fattigper og frisk, enn syk og rik.

 

Anonymkode: 5804c...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...