Gå til innhold

Bråkete mus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger en noenlunde stillegående mus som ikke er billig. Må ha ledning. Kan jeg bruke en gaming-mus tli vanlig databruk? Ser etter brukte mus på finn og det er endel gaming-mus der, regner med at de er stillegående.

Anonymkode: 011d4...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skulle stå  "Trenger en noenlunde stillegående mus som er billig" :fnise:

Anonymkode: 011d4...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piper den for høyt?:laugh:  Aldri hørt om mus som bråker, bruker en standard optisk mus (WYSE) og de eneste gangen den gir lyd fra seg er når jeg dundrer den ned i musematta, ellers er den musestille....

Hvis du har en elretur i  nærheten så kan du sikkert finne gode mus helt gratis.

Endret av Gruselgrafs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gruselgrafs skrev:

Piper den for høyt?:laugh:  Aldri hørt om mus som bråker, bruker en standard optisk mus (WYSE) og de eneste gangen den gir lyd fra seg er når jeg dundrer den ned i musematta, ellers er den musestille....

Hvis du har en elretur i  nærheten så kan du sikkert finne gode mus helt gratis.

Er den musestille? Så heldig du er. Denne klikker med en litt irriterende høy lyd, som jeg forsåvidt er blitt vant til, men det hjulet er bare for bråkete altså, så scrolling er litt slitsomt. En elretur....hmmmm....er det der det står brukte el-artikler utenfor butikkene? Tror faktisk jeg har det....kanskje det finnes på en gjenbruksstasjon også da...

Anonymkode: 011d4...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp! det er forøvrig på slike plasser jeg har "handlet" alt mitt datautstyr. Er dette ei forholdsvis ny mus? mine er en god del år gamle og helt lydløse. I såfall tyder det på at kvaliteten har gått ned på slikt utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...