Gå til innhold

Er KG blitt et eldorado for troll, narsissister og sosiopater?


revidert_utkast

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, canacas skrev:

Tror du ikke jeg skjønte hva du prøvde på? Det var derfor jeg håpet det var meg ;) 

Og du, kvinne som jeg er, har jeg reale baller i virkeligheten. Jeg er den samme her, som der. 

..????? Du er... shemale?

Anonymkode: 23ddd...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, canacas skrev:

Tror du ikke jeg skjønte hva du prøvde på? Det var derfor jeg håpet det var meg ;) 

Og du, kvinne som jeg er, har jeg reale baller i virkeligheten. Jeg er den samme her, som der. 

Mye "jeg jeg jeg jeg meg meg" her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..????? Du er... shemale?

Anonymkode: 23ddd...e49

:ler: Metaforiske baller da. Slapp av. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er festlig hvor lett det er å skape negative krangler med bruk av AnonymBruker her inne. 
Om admins ikke har tenkt til å fjerne brukeren, så sett i det minste noen restriksjoner på den.
Hva om man ikke kan starte tråder som anonym, for eksempel? 

Hvor farlig er det at meningene dine kommer ut med et brukernavn? 
Hva med å lage en konto for kontroversielle meninger, om du synes det er skremmende å dele det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, canacas skrev:

Men alle damer er jo like jo... ;) 

Klin like i motsetning til alle menn som er helt forskjellige :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
25 minutter siden, canacas skrev:

Tror du ikke jeg skjønte hva du prøvde på? Det var derfor jeg håpet det var meg ;) 

Og du, kvinne som jeg er, har jeg reale baller i virkeligheten. Jeg er den samme her, som der. 

Vel.

Du svarte fremdeles på ingen av spørsmålene mine. Det at du sier at du skjønte hva jeg prøvde på og derfor håpet på at det var deg ga liten mening dessverre. Hadde satt pris på om du kunne forklart :)

Kvinner som har baller er fin ting. Mange menn og kvinner på internet burde være som deg siden jeg velger å tro på at det du sier om deg selv er sant selv om jeg ikke kjenner deg. Med "baller" mener jeg ikke testikler for de som tror det.

Jeg har fremdeles ingen garanti på at det var deg jeg mente, Canacas, men ønsker fortsatt svar på spørsmålene  Mener heller ikke å male deg inn i et hjørne så hvis du ikke klarer å svare så kan vi bare droppe hele greia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra

Handler altfor mye om klikk og penger her inne til at dette kan bli et godt diskusjonsforum, noe jeg heller ikke tror er intensjonen at det skal bli. Da hadde de fjernet anonymfunksjonen.

Til fjasing og lette meningsutvekslinger er kvinneguiden bra, til seriøse debatter finnes det andre sider, der trafikken er mindre viktig enn innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
56 minutter siden, Froning skrev:

Hvorfor håper du deg er deg? Og hva er grunnen til at du ønsker å være denne personen?

 

 

4 minutter siden, Froning skrev:

Vel.

Du svarte fremdeles på ingen av spørsmålene mine. Det at du sier at du skjønte hva jeg prøvde på og derfor håpet på at det var deg ga liten mening dessverre. Hadde satt pris på om du kunne forklart :)

Kvinner som har baller er fin ting. Mange menn og kvinner på internet burde være som deg siden jeg velger å tro på at det du sier om deg selv er sant selv om jeg ikke kjenner deg. Med "baller" mener jeg ikke testikler for de som tror det.

Jeg har fremdeles ingen garanti på at det var deg jeg mente, Canacas, men ønsker fortsatt svar på spørsmålene  Mener heller ikke å male deg inn i et hjørne så hvis du ikke klarer å svare så kan vi bare droppe hele greia ;)

Du skrev om kvinner som legger for mye følelser i innlegg som skrives her inne, enten innlegg de selv skriver eller innlegg de svarer på. De legger ord i munnen på deg og følger etter deg som et hylekor. Og at en av de verste hadde skrevet noen innlegg i denne tråden. Med unntak av AB og @antbug gjensto kun meg. I de aller fleste tilfeller opptrer jeg ganske fattet her inne, men den siste tiden har det blitt mye grums og gruff og jeg har selv blitt drittlei. Så, at jeg legger for mye følelser i innlegg eller hyler etter deg, om du skriver noe jeg ikke liker/er uenig i (legge ord i munn på folk ønsker jeg ikke)  - så tar jeg gjerne den til meg, som kritikk og/eller kompliment. For KG kan være hard skyts til tider. Ikke alltid jeg klarer å legge fra meg personangrepene, de slår inn på meg også. Jeg får de på pm attpåtil. 

Jeg er uansett den samme her som ellers, jeg er egentlig litt hardere ellers. Men innser at det skrevne ord fort kan misforståes helt feil, og det er tryggere å være ydmyk, slik at man ikke sårer noen man ikke ønsker såre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
39 minutter siden, canacas skrev:

 

Du skrev om kvinner som legger for mye følelser i innlegg som skrives her inne, enten innlegg de selv skriver eller innlegg de svarer på. De legger ord i munnen på deg og følger etter deg som et hylekor. Og at en av de verste hadde skrevet noen innlegg i denne tråden. Med unntak av AB og @antbug gjensto kun meg. I de aller fleste tilfeller opptrer jeg ganske fattet her inne, men den siste tiden har det blitt mye grums og gruff og jeg har selv blitt drittlei. Så, at jeg legger for mye følelser i innlegg eller hyler etter deg, om du skriver noe jeg ikke liker/er uenig i (legge ord i munn på folk ønsker jeg ikke)  - så tar jeg gjerne den til meg, som kritikk og/eller kompliment. For KG kan være hard skyts til tider. Ikke alltid jeg klarer å legge fra meg personangrepene, de slår inn på meg også. Jeg får de på pm attpåtil. 

Jeg er uansett den samme her som ellers, jeg er egentlig litt hardere ellers. Men innser at det skrevne ord fort kan misforståes helt feil, og det er tryggere å være ydmyk, slik at man ikke sårer noen man ikke ønsker såre. 

Jeg skrev ikke "alle kvinner". Hvis du trodde det.

Har jeg egentlig hatt noe særlig med diskusjoner med deg her inne eller har du noen gang hylt etter meg? Fremdeles fikk jeg ikke noen forklaring på hvorfor du håpet at det ikke var det , men jeg lar det ligge hvis du vil. Trekker hele saken med "den verste" tilbake. 

Jeg er lei meg for at du får du får kritikk og håper at det ikke er det at du er vandt med det som gjorde at du tolket det jeg skrev som det. Etter min mening er du langt fra i gruppen av de som skiller seg negativt ut av de JEG har lagt merke til. Et par her inne gjenkjenner jeg kun pga. av at de er sarkastiske, spydige og for at de går i vranglås hver gang de ikke har rett i noe.

Selv prøver jeg å dukke holde meg unna alt som er frustrerende her. Kuker ikke rundt på dette forumet for at jeg har noe spesiell interesse av å være en person som dømmer brukere eller kvinner generelt. Finnes nok av folk som gjør det. Syntes det er intressant å diskutere, hjelpe og lese her. Utover det så er ikke kvinneguiden noe jeg legger noe veldig personlig i. Med mindre jeg legger noe personligt ut der og blir beskyldt for noe som er feil.. 

Stå på uansett. Syntes kvinner som har en sterk personlighet uten å oppføre seg som et rasshøl er det mest sexy som finnes ;) Dessverre er jeg er litt for ung for deg( etter dett jeg har lest) ellers hadde jeg vurdert sendt deg et frierbrev på PM.. 

Endret av Froning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ta brukerpraten på PM eller på sosiale ordleker fremfor å avspore tråden her med ting som ikke har med trådens emne å gjøre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
1 time siden, canacas skrev:

Joda. Jeg svarte på det @Froning Inne i teksten der. Så skrev jeg det. Jeg er litt sånn, mye tekst og lite innhold. Eller noe slikt. 

Nei. Du ga ikke det svar på hvorfor du håpet det var deg.  

Skjønner hvor du vil  med akkurat det siste her så da avslutter jeg det hele med dette innlegget.

Ha en fin kveld !:smilyblomst:

Done.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KG har alltid vært et eldorado for troll, narsissister og sosiopater.

Anonymkode: da9d5...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, ops2 skrev:

Men så må jeg da si at en del er ytterst tynnskinnete, og poster som AB uansett hva de spør om. "Synes dere sofa x eller sofa y er finest?" Og hvis noen svarer, "ærru seriøs, begge sofaene er dritstygge", så har en bruker som poster med eget nick blitt livredd for å poste som annet enn AB?

Siden alle tråder jeg starter er potensielt idiotiske, starter jeg alltid tråder som AB. Orker ikke å få et ras av latterliggjøring i tråden, med eget nick.

Anonymkode: cd700...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Skrotnes skrev:

Jeg synes det er festlig hvor lett det er å skape negative krangler med bruk av AnonymBruker her inne. 
Om admins ikke har tenkt til å fjerne brukeren, så sett i det minste noen restriksjoner på den.
Hva om man ikke kan starte tråder som anonym, for eksempel? 

Hvor farlig er det at meningene dine kommer ut med et brukernavn? 
Hva med å lage en konto for kontroversielle meninger, om du synes det er skremmende å dele det? 

Når hele tråden din drukner i latterliggjøring og admins ikke gjør en dritt på flere timer, er det ikke så kult.

Anonymkode: cd700...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...