Gå til innhold

Er KG blitt et eldorado for troll, narsissister og sosiopater?


revidert_utkast

Anbefalte innlegg

Rask tur innom før jeg løper i seng. 

Litt delte meninger ser jeg og noen synes det er helt greit her inne.

Helt greit? Virkelig??  Ok :) Hmm...btw

Uansett,  godt å se action i tråden folkens!

Dette er et problem (ref heading) jeg tror mange etablerte brukere er utsatt for.

Uansett, natt natt til alle kvinner her inne, og runk god natt,  til de fleste menn :Hehe:
 

Endret av revidert_utkast
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Vevila skrev:

Jepp! KG blir stadig dårligere dessverre. 

Desverre er det helt sant :( Savner slik kg var når jeg var ny for 3 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Narsissist- 100% selvopptatt, forelsket i seg selv.

Sosiopat-sprøyte gal og 100% ond person uten sjarmen til en psykopat. 

Anonymkode: 6922d...8c5

Du er så fantastisk og flink og fin og, og… Skal jeg hjelpe deg med noe, kanskje!?» – dette gjør de også for å få deg på «god-siden»! De skal få deg til å like dem, slik at du ikke har noe grunn til å tro at de er onde mennesker. Når de har fått deg på sin side, ja da snur det! Pass på – for da kan de henge deg ut på de verst tenkelige måter. De vil jo ha action; at noe skal skje, helst NÅ! Da skjer det noe også – du blir lei deg og kanskje også sint?! Igjen – da er det de som har «vunnet», for de er jo bare snille, det er du som overreagerer og er «dramaqueen»!

Anonymkode: 19c86...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er så fantastisk og flink og fin og, og… Skal jeg hjelpe deg med noe, kanskje!?» – dette gjør de også for å få deg på «god-siden»! De skal få deg til å like dem, slik at du ikke har noe grunn til å tro at de er onde mennesker. Når de har fått deg på sin side, ja da snur det! Pass på – for da kan de henge deg ut på de verst tenkelige måter. De vil jo ha action; at noe skal skje, helst NÅ! Da skjer det noe også – du blir lei deg og kanskje også sint?! Igjen – da er det de som har «vunnet», for de er jo bare snille, det er du som overreagerer og er «dramaqueen»!

Anonymkode: 19c86...ff8

Det er flere slike på KG gitt. Men det er også en hel del dramaqueens. Hvorvidt debatten er dårligere eller bedre enn før skal jeg ikke uttale meg om, men det virker som om det er litt klassisk norsk å tenke at "alt var bedre før". Og så var det muligens samme klagingen den gangen ;) 

Jeg var på et annet diskusjonsforum som ikke lenger finnes, mener å huske at det var slik der også. Sutring fordi brukere sluttet, og nye kom til, og temaene endret seg osv. Det er en naturlig syklus egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Det er flere slike på KG gitt. Men det er også en hel del dramaqueens. Hvorvidt debatten er dårligere eller bedre enn før skal jeg ikke uttale meg om, men det virker som om det er litt klassisk norsk å tenke at "alt var bedre før". Og så var det muligens samme klagingen den gangen ;) 

Jeg var på et annet diskusjonsforum som ikke lenger finnes, mener å huske at det var slik der også. Sutring fordi brukere sluttet, og nye kom til, og temaene endret seg osv. Det er en naturlig syklus egentlig. 

Du avsporer 

Anonymkode: 19c86...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Jeg var på et annet diskusjonsforum som ikke lenger finnes, mener å huske at det var slik der også. Sutring fordi brukere sluttet, og nye kom til, og temaene endret seg osv. Det er en naturlig syklus egentlig. 

sol.no debatt?

Anonymkode: 23ddd...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du avsporer 

Anonymkode: 19c86...ff8

Nei

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

sol.no debatt?

Anonymkode: 23ddd...e49

Nei, Veggavisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
11 minutter siden, canacas skrev:

Det er flere slike på KG gitt. Men det er også en hel del dramaqueens. Hvorvidt debatten er dårligere eller bedre enn før skal jeg ikke uttale meg om, men det virker som om det er litt klassisk norsk å tenke at "alt var bedre før". Og så var det muligens samme klagingen den gangen ;) 

Jeg var på et annet diskusjonsforum som ikke lenger finnes, mener å huske at det var slik der også. Sutring fordi brukere sluttet, og nye kom til, og temaene endret seg osv. Det er en naturlig syklus egentlig. 

Du har søren gi meg helt rett, Canacas. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, canacas skrev:

Nei, Veggavisen

Åh... Takk for svar! :)

Anonymkode: 23ddd...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det syntes jeg ikke. Har sett lite til de 3 gruppene du nevner. Hender jo noen svarer litt sleivete innemellom men det skjer overalt på alle sosiale medier og forum. Er bare å overse det.

Det er mange gode diskusjoner på mange underfora her. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning

Det kan bli litt vel mye følelser i noen av diskusjonene. Spesielt en del av dere kvinner er skyldig her. Utfordrer jeg dere på noe dere sier blir dere sinte, legger ord i munnen på meg og plutselig har jeg et helt hylekor etter  meg. Utfordrer jeg dere på dette hopper dere av diskusjonen..

Håper dere vet hvem dere selv er. En av de verste jeg har vært bort i har et par innlegg i denne tråden. Hmm?

Det andre problemet er at folk er inne har som hobby å fore troll samtidig som de sutrer over dem. Det store problemet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
4 timer siden, Froning skrev:

Det kan bli litt vel mye følelser i noen av diskusjonene. Spesielt en del av dere kvinner er skyldig her. Utfordrer jeg dere på noe dere sier blir dere sinte, legger ord i munnen på meg og plutselig har jeg et helt hylekor etter  meg. Utfordrer jeg dere på dette hopper dere av diskusjonen..

Håper dere vet hvem dere selv er. En av de verste jeg har vært bort i har et par innlegg i denne tråden. Hmm?

Det andre problemet er at folk er inne har som hobby å fore troll samtidig som de sutrer over dem. Det store problemet! :fnise:

Wow, en av de verste? Håper det er meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dessverre. Her er alle dagdriverne, NAV'erne (da sikter jeg IKKE til de som faktisk er syke, men til de som slacker) og generelt en del aggressive mennesker som har lite å ta seg til i livet. Har merket meg at den ampre og aggressive stemningen bare har tiltatt over noen år nå. 

Anonymkode: 51709...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
4 timer siden, Froning skrev:

Det kan bli litt vel mye følelser i noen av diskusjonene. Spesielt en del av dere kvinner er skyldig her. Utfordrer jeg dere på noe dere sier blir dere sinte, legger ord i munnen på meg og plutselig har jeg et helt hylekor etter  meg. Utfordrer jeg dere på dette hopper dere av diskusjonen..

Håper dere vet hvem dere selv er. En av de verste jeg har vært bort i har et par innlegg i denne tråden. Hmm?

Det andre problemet er at folk er inne har som hobby å fore troll samtidig som de sutrer over dem. Det store problemet! :fnise:

Så enig i den siste setningen din!! Er rasende festlig med *anonyme* som bitcher over at enkelte tilbringer mye tid inne på Rampelys..noe som må bety at de selv er der ganske så ofte da..og da gjerne for å sette igang brukerdebatter for så å bruke tid selv på flere tråder inne på det samme forum. Gotta love it! NOT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
19 minutter siden, canacas skrev:

Wow, en av de verste? Håper det er meg. 

Hvorfor håper du deg er deg? Og hva er grunnen til at du ønsker å være denne personen?

Slapp egentlig den kommentaren for å se om noen som kjente seg igjen i oppførselen og ville kommentere det. Ganske sleipt egentlig ...

Et annet problem med internettforum. Altfor mange skaper seg et alterego under brukernavn og anonymbruker. Bruker internett for å få baller til å si det de ikke ha baller til å si i det virkelige liv. Og det er det virkelig liv som betyr noe, er det ikke?

Det siste her var ment alle canacas ;)

Endret av Froning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, canacas skrev:

Wow, en av de verste? Håper det er meg. 

Jeg kjenner ikke igjen nicket, men det kan godt være meg. Jeg har et par innlegg her i tråden, og jeg mister fullstendig interessen for trådene når de slutter å diskutere på en høflig måte og begynner med "alle damer er dumme og teite".  Da gidder jeg ikke mer. Det tullet der får de heller ta med mamma eller vennene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
10 minutter siden, Froning skrev:

Hvorfor håper du deg er deg? Og hva er grunnen til at du ønsker å være denne personen?

Slapp egentlig den kommentaren for å se om noen som kjente seg igjen i oppførselen og ville kommentere det. Ganske sleipt egentlig ...

Et annet problem med internettforum. Altfor mange skaper seg et alterego under brukernavn og anonymbruker. Bruker internett for å få baller til å si det de ikke ha baller til å si i det virkelige liv. Og det er det virkelig liv som betyr noe, er det ikke?

Det siste her var ment alle canacas ;)

Tror du ikke jeg skjønte hva du prøvde på? Det var derfor jeg håpet det var meg ;) 

Og du, kvinne som jeg er, har jeg reale baller i virkeligheten. Jeg er den samme her, som der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
3 minutter siden, antbug skrev:

Jeg kjenner ikke igjen nicket, men det kan godt være meg. Jeg har et par innlegg her i tråden, og jeg mister fullstendig interessen for trådene når de slutter å diskutere på en høflig måte og begynner med "alle damer er dumme og teite".  Da gidder jeg ikke mer. Det tullet der får de heller ta med mamma eller vennene sine.

Men alle damer er jo like jo... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...