Gå til innhold

Er KG blitt et eldorado for troll, narsissister og sosiopater?


revidert_utkast

Anbefalte innlegg

Når jeg først ble medlem her inne, var inntrykket at det fantes veldig mange gode debatter.  I dag føler jeg ikke det samme,  siden jeg registrerer altfor mye negativ energi fra anonyme,  som kun er ute etter å skape intriger og krangler.

Hva er din mening? Har de gode konstruktive debattene druknet fullstendig i innlegg fra anonyme med eneste formål å ødelegge debatten/debattene?

Veldig synd,  men man må innrømme internett er den nye perfekte arenaen for disse forstyrrede menneskene. Og jeg tror neppe KG er forskånet for denne grusomme mennesketypen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri opplevd KG som et sted for gode debatter. Første debatten jeg ble slengt inn i handlet om hvorvidt jeg som mann kunne fokusere på hennes nytelse, noe jeg mente var riktig av meg, i mens jeg ble møtt av en haug med folk som mente at det var galt av meg, for kvinner vil slettes ikke ha orgasme. Mange kvinner vil helst slippe.

Dette var folk med fullt nick. Så ikke trolling. Så nei, aldri opplevd KG som et seriøst sted for debatt.

At på til har vi Mette som i sin tid mente at "Aurora Borealis" var et navn og derfor forbudt å bruke som nick, så en person ble bannet fra KG for å bruke det som nick (ikke meg). Jeg fikk noen innlegg slettet og en advarsel fordi jeg skrev noen innlegg på svensk.

Jeg har aldri opplevd KG som et sted for seriøse debatter. Det har både klientellet her og adminnene sørget for.

Anonymkode: 23ddd...e49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke noe til akkurat negativ energi som i krangler og og intriger, men det koker over av dustete tråder for tiden..

Anonymkode: 6922d...8c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir alltid sånn når det er mulig å skrive anonymt.  Et sted må de vel ta veien når avisene fjerner kommentarfeltene og de risikerer å bli hengt ut hvis de kommentarer under fullt navn på for eksempel Facebook. Gørra må tydeligvis ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Telletrådene er bra da :hoppe:

Anonymkode: 1b346...858

Noen forsøpler også noen av de trådene dessverre.

Anonymkode: 2eb37...8d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, antbug skrev:

Det blir alltid sånn når det er mulig å skrive anonymt.

Hva er grunnen til at det er mulig å skrive anonymt? Legger man ikke da automatisk opp til at de jeg omtaler i headingen, blir trigget av den muligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vevila skrev:

Jepp! KG blir stadig dårligere dessverre. 

Veldig synd, og jeg tror KG må adressere problemet med anonyme brukere snart.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta kvelden pga av andre gjøremål,  men føler dette er en viktig debatt å ta på KG.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Er ikke så god på sånne ord. Hva betyr narsissister og sosiopater? Jada jeg kan google det men orker ikke. Er på mobilen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, revidert_utkast skrev:

Hva er grunnen til at det er mulig å skrive anonymt? Legger man ikke da automatisk opp til at de jeg omtaler i headingen, blir trigget av den muligheten?

Ja, de kommer like sikkert som møll når man setter på utelyset. Jeg vet ikke hvorfor de mener det er nødvendig å kunne skrive som Anonym på et forum som dette. Jeg tenker det bør holde i massevis å kunne skrive med fast nick. Man er jo anonym da også, og terskelen for å trolle blir i alle fall litt høyere. Det er nesten så jeg tror de ønsker å ha en del trolling og drittslenging her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Er ikke så god på sånne ord. Hva betyr narsissister og sosiopater? Jada jeg kan google det men orker ikke. Er på mobilen også.

"Personer uten empati, som bare bryr seg om seg selv", kort og forenklet forklart.

Anonymkode: 23ddd...e49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jonasmann

Har dere noen gang tenkt på at kanskje dere selv også er litt ansvarlige for hvordan det er her. Alle disse trådene om hvor forfærdelig alt er viser hvor negative dere egentlig er.

Endret av Jonasmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Er ikke så god på sånne ord. Hva betyr narsissister og sosiopater? Jada jeg kan google det men orker ikke. Er på mobilen også.

Narsissist- 100% selvopptatt, forelsket i seg selv.

Sosiopat-sprøyte gal og 100% ond person uten sjarmen til en psykopat. 

Anonymkode: 6922d...8c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Personer uten empati, som bare bryr seg om seg selv", kort og forenklet forklart.

Anonymkode: 23ddd...e49

Aha. Ok jeg er ikke en sånn en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Axl Rose
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Narsissist- 100% selvopptatt, forelsket i seg selv.

Sosiopat-sprøyte gal og 100% ond person uten sjarmen til en psykopat. 

Anonymkode: 6922d...8c5

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opprettet bruker her, da jeg ble forlovet og har egentlig bare holdt meg der. Også ble vi prøvere, deretter  gravide. Det fins troll der og, men de blir for det meste ignorert. Innimellom forviller jeg meg på aktuelt, økonomi eller enda verre, rampelys. Grøss og gru så mange bitre mennesker det er der inne. Hun ene av dem tror jeg henger på KG døgnet rundt. Ganske berykta troll, tror jeg. Jeg mener å huske at hun hadde ett annet nick tidligere. 

Anonymkode: 19310...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit. Vil ikke si det er så mange narsisister og sosiopater her egentlig, bare en haug med mange forskjellige folk (hvor mange av dem er litt merkelige, hehe).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er penger. Tok KG bort Anonym Bruker, ville antallet lesere falle som en stein og forumet bli maks 1/4 av det det er nå.

Manglende annonseinntekter, rett og slett.

Men så må jeg da si at en del er ytterst tynnskinnete, og poster som AB uansett hva de spør om. "Synes dere sofa x eller sofa y er finest?" Og hvis noen svarer, "ærru seriøs, begge sofaene er dritstygge", så har en bruker som poster med eget nick blitt livredd for å poste som annet enn AB?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...