Gå til innhold

Folk som sier sex med dyr er like ille som sex med barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dyr kan i aller høyeste grad krenkes. Hvorfor tror du dyr som er blitt utsatt for dyremishandling, eller faktisk bare å bli stuet bort, mister tillit eller blir drit redde og aldri blir trygge igjen?

Syns ikke det ene er verre enn eller skal sammenlignes med det andre. Begge deler er helt forjævlige, opg det er kun syke, syke mennesker som får seg til å gjøre slike ting

Anonymkode: 5ac81...78a

Ja dyr kan krenkes. Men det er ikke en seksuell krenkelse på samme måte som det er hos barn og mennesker. Hvor smerten blir påført på kroppen til dyret er ikke noe de tar stort hensyn til. Det er en fysiske smerten, og eventuelt å bli forådt av en tillitsperson de reagerer på. Ikke fordi det er en seksuell handling som blir utført.

Anonymkode: abcf3...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om folk synes dyremishandling og voldtekt av barn er like ille, så synes de det. Ser ingen grunn til å prøve å endre folks mening om det. Så lenge de mener begge deler er forferdelig og ikke bør skje så har det ikke så mye å si om de mener det kan likestilles i alvorlighetsgrad. Nå snakker jeg om tilfeller der dyret opplever smerte.

Anonymkode: abcf3...743

Jeg skjønner hva du sier. Men jeg syns det blir så feil å sammenligne f.eks å lure en hund til å slikke majones fra kjønnsorgan og tilsvarende med et barn. Her er det jo som du peker på ikke snakk om noen smerte, men en psykisk smerte. Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til at folk tenker sånn. Men som du sier er jo det viktigste at man synes begge er galt og lar være å gjøre noe av det! 

Jeg har blitt helt satt ut jeg etter at jeg leste det. Jeg tror jeg bare må unngå alle sånne type tråder i fremtiden, hvertfall til jeg blir litt eldre. Men for å forsikre meg, du tror i alle fall at de aller fleste mener at det er verre om det blir gjort mot et barn? 

Anonymkode: c33d9...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du sier. Men jeg syns det blir så feil å sammenligne f.eks å lure en hund til å slikke majones fra kjønnsorgan og tilsvarende med et barn. Her er det jo som du peker på ikke snakk om noen smerte, men en psykisk smerte. Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til at folk tenker sånn. Men som du sier er jo det viktigste at man synes begge er galt og lar være å gjøre noe av det! 

Jeg har blitt helt satt ut jeg etter at jeg leste det. Jeg tror jeg bare må unngå alle sånne type tråder i fremtiden, hvertfall til jeg blir litt eldre. Men for å forsikre meg, du tror i alle fall at de aller fleste mener at det er verre om det blir gjort mot et barn? 

Anonymkode: c33d9...92b

Så klart er det mange, mange ganger verre å tvinge et barn til å slikke majones av et kjønnsorgan (huff) kontra å smøre majones på et kjønnsorgan og la en hund få lov til å slikke det av. Jeg har vanskelig for å tro at noen synes noe annet. 

Anonymkode: abcf3...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så klart er det mange, mange ganger verre å tvinge et barn til å slikke majones av et kjønnsorgan (huff) kontra å smøre majones på et kjønnsorgan og la en hund få lov til å slikke det av. Jeg har vanskelig for å tro at noen synes noe annet. 

Anonymkode: abcf3...743

Godt å bli forsikret på dette. Herlighet, jeg tenkte jo det samme som deg, tenkte at det åpenbart var en dårlig sammenligning. Men etter det jeg leste i den andre tråden, så ble jeg så usikker, siden det virket som det var flere mennesker som mente noe annet. Og at det derimot var de som mente det var en dårlig sammenligning som var syke i hodet. 

Anonymkode: c33d9...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dyr kan i aller høyeste grad krenkes. Hvorfor tror du dyr som er blitt utsatt for dyremishandling, eller faktisk bare å bli stuet bort, mister tillit eller blir drit redde og aldri blir trygge igjen?

Syns ikke det ene er verre enn eller skal sammenlignes med det andre. Begge deler er helt forjævlige, opg det er kun syke, syke mennesker som får seg til å gjøre slike ting

Anonymkode: 5ac81...78a

Selvfølgelig er det helt for jævlig uansett og ingen oppegående mennesker ville gjort noe sånt mot hverken barn eller dyr, men i denne tråden var det snakk om hva som var verst. Altså hvis du MÅTTE velge mellom barn og dyr. Og du får meg aldri i livet til å tro at du hadde valgt å "redde" dyret framfor barnet i en sånn situasjon. Uansett hvor feil og urettferdig det ville vært å gjøre noe sånt mot er dyr. 

Anonymkode: 67ddf...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge deler er helt sykt! 

Syke syke mennesker som kun fortjener samme behandling tilbake. Håper virkelig ikke at noen her inne syns det er greit å ha sex med dyr og barn.

Anonymkode: c512a...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at noen tenner på dyr eller barn. Bare tanken gjør meg kvalm. 

Å ha sex med dyr er vel også ulovlig? Eller? Jeg har lest det for lenge siden at det er lov i ett av de nordiske landene. Men husker ikke hvilket eller om det er blitt endret. Ikke tør jeg å Google heller.

Anonymkode: 369a2...fbb

Det er ulovlig. I Danmark var det lovlig inntil for noen år siden. At det i det hele tatt har vært lovlig å forgtipe seg på dyr, fyller meg med avsky og vemmelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begge deler er helt sykt! 

Syke syke mennesker som kun fortjener samme behandling tilbake. Håper virkelig ikke at noen her inne syns det er greit å ha sex med dyr og barn.

Anonymkode: c512a...0dd

Det har dessverre ploppet opp mange dyresex tråder den siste uken på seksualitet forum hvor lovbrudd og seksuelt misbruk av dyr innrømmes.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...