Gå til innhold

Hvor kjøpe korestativ til katt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til et rimelig og pålitelig sted? Har ikke helt bestemt meg for størrelse. Tenker at kanskje katten er mer tilbøyelig til å velge klorestolpe og ikke møbler om det er litt større og mer "gøy". Den ene katten elsker også å ligge høyt. Men kanskje jeg bare skal kjøpe noe mindre og rimeligere. Hmmm....

Anonymkode: c912e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp et klorestativ med god høyde på. De har det over alt så her må du bare sjekke om det er tilbud noen steder :) 

Anonymkode: c731f...89f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte foresten mitt på europris, ca 1,5 m. På tilbud tror jeg det kostet 600 ellerno :P 

Anonymkode: c731f...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt er fra europris. Vi har det største derfra. Koster 1300, og det er nå 2 år gammelt. Ser fremdeles nytt ut selv om de bruker det daglig :)

 

Anonymkode: 51d23...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte planke til å lime på veggen. Kostet 149 på FK. Funker fjell!

 

Anonymkode: 9de3e...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MissPierce skrev:

https://www.vidaxl.no/g/4/katteutstyr

Kjøpte mitt her, og er kjempefornøyd ☺️

Har i grått uten pote mønster. Er en pen mellom grå farge på det. 

Disse prisene virker for gode til å være sanne :hakeslepp:

Anonymkode: c912e...ca3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse prisene virker for gode til å være sanne :hakeslepp:

Anonymkode: c912e...ca3

Bestilte derfra, så nå håper jeg de leverer :)

Tusen takk

Anonymkode: c912e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse prisene virker for gode til å være sanne :hakeslepp:

Anonymkode: c912e...ca3

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bestilte derfra, så nå håper jeg de leverer :)

Tusen takk

Anonymkode: c912e...ca3

Er kjempe billig i forhold til andre steder. Ei venninne som er oppdretter anbefalte de. Hun har fått det anbefalt fra andre igjen. 

Sendte en mail til de ang farge, og fikk ett ganske gebrokkent svar. Mener de har kontorer i ett annet land. Men har lager her i Norge. For man slipper toll osv, og det kommer levert på døren. 

Gikk veldig greit å skru det opp selv, og det virker like bra som andre jeg har hatt som er myyyye dyrere. Å til den prisen så er jeg glad om det holder noen år. Så får jeg heller bytte ut. 

Eneste negative er at de øverste avsatsene er litt små, til min katt som ikke klarer å sove rolig. Han har detti av noen ganger 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått klorestaivet ditt enda? 

Veldig spent på hva du synes? ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2017 den 14.25, MissPierce skrev:

Har du fått klorestaivet ditt enda? 

Veldig spent på hva du synes? ☺️ 

Kommer neste uke, skal oppdatere :)

Anonymkode: c912e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stativet var litt mindre enn jeg så for meg. Det jeg kjøpte passer nok bedre for kattunger, ikke voksne katter. Jeg tenkte at det var like tjukke poler som det forrige jeg hadde, så ikke for meg at det var så tynt. Tror det kommer til å velte om begge kattene er oppi der. Er mest min egen feil som så for meg at det var litt større slik at det passet på små, men voksne katter. Men dette passer nok mest for kattunger. Ser at noen av stativene har litt tjukkere poler, kanskje de hadde vært bedre. Men de har ihvertfall noe å klore på som ikke er sofaen, så vi får se. Skulle ønske de hadde skrevet det i teksten. Det står i teksten at dette passer for flere katter, men de må da mene kattunger. Det står at det er hytter på stativet der katten kan gjemme seg, men begge er for små for at voksne katter kan ligge i dem. med mindre det er katter små av vekst.

Anonymkode: c912e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stativet var litt mindre enn jeg så for meg. Det jeg kjøpte passer nok bedre for kattunger, ikke voksne katter. Jeg tenkte at det var like tjukke poler som det forrige jeg hadde, så ikke for meg at det var så tynt. Tror det kommer til å velte om begge kattene er oppi der. Er mest min egen feil som så for meg at det var litt større slik at det passet på små, men voksne katter. Men dette passer nok mest for kattunger. Ser at noen av stativene har litt tjukkere poler, kanskje de hadde vært bedre. Men de har ihvertfall noe å klore på som ikke er sofaen, så vi får se. Skulle ønske de hadde skrevet det i teksten. Det står i teksten at dette passer for flere katter, men de må da mene kattunger. Det står at det er hytter på stativet der katten kan gjemme seg, men begge er for små for at voksne katter kan ligge i dem. med mindre det er katter små av vekst.

Anonymkode: c912e...ca3

Hvilket kjøpte du? Lurer litt på å kjøpe et, men mine to gull er noen ganske digre ragdollkatter. Kjøpte et stativ på Europris, tror det kostet ca. 1000 kr. Stabilt, og høyt nok til at begge kan ligge oppå og se ut av vinduet. God plass i hulen. https://www.europris.no/klatretre-for-katt-69x49x141-cm.html

Anonymkode: 08ea8...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de med tynne stolper. Ser noen av de har tykkere stolper, mulig de er mer stødig for voksne katter.

Anonymkode: c912e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at mitt klorestativ hadde en veldig stram lukt som har holdt seg hele dagen. Jeg måtte sette det inn på et annet rom fordi jeg orket ikke den lukta i stua. Prøvde vaske det med vann, ble litt bedre men fortsatt ganske intens lukt. For noen lukter det kanskje bare "nytt", men jeg syns den lukta var ganske fæl

Anonymkode: c912e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket bestilte du? Mitt luktet ikke noe.

Min veier 3.7kg nå, og tar virkelig fart da han løper mot det for å hoppe opp. Det beveger litt på seg, men ikke sånn at jeg er redd for at der skal tippe. 

Mitt står ved vinduet sånn at han kan se ut. 

Jeg har dette:

 

Screenshot_20170307-163554.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...