Gå til innhold

Er du attraktiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne, 17. En sterk 9 når jeg er stelt og sminket, ellers en 7. Personlighet er 10. 

Anonymkode: a910c...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ansett meg selv som en åtter, men dessverre pga for liten penis, så havner jeg for kvinner veldig langt ned. Men sånn er livet og realiteten og noe man bare må leve med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, revidert_utkast skrev:

Jeg ville ansett meg selv som en åtter, men dessverre pga for liten penis, så havner jeg for kvinner veldig langt ned. Men sånn er livet og realiteten og noe man bare må leve med. 

Hvor liten er den da? Ble bare nysgjerrig, kanskje du bekymrer der uten grunn...

Anonymkode: d3c3c...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor liten er den da? Ble bare nysgjerrig, kanskje du bekymrer der uten grunn...

12-13cm. Jeg har skrevet en del om dette før i andre tråder.Og nei jeg bekymrer meg fordi jeg vet hvordan virkeligheten er, dog som sagt får jeg gjort lite med det foruten operasjon. Men det er ikke aktuelt da jeg ikke risikerer følsomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status så langt:

Kvinner (antall 13)

Gjennomsnittsalder: 29,8 år

Attraktivitet: 6,46

Aldersgruppe: 16-19 år Attraktivitet 9,0

Aldersgruppe 21-29 år Attraktivitet 6,33

Aldersgruppe 30-39 år Attraktivitet 6,0

Aldersgruppe 40-49 år Attraktivitet 7,0

 

Menn (antall 3) 

Gjennomsnittsalder: 34,3 år

Attraktivitet: 5,33

 

Anonymkode: eac2e...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 27. 10 på en ekstremt god dag, har kanskje 3 dager i året hvor alt stemmer og jeg ser råbra ut. Ellers stort sett 5, og det er nok de fleste enig i. 

Anonymkode: b723f...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne

20

Svært selvkritisk, rundt ansikt med svært få framtredende trekk, grå mus, men ca. alle menn jeg får god kontakt med faller for meg. Så scorer vel ganske bra på personlighet :) 

Anonymkode: 50979...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann

37

2

 

Får aldri et blikk fra en dame, blir totalt oversett samma hvor mye jeg smiler. Derfor en 2

Anonymkode: 068e7...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jente 23 år.

Vil nok si jeg er en 8-9 til vanlig. Får alltid høre at jeg er utrolig pen, i tillegg har jeg veldig fin kropp også liker jeg personligheten min. :P Det jeg syntes trekker ned er håret mitt, har litt tynt hår, og nesen min, størrelsen er fin, men syntes den ser litt rar ut bare. 

Anonymkode: cd9e5...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...