Gå til innhold

Når stygge jålekjerringer hylles for sin skjønnhet på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal man egentlig si om ikke "pen"? I mange tilfeller så bør man jo skrive noe til de som skifter profilbildet og da er "pen" det enkleste å skrive. 

 

 

Endret av AnonymSjiraff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.2.2017 den 15.34, revidert_utkast skrev:

En ting ts har rett i slik jeg ser det,  er fenomenet med gakk gakk nebb. Det er så til de grader usexy som det kan få blitt.  Når kvinner tvinger på et lengre nebb enn ei and, så ser det bare rart ut. 

Men de som synes dette er blendene vakkert, må jo selvsagt få lov til det. Forresten..., kan kvinnene her forklare hvorfor de gjør dette på bilder? Er det et forsøk på å gjøre leppene fyldigere a la Angelina Jolie fordi de tror alle gutta faller for det?

Jeg har aldri laget sånn munn før, så nå bare antar jeg.  Men jeg kan se for meg at det er safe kanskje? Alle andre gjør det, også er det på en måte seriøst og useriøst på en gang. Altså om du skulle tatt en selfie av deg selv der du smiler og ser naturlig ut er det kanskje mer skummelt siden det faktisk er deg, men når du lager duckface blir det mer generisk? Også er det sikkert for å få større lepper i tillegg da. :fnise: 

Anonymkode: 70390...e62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å være stygg utenpå, enn stygg innvendig. De som er stygge utvendig kan gjøre noe med det, mens de som er stygge innvendig, kan ingen gjøre noe med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har vi disse som skal slenge ut om "at du er mussunelig" fordi du kommenterer anonymt om folk ingen her vet hvem er :P er enig ts. Jeg kommenterer sjelden folks bilder, fordi det ser så overfladisk ut. "pene jenta mi" "fiiina!!" o.l. Jeg blir flau. Og ja, er for lite jenter som virkelig er pene..

Anonymkode: 59cfa...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2017 den 14.04, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med det?

Ser så mange lite pene jenter som skifter profilbilder hele tiden,tydeligvis for å få oppmerksomhet.Det ene bildet styggere enn det andre, med tonnevis av sminke, trutmunn og alt er bare sånn "Seeeeee på meeeeeg".

Og folk biter på,med ørten likes og lovord om hvor utrolig nydelige og vakre disse jentene er."Pena", "vakre deg","nydelige du" osv..På tross av at de på bildet ikke eier stil eller har utseendet med seg.

Og dette er ikke bare et tenåringsfenomen. Godt voksne kvinner holder også på sånn.

 

Anonymkode: 1d3f0...7cb

JA!!!! 

Du kan ta det styggeste bildet du har og likevel får du mange kommentarer av typen "pena!", så fiiiiiin du er!! Fineste fina! Awwwwww... osv. Blir helt oppgitt på vegne av mitt eget kjønn! 

Anonymkode: d9cd7...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tragiske i dette er jo ikke at "stygge jålekjerringer" gjør seg til på facebook og får masse likes og skryt for det, men at det er den delen av seg selv de velger å fremheve på facebook. Fordi det fremdeles er det kvinner hovedsakelig skal bedømmes etter; utseendet og hvor tiltrekkende de er. Det er det som er tragisk. Det blir heller ikke mindre tragisk av at folk som TS bygger opp under dette ved å irritere seg over at folk ikke er pene nok til å fortjene likes på facebook.

På 24.2.2017 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Det er vel en kjent sak at det er de styggeste blant oss som får mest likes på profilbildene sine på Facebook. Og det er jo for så vidt et sympatisk trekk det, at folk er litt nøyere med å trykke "liker" når det er snakk om noen som har vært mindre heldige fra naturens side.

Anonymkode: ad388...610

Wow, jeg må da være blendende vakker! Hva man ikke lærer av KåGe altså.

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.2.2017 den 14.04, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med det?

Ser så mange lite pene jenter som skifter profilbilder hele tiden,tydeligvis for å få oppmerksomhet.Det ene bildet styggere enn det andre, med tonnevis av sminke, trutmunn og alt er bare sånn "Seeeeee på meeeeeg".

Og folk biter på,med ørten likes og lovord om hvor utrolig nydelige og vakre disse jentene er."Pena", "vakre deg","nydelige du" osv..På tross av at de på bildet ikke eier stil eller har utseendet med seg.

Og dette er ikke bare et tenåringsfenomen. Godt voksne kvinner holder også på sånn.

 

Anonymkode: 1d3f0...7cb

Vi gjør det fordi det er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...