Gå til innhold

Klarer dere menn å stryke deres egne skjorter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yup. Flyttet hjemmefra for å studere for fem-seks år siden og har strøket egne skjorter siden den gang. Strøk dem vel forsåvidt iblant da jeg bodde hjemme også. Det er ikke spesielt vanskelig. De kameratene mine som ikke stryker skjorter selv gjør det stort sett fordi de ikke tar seg bryet med å skaffe seg strykejern og -brett på hybelen når de bor såpass nær foreldrene sine at de ofte er hjemom, jeg tror nå de kan det.

Anonymkode: d24ea...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten nødt til det. Min kone er knapt istand til å sette opp ett strykebrett og finne ut hvordan strykejernet skrues på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg vil gjerne ha en slik en. Kjapt og prikkfritt vakkert! :rodmer: 

 

Nåja, tenk om den blåser seg opp og tasser rundt i heimen midt på natta  :sulosi:

Anonymkode: 78173...104

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 22.2.2017 den 13.23, AnonymBruker skrev:

:sulosi:

Anonymkode: a34c6...c14

Seriøst? 

Det vi også klarer er å lure dere til å tro at vi ikke kan det slik at dere gjør det for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han stryker skjorta hver morgen. Synes det er ærlig sak å ikke kunne stryke skjorte om man er ung, men da måtte han lært seg det.  Ikke interessert i å stryke klær fordi fyren ikke gidder å lære seg det.

Endret av Hermine Grang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanskelig er det å stryke en skjorte eller en damebluse? 

Man begynner med snippen, tar mansjettene, begge på både innsiden og utsiden, så stryker man armene med brett på sømmen på undersiden av armen og bent ut til oppsiden av armen, dersom man ikke har armbrett til armstryking da. Når begge armer er ferdig, strykes bærestykket, ryggen og begge forstykkene hver for seg. 

Hilsen en som og kan sy skjorter/bluser

Anonymkode: 78173...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer stryker både sine egne skjorter og bunadsskjorten min.

Anonymkode: b0872...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det, men jeg forsøker i størst mulig grad å kjøpe materiale som holder seg lett og aldri skrukker selv etter vask (Finnes enkelte skjorter som i praksis ikke behøver å strykes). Litt dyrere, men det er verdt å slippe stryking for oss som har 60-70 timers jobb i uka + en hel del annet som må gjøres. 

I dagens høyeffektive samfunn må man rett og slett forsøke å kjøpe produkter som gjør at man slipper unødvendige gjøremål. 

Anonymkode: 89986...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...