Gå til innhold

Leser du meldingen før du sender den til venner og familie? Har du klart å skrive noe helt sykt utenat du har visst det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke alltid jeg leser meldingene før jeg sender de. Noen ganger har ordboka tatt helt av. Siste var til søsteren min. Jeg skrev: Hei.  Skal vi gå på amfetamin i morgen? Lenge siden sist " jeg fikk bare et spørsmålstegn tilbake. Da jeg fikk se meldingen, så brøyt jeg ut i latter. Det skulle så klart stå AMFI. Herregud :P

En annen gang spurte jeg samboer om han kunne kjøpe med baner og underbukser med hjem fra jobb. Han skjønte ingenting :klo: det skulle stå bananer og siste husker jeg ikke. 

Har du noen morsomme meldinger du har klart å sende? 

Anonymkode: 49ad0...b59

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men ser en del stavekontrollfeil her på forumet....bl a en anonym som skulle skrive "hadde", i stedet skrev hun "hadselværingen". Geografisk uanonym :laugh:

Anonymkode: 450c9...01e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sagt "Camilla lager mat" Mamma skjønte ikke hvem Camilla var. Det gjorde ikke jeg heller :fnise: 

En annen gang sto det "vinduet på kjærligheten vil ikke likes" Husker ikke hva jeg prøvde å få frem her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en gang en melding til en kjekkas, uten å lese først, "Hei! Hva driter du med? :)" Fikk svar tilbake, "Rompa, hva med deg?" Skjønte ikke noe før jeg leste min melding, flau som pokker... skulle jo stå, DRIVER... Flaks for meg at han hadde humor... :P

Endret av Dark Angelina
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte blir "klem" til "Jørn". Aner ikke hvorfor. Men jeg pleier å skrive klem nederst i meldinger, men ofte blir det Jørn isteden, så det ser ut som meldingen er fra Jørn.

jeg: "jeg og Kari (lillesøster) kommer nå :) Jørn"

mamma: "hvem er Jørn? Har Kari fått kjæreste!?"

 

Mamma er veldig opptatt av kjærester osv. Må alltid forklare at Jørn betyr klem, men hun skjønner ikke det. Alltid nysgjerrig på denne Jørn.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonen min autocorrecter stadig vekk uten at jeg legger merke til det før meldingen er sendt,men som regel blir det ikke så veldig morsomt. Jeg får mer av typen "of" i stedet for "og".

Anonymkode: 66fdd...c03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Dark Angelina skrev:

Jeg sendte en gang en melding til en kjekkas, uten å lese først, "Hei! Hva driter du med? :)" Fikk svar tilbake, "Rompa, hva med deg?" Skjønte ikke noe før jeg leste min melding, flau som pokker... skulle jo stå, DRIVER... Flaks for meg at han hadde humor... :P

Herregud, bra han tok det med et smil da :P

Jeg sendte en gang "når skåler vi nøttes utenfor tema?" Det skulle stå: når skal vi møtes utenfor rema? Var skikkelig trøtt. En annen gang kom det frem " glad i dass" Skulle jo stå glad i deg. 

Anonymkode: cbae8...bca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, bra han tok det med et smil da :P

Jeg sendte en gang "når skåler vi nøttes utenfor tema?" Det skulle stå: når skal vi møtes utenfor rema? Var skikkelig trøtt. En annen gang kom det frem " glad i dass" Skulle jo stå glad i deg. 

Anonymkode: cbae8...bca

Hehe! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle sende nattamelding til kjæresten...... så ikke over. ikke noe galt i selve meldingen, men jeg sente den til pappa. kleint. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle be mannen kjøpe håndsåpe som ble korrigert til håndvåpen.... Han ringte meg med et "Hæ?" :P

Anonymkode: 42a96...3d3

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk følgende av min daværende date (som er engelskspråkelig):  I'm going to poo.

Jeg synes det kanskje var litt for mye info, Men han skulle altså til "I'm going to pool"

Anonymkode: 5012e...2f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren min sendte meg en melding og lurte på hvor jeg var. Jeg skulle svare "Hjemme" men det jeg faktisk sendte var "Heimevernet" :fnise:

Anonymkode: e47a9...9cd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min (anleggsgartner) skulle sende et prisoverslag til en gammel enke. Han skrev "tilbudet inkluderer pikk og grus". Damen hadde mer lyst på pukk og grus....

Anonymkode: 04406...dec

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min (anleggsgartner) skulle sende et prisoverslag til en gammel enke. Han skrev "tilbudet inkluderer pikk og grus". Damen hadde mer lyst på pukk og grus....

Anonymkode: 04406...dec

Oiiii!! :sjokkert::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Dark Angelina skrev:

Jeg sendte en gang en melding til en kjekkas, uten å lese først, "Hei! Hva driter du med? :)" Fikk svar tilbake, "Rompa, hva med deg?" Skjønte ikke noe før jeg leste min melding, flau som pokker... skulle jo stå, DRIVER... Flaks for meg at han hadde humor... :P

21 timer siden, Ewe skrev:

Ofte blir "klem" til "Jørn". Aner ikke hvorfor. Men jeg pleier å skrive klem nederst i meldinger, men ofte blir det Jørn isteden, så det ser ut som meldingen er fra Jørn.

jeg: "jeg og Kari (lillesøster) kommer nå :) Jørn"

mamma: "hvem er Jørn? Har Kari fått kjæreste!?"

 

Mamma er veldig opptatt av kjærester osv. Må alltid forklare at Jørn betyr klem, men hun skjønner ikke det. Alltid nysgjerrig på denne Jørn.

Har aldri ledd av ting jeg har lest på KG før, men dette fikk jeg skikkelig latterkrampe av, klarer virkelig ikke slutte å le:fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Spiteful skrev:

Har aldri ledd av ting jeg har lest på KG før, men dette fikk jeg skikkelig latterkrampe av, klarer virkelig ikke slutte å le:fnise:

Hehehe, så kjekt at jeg kunne være til hjelp! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kommer straks, har forsovet meg" til min beste venninne, ble jo selvfølgelig "kommer straks, har forlovet meg" :fnise: 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Telefonen min autocorrecter stadig vekk uten at jeg legger merke til det før meldingen er sendt,men som regel blir det ikke så veldig morsomt. Jeg får mer av typen "of" i stedet for "og".

Anonymkode: 66fdd...c03

Er det ikke enklere å skrive uten autokorreksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...