Gå til innhold

Forhold slutt, tips til å gå videre


Gjest Lovecraft 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Lovecraft 2.0

Var i et forhold som nylig ble slutt. Er mange ting jeg angret på som jeg ikke gjorde tidligere. Hadde håpet på at jeg skulle få en sjanse til med henne siden vi satt liksom forholdet på "vent" og jeg holdte avstand i håpet på at hun skulle fikse sine greier og jeg mine. Jeg prøvde vel ikke å engasjere meg nok i den perioden, men det gjorde heller ikke hun så jeg tenkte ikke mer over det. Fant ut at hun hadde gått ut med noen fordi hun kjedet seg også likte hun det så hun fortsatte. Det er her jeg innser at ting begynner å glippe så jeg prøver meg, virkelig prøver å få henne tilbake og hun sier selv at det ikke var noe spesielt mellom henne og den hun bare hang med. Jeg prøvde virkelig å vise henne at hun betydde så utrolig mye for meg, men hun sa det var ikke noe håp for en ny sjanse fordi hun ikke følte noe mer, men var glad i meg og det respekterte jeg. Jeg dro dermed hjem med viten om at løpet var kjørt, en jeg elsket og som elsket meg tilbake ikke ville være med meg.

 

Har dere gode folk noen tips til å glemme henne og gå videre? Jeg er ødelagt og vil gjerne glemme henne totalt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, beklager.. jeg vet dessverre ikke. Skulle likt å visst svaret på det selv.. er en endeløs, ENDELØS, vei.

Men for all del, håper det der er noe som går over. Har kommet meg over sånt før.. bør vel skje denne gangen også, en eller annen gang.

Anonymkode: caea3...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lovecraft 2.0 skrev:

Har dere gode folk noen tips til å glemme henne og gå videre? Jeg er ødelagt og vil gjerne glemme henne totalt :(

Ja. Blokker henne fra alle sosiale medier, blokker/slett nummeret hennes, ikke snakk med henne, null kontakt overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tahini skrev:

Ja. Blokker henne fra alle sosiale medier, blokker/slett nummeret hennes, ikke snakk med henne, null kontakt overhodet.

..også pleier det som regel å ta litt tid også blir det nedre. 

De gangene det ikke gjør det, what to do......

Anonymkode: 1611b...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

..også pleier det som regel å ta litt tid også blir det nedre. 

De gangene det ikke gjør det, what to do......

Anonymkode: 1611b...21e

Vel, jeg slet med savnet av en eks i ti år og gjør det delvis ennå, men om jeg ikke hadde fortsatt å ha sporadisk kontakt (og sex) med ham som jeg gjorde hadde det nok gått over mye før.

Endret av Tahini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt følelsen at du er her for en rebound dame, typ "åhhh stakkers deg.." 

Anonymkode: 078f2...f89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte ganger går det over etter en stund. Er dette en av de tilfellene så er du nok oppe og står om ikke så altfor lenge! Sånn har det vært for meg, men nå er jeg altså på 2 året med kjærlighetssorg. 

Trekk deg uansett bort..ta tid for dere selv.

Anonymkode: 15b54...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn noe som interesser deg og spiser opp all ledig tid. Type altoppslukende prosjekt med hjertet mange måneder fremover. år hvis nødvendig. Så ordner resten seg av seg selv.

Anonymkode: ef71e...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft 2.0

Takk alle sammen,  det er ufattelig trist alt som har skjedd,  men om jeg skal komme videre så er vel det for det beste.  Har ikke henne på sosiale medier lenger så det er løst,  men skal prøve å unngå å snakke med henne om mulig.  Har i tillegg en del interesser som tar opp tiden min,  så skal prøve å få jobbet mer med de og tenke mindre på henne.  Jeg vet det vil gå over med tiden,  så håper hun går videre nå og lar meg være ifred :( 

 

Gjør så vondt å tenke på alt det vi hadde og kunne hatt...  En lysere fremtid uten henne er nok det som er for det beste. 

Endret av Lovecraft 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbyer og null kontakt. Vær bevisst på at du kan være "svak" og ha lyst til å gå tilbake eller be om at hun gir deg en ny sjanse. Har vært over eksen i 7 mnd nå, men plutselig har jeg begynt å savne han intenst igjen... Føles som en uendelig kamp.

Anonymkode: a15f8...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft 2.0
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hobbyer og null kontakt. Vær bevisst på at du kan være "svak" og ha lyst til å gå tilbake eller be om at hun gir deg en ny sjanse. Har vært over eksen i 7 mnd nå, men plutselig har jeg begynt å savne han intenst igjen... Føles som en uendelig kamp.

Anonymkode: a15f8...4fa

Skal prøve :( Det er så vanskelig å ikke tenke på henne...  Hater denne følelsen :( Skulle ønske jeg kunne gå videre med en gang. 

Endret av Lovecraft 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/21/2017 den 23.58, Lovecraft 2.0 skrev:

Var i et forhold som nylig ble slutt. Er mange ting jeg angret på som jeg ikke gjorde tidligere. Hadde håpet på at jeg skulle få en sjanse til med henne siden vi satt liksom forholdet på "vent" og jeg holdte avstand i håpet på at hun skulle fikse sine greier og jeg mine. Jeg prøvde vel ikke å engasjere meg nok i den perioden, men det gjorde heller ikke hun så jeg tenkte ikke mer over det. Fant ut at hun hadde gått ut med noen fordi hun kjedet seg også likte hun det så hun fortsatte. Det er her jeg innser at ting begynner å glippe så jeg prøver meg, virkelig prøver å få henne tilbake og hun sier selv at det ikke var noe spesielt mellom henne og den hun bare hang med. Jeg prøvde virkelig å vise henne at hun betydde så utrolig mye for meg, men hun sa det var ikke noe håp for en ny sjanse fordi hun ikke følte noe mer, men var glad i meg og det respekterte jeg. Jeg dro dermed hjem med viten om at løpet var kjørt, en jeg elsket og som elsket meg tilbake ikke ville være med meg.

 

Har dere gode folk noen tips til å glemme henne og gå videre? Jeg er ødelagt og vil gjerne glemme henne totalt :(

Så trist! Her må du bare ta tida til hjelp. 

Prøv å ta vare på kropp og helse, det er bra både for psyke og selvfølelse. Hold deg i aktivitet, vær med venner og prøv å gjøre ting du synes er gøy - SELV OM du kanskje ikke har lyst nå. Snakk med en du stoler på, gråt litt på skulderen til noen, men ikke dyrk sorgen.

Gjem gamle bilder og ting som minner deg mye om eksen. Sørg for at hennes innlegg skjules for deg på facebook og unngå å følge med på henne på sosiale medier. Det gjør bare vondt verre. Når du er klar for det kan det være fint å date igjen. Ikke for å finne ei ny dame kanskje, men for å ha det litt gøy, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft 2.0
18 timer siden, sol87 skrev:

Så trist! Her må du bare ta tida til hjelp. 

Prøv å ta vare på kropp og helse, det er bra både for psyke og selvfølelse. Hold deg i aktivitet, vær med venner og prøv å gjøre ting du synes er gøy - SELV OM du kanskje ikke har lyst nå. Snakk med en du stoler på, gråt litt på skulderen til noen, men ikke dyrk sorgen.

Gjem gamle bilder og ting som minner deg mye om eksen. Sørg for at hennes innlegg skjules for deg på facebook og unngå å følge med på henne på sosiale medier. Det gjør bare vondt verre. Når du er klar for det kan det være fint å date igjen. Ikke for å finne ei ny dame kanskje, men for å ha det litt gøy, rett og slett.

Setter veldig pris på at du tok tid til å skrive! Det går faktis mye bedre! Traff en utrolig jente på Tinder som jeg prater mye med og hun virker så utrolig. Er ikke ute etter å ødelegge det som kan skje med henne så tar det litt sakte. Er ikke ute etter noe rebound-forhold heller. Vet ikke om det var skjebne eller bare tilfeldigheter, men hun nye virker ganske kul og chill og tar ikke ting på feil måte liksom.  Tusen hjertelig for alle svarene folkens, jeg setter veldig pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.2.2017 den 23.58, Lovecraft 2.0 skrev:

Har dere gode folk noen tips til å glemme henne og gå videre? Jeg er ødelagt og vil gjerne glemme henne totalt :(

Ikke svar på meldinger, ikke svar på telefoner bare innse at det er over og ut. Kontant og greit, livet går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lovecraft 2.0 skrev:

Setter veldig pris på at du tok tid til å skrive! Det går faktis mye bedre! Traff en utrolig jente på Tinder som jeg prater mye med og hun virker så utrolig. Er ikke ute etter å ødelegge det som kan skje med henne så tar det litt sakte. Er ikke ute etter noe rebound-forhold heller. Vet ikke om det var skjebne eller bare tilfeldigheter, men hun nye virker ganske kul og chill og tar ikke ting på feil måte liksom.  Tusen hjertelig for alle svarene folkens, jeg setter veldig pris på det :)

Smart! Ta det med ro, og kos deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at det er mange ting du angret på, og at du håpet på en ny sjanse. Ikke glem å lære av denne erfaringen. Du får en ny sjanse, men med en ny dame. Ikke gjør de samme tabbene😊

Ønsker deg lykke til og håper du snart er forbi kjærlighetssorgen❤

Anonymkode: a2212...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...